• DaanBlokpoel
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-05 23:58
Hallo,
Sinds dat ik Outlook op mijn PC heb geinstalleerd, kan ik geen hyperlinks openen.
Dit is de error die ik krijg:
"Door beleid van uw organisatie kunnen we deze bewerking niet voor u voltooien. Neem contact op met de helpdesk"

Ik heb deze link al gebruikt maar dit verhelpt het probleem niet.

Hopelijk weten jullie hier een oplossing op.

Gr Daan

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Wat staat er bij jou in HKEY_CLASSES_ROOT\.html ?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• DaanBlokpoel
Brahiewahiewa schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:41:
Wat staat er bij jou in HKEY_CLASSES_ROOT\.html ?

• Gero71
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
Redelijk vlotte work around is om een andere browser naast Internet Explorer te installeren, die als standaard browser instellen, (eventueel) weer verwijderen en alle defaults weer aan IE toekennen.

Misery and hate will kill us all.

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-05 11:11
Voer anders de stappen uit zoals hier vermeld; http://www.msoutlook.info/question/242

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Gero71 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 18:49:
Redelijk vlotte work around is om een andere browser naast Internet Explorer te installeren, die als standaard browser instellen, (eventueel) weer verwijderen en alle defaults weer aan IE toekennen.
Hij heeft dus al een andere browser geïnstalleerd (Chrome, zie 2e plaatje @18:16) en ik schat zo dat-ie sindsdien het probleem heeft

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Gero71
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
Dan heeft Windows iets door elkaar gegooid met de standaarden, wellicht is alles even handmatig aanpassen (zoals in de link van Arthur) al voldoende dan.

Misery and hate will kill us all.

• DaanBlokpoel
Iedereen bedankt, het probleem is opgelost.

Ik had Mozilla als mijn standaard browser ingesteld, daarnaa Outlook geopend een op een link geklikt, daarnaa Chrome als mijn standaard browser gezet.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-04 13:15
Ik heb dit probleem een aantal keer gezien, vaak in combinatie met mensen die Chrome verwijdert hadden van hun systeem. Om de een of andere reden wordt er dan een bepaalde setting niet lekker terug gezet. Ik heb alleen nog nooit een echt werkbare oplossing gevonden om het definitief op te lossen.

Desktop | Server | Laptop

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Jep, heel herkenbaar. Zou echter verwachten dat ze dit onderhand wel eens gefixed zouden hebben in de uninstaller van Chrome, probleem bestaat al jaren.
Wat je moet doen is IE weer als standaard instellen voor alle extensies die Chrome kon openen via Standaardprogramma's en dan pas Chrome verwijderen.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-04 13:15
Goede tip! Het meest irritante is nog wel dat mensen Chrome "ineens" hebben na een installatie van een of andere Adobe update en dan zelf besluiten om hem weer te verwijderen. Om er dan achter te komen dat outlook sommige nieuwsbrieven niet meer wil tonen bijvoorbeeld. Dan moet je Chrome dus eerst weer opnieuw gaan installeren om de settings te kunnen herstellen naar de situatie die je had 8)7

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee