Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gamelaptop 1400 euro

Pagina: 1
Acties:

• Mcboogerballs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20-03 21:34
vriendelijke oplossing meedenken, omdat mijn game-pc nu toch echt weg moet ;w

Vanwege gezinsuitbreiding moet ik mijn bureau en bijbehorende (erg verouderde) game-pc opgeven ;w
Het is overigens mijn tweede kind, ik heb al een dochter van 2, dus ik weet dat ik ook een percentage gametijd zal moeten opgeven. ;)

Ik wil nog steeds lekker kunnen gamen met een beetje degelijke graphics, dus ik ga een laptop aanschaffen.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga er mee gamen. Daarnaast zal ik de laptop minimaal gebruiken voor downloaden, daar heb ik nog steeds een andere PC voor. Ook een beetje video's bewerken met o.a. Adobe After Effects.
Bij voorkeur Windows 7, maar tegenwoordig wordt elke laptop standaard uitgerust met Windows verkr8punt1.

Wat is je budget?
Ik wil er maximaal € 1400,- aan uitgeven.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
In zeer uitzonderlijke situaties zal ik de laptop meenemen. Het is daar niet voor bedoeld.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen voorkeur voor merk. Wel de volgende voorkeuren:
17"+ scherm
Core i7
16GB RAM
Naast de standaard HDD een SSD (al is het alleen voor de OS)

Ik heb al wat leuke modellen gezien voor die prijs zoals de MSI GE70 Apache Pro. Hebben jullie nog goede tips voor mij. Ik wil graag het meest uit mijn geld halen.

Ik ga begin volgende week de laptop aanschaffen. Als ik wat goede tips hier krijg zal ik wat foto's plaatsen in dit topic van de laptop in actie, wellicht met een paar benchmarks daarwij als dat gewaardeerd word.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Begin volgende week al, mocht je nog kunnen wachten, aangezien CES 2015 er aan komt waar naar verwachting aardig wat nieuwe gamelaptops worden aangekondigd, dus dan heb je én meer keus en de prijs van huidige laptops zullen waarschijnlijk zakken.

pricewatch: Asus G750JS-T4146H
http://www.alternate.nl/h...8&utm_source=tweakers.net

Bij alternate hebben ze nu deze voor 1400 euro, een zeer geschikte keuze, behalve dat er geen 16GB RAM in zit. Eventueel kan je zelf een stripje van 8GB bijplakken, want voor de rest haalt de MSI het niet bij deze laptop (snellere GPU en een SSD van 256GB i.p.v. 128). Lijkt me reden genoeg om toch voor de Asus te gaan. Daarbij wordt de MSI voor zover ik heb gelezen vrij warm, de Asus blijft wat koeler.

Hier een review http://www.notebookcheck....book-Review.116946.0.html.

De GTX870m is echt een flinke stap omhoog t.o.v. de GTX860m, als ik mocht kiezen dan zou het absoluut de Asus worden. Het design is in mijn ogen ook wat strakker.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/X9me9hBbfYlpyPEagEfLSkzy/full.png

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
is het niet mogelijk om die andere pc te vervangen voor een game pc?

Dan heb je veel waar voor je geld,qua hardware.

• duk3n
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-11 22:14
Zeer herkenbaar wat je aangeeft. Vooral dat je ook geen desktop meer wil, maar een laptop.

Kan je toch in de kamer gamen, terwijl dochter lief met de poppen of duplo aan het spelen is en je hebt geen bureau nodig voor je computer, maar gewoon aan de keukentafel met je laptop

ik zou dan, afhankelijke van je budget (kinderen zijn de duurste hobby op je vrouw na)

Keuze gaming gpu GTX860m en SSD (meeste recente spellen op high setting).

pricewatch: Acer Aspire V15 Nitro VN7-791G-73EG
+ ips scherm
+ Bluray brander
-12gb Ram

pricewatch: Medion Erazer X7613 Slimline Gaming Laptop (30017367)
- kepler versie van de GTX860m (presteert -20%)

pricewatch: Lenovo Y70-70 Touch 80DU007NNX
+/- touchscreen
- slecht scherm
- hybrid SSHD

pricewatch: MSI Gaming Series GS70 2PC-047NL Stealth
-oudere versie CPU

Keuze gaming gpu GTX970m en geen SSD (meeste recente spellen op very high / ultra setting).
Deze is misschien meer toekomst bestedig, je kan later nog een SSD inbouwen

pricewatch: MSI GT70 2QD-2413NL (Dominator)
enige met een GTX970m onder de € 1500
- 8Gb geheugen

pricewatch: Asus Republic Of Gamers G751JT-T7004H
+ SSD van 256Gb en 1Tb HDD
+ Goed mat scherm
- 8Gb geheugen
- prijs van €1.799
- gewicht van 4,3Kg

pricewatch: MSI GT72 2QD-246NL (Dominator)
+ 16Gb
+ SSD van 128Gb en 1TB HDD
- Flashy design
- prijs van € 1.839

Mijn advies zou zijn op de Acer Nitro te lopen, beste prijs/kwaliteit verhouding.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:33

br00ky

Moderator Harde Waren
Titelfix en slotje op je crosspost, Leuke gaming laptop.