Toon posts:

beeld blijft hangen onder cs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem als ik cs aan het spelen ben: ik loop dus gewoon door een map heen en opeens hangt m'n beeld dan, ik kan wel gewoon schieten en ik mezelf dan gewoon lopen en schieten en springen en doen maar dat beeld blijft hangen
en dan na een paar seconde ga je dus weer verder op de plaats waar je intussen heen bent gelopen.
het is echt vreemd
ik speel cs met een asus Geforce 2 mx 32 mb, resolutie 1152*864

weet iemand wat je hier aan kan doen
alvaste bedankt

btw ik wist niet zeker of ik dit topic hier moest posten of in spielerij

Verwijderd

Dit noemt LAG .

Verwijderd

Topicstarter
ja ik ben dus geen newbie (ik speel al 3 jaar cs) en weet echt wel wat lag is
dit is echt anders

probeer jij met lag maar is een heel stuk te lopen en te schieten zodat je het ook hoort
niet alles hangt dan net zoals bij lag alleen het beeld
het ligt ook niet aan me ping ofzow want die blijft gewoon goed

Verwijderd

draaien er geen andere proggies mee op de achtergrond
toevallig denk ik hieraan omdat ik gister bij iemand was die mouseware had draaien, en bij spellen gaat die mouseware opstarten, dan gaat alles supertraaaaaaaag! en anders andere resolutie? of D3D of OPENGL eens testen... weet niet wat je nu draait! suc6

• Tefflar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05-2025
ik speel al 3 jaar cs
Vind ik erg knap, zolang bestaat CS niet eens... |:(
(Ik speel zelf sinds Beta 2)

Je hebt dit probleem dus nooit eerder gehad? Heb je pas wat verandert? Driver ofzo? Half-Life al eens opnieuw geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 juni 2001 08:42 schreef Tefflar het volgende:

[..]

Vind ik erg knap, zolang bestaat CS niet eens... |:(
(Ik speel zelf sinds Beta 2)

Je hebt dit probleem dus nooit eerder gehad? Heb je pas wat verandert? Driver ofzo? Half-Life al eens opnieuw geinstalleerd?
ik speel sinds cs 5.6 maar dat doet er niet toe
ik speel trouwens met OpenGL en het enige wat ik aan heb staan onder cs is meestal MSN
ik zal is in 1024*768 proberen kijken of ie dan nog blijft hangen en anders gewoon heel HL en cs ff opnieuw installeren :(

maar ik heb volgens mij niks veranderd de laatste tijd, wel had ik eerst van die vage strepen boven in me beeld toen heb ik me cpu maar weer op 1200 gezet ipv 1300 en toen gaf ie geen strepen meer maar nou blijft me beeld totaal hangen :(

iig bedankt voor de reply's en als iemand nog weet hoe je dit moet verhelpen meld het dan ff :)
Pagina: 1