Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Forumgangers,

Ik zit met een probleem, althans het lukt me zelf niet op het op te lossen.

Al een tijd hoor ik en lees ik op internet dat de Note II kan worden geupdated naar 4.4, Alleen geeft mijn telefoon een melding dat hij al recent over de laatste update bezit.

Ook heb ik geprobeerd om “#1234#” te toetsen om te kijken wat voor versie en wat voor land (gelezen in een andere topic), maar dit doet die niet. Hij geeft de volgende melding aan : “Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code” ( zou dit kunnen komen door het volgende probleem ? )

Zelf heb ik een Samsung Note II GT-N7105

Ook zit ik met een probleem dat ik steeds een beveiligingsmelding. Dit geeft die aan nadat er in beeld staat SuperSU is gestopt.

Een lange tijd geleden wou ik mijn telefoon gaan rooten. Alle stappen gewoon netjes gevolgd, maar uiteindelijk lijkt het er niet op dat hij succesvol geroot was.

Is het een mogelijkheid om dit allemaal te verwijderen ? Ik heb wel topic's gezien om telefoons te unrooten, maar naar mijn idee is mijn telefoon niet geroot omdat ik eigenlijk voor de rest niks kan en het eigenlijk alleen maar bloed irritant is.

Hopelijk weten jullie hier iets meer van, want zelf heb ik er geen bal verstand van.

Alvast bedankt !! :> :> :>

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Heb je SU geupdate naar laatste versie? (2.40)
Dit probleem kwam voor in oudere versie van SU, is bij recente versie gefixed.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Verwijderd

Topicstarter
Toet3r schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:28:
Heb je SU geupdate naar laatste versie? (2.40)
Dit probleem kwam voor in oudere versie van SU, is bij recente versie gefixed.
Als ik bij App info kijk zie ik SuperSU, Versie 2.01.

Is er een mogelijkheid om deze gewoon gelijk te verwijderen of moet ik hem eerst updaten naar 2.40 ? 8)7

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Ik heb hem vanochtend geupdate naar 2.40. Als goed is zou dat gewoon zo moeten kunnen.

De play store doet soms wat raar.s in de tab geinstaleerd onder het kopje mijn apps staat dat er een update is ga je dan naar de app pagina staan er alleen de knoppen verwijderen en openen ga je dan terug naar het overzicht en dan weer naar de app pagina staat er wel de knop update.

Verwijderd

Topicstarter
Toet3r schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:43:
Ik heb hem vanochtend geupdate naar 2.40. Als goed is zou dat gewoon zo moeten kunnen.

De play store doet soms wat raar.s in de tab geinstaleerd onder het kopje mijn apps staat dat er een update is ga je dan naar de app pagina staan er alleen de knoppen verwijderen en openen ga je dan terug naar het overzicht en dan weer naar de app pagina staat er wel de knop update.
Hij is hem nu aan het updaten naar 2.40, als dit geïnstalleerd is, zouden dan de overige problemen die ik aangaf verholpen moeten wezen ?

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

In ieder geval de forced close van su.
Voor het overige: om te zien welke android versie je hebt ga je naar settings -> toestel-info.
het juiste commando voor wat je probeerde is *#1234# je was de * vergeten.

Verwijderd

Topicstarter
SuperSU geupdated, werk nu. <--- Danku,
Versie is 4.3.

Als ik *#1234# in toets opent hij automatisch SuperSU Free. geeft een wit scherm en geeft een laad rondje aan. Meer doet hij niet.

*Herstel* Hij geeft het volgende weer :

AP : N7105XXUEMK9

CP : N7105XXUEMJ9

CSC : N7105VDFEMK2

Wat betekent dit en hoe nu verder te handelen voor android 4.4 ?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2014 16:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Als ik naar Software-update ga krijg ik de volgende melding :

"Uw apparaat is aangepast.
Software-updates zijn niet beschikbaar"

Komt dit omdat hij geroot is of omdat ik het op mobiele netwerk doe.

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Ja dat kan komen doordat je telefoon geroot hebt.
Je zou kunnen proberen de de counter te resetten met de app triangle away.
Soms geeft ie dan bij toestel-info -> status -> apparaat status weer officieel aan ipv aangepast.
Dan zou update ook weer moeten werken.

Succes

Pagina: 1