Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

geen enkel filmpje wli afspelen

Pagina: 1
Acties:

• jerry1985
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-10 13:24
Ik zit echt met de handen in het haar en snap er niks meer van en heb zoiets ook nog nooit meegemaakt.

Ik kan in geen enkele brouwser meer een video afspelen of het stopt na luttele seconden. en zegt dat flash crashed. Nou heb ik alles al gedaan wat ik kan vinden ook gekeken voor dubble plugins maar niks lijkt te helpen.

Nou wou ik een film gaan kijken via vlc en werkt dat zelfs niet meer.

virusscan is er al over heen rootkit zoeker ccleaner noem het maar op...
iemand enig idee waarin ik het moet zoeken :(

please help :'(

[ Voor 7% gewijzigd door jerry1985 op 17-12-2014 13:47 ]

Verwijderd

Laten we eens beginnen met de volledige specificaties van de computer waarop het probleem zich voordoet.

En welke Windows versie.

En wat je zelf al hebt geprobeerd.

Eigenlijk dus Het algemeen beleid #quickstart

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2014 13:51 ]

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-11 09:02
Sinds wanneer doet het probleem zich voor? Wat is er daarna gebeurd?
Heb je wat geüpdatet? Kan je een systeem herstel uitvoeren naar toen hij het wel deed?

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• jerry1985
heb al opgelost had omega drivers van amd paar dagen terug geinstaleerd en vanmorgen ineens wou niks meer afspelen.

Heb de drivers met een uninstaller eraf gehaald en opnieuw geinstaleerd. En nu werkt alles weer perfect.

Verwijderd

Windows 7 zeker.

• jerry1985
8.1 64bit pro kan nog steeds niet herleiden wat de drivers getriggerd heeft zo enorm hard te falen..
Pagina: 1