Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe 'cool' zijn waterkoelsetjes?

Pagina: 1
Acties:

• SiC123
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 09:19
reviews: Hoe 'cool' zijn waterkoelsetjes? Negen kant-en-klare sets op een rij
Laatste alinea
Vergelijken we de geluidsproductie van de waterkoelingen met die van luchtkoelers, dan is de luidruchtigste en tegelijk best presterende luchtkoeling, Noctua NH-D15, toch nog stiller dan de stilste waterkoeler.
Deze opmerking klopt toch niet?

CM Seidon 120V v2 51,1 dB(A)
Noctua NH-D15 (lucht) 53,7 dB(A)

[ Voor 0% gewijzigd door SiC123 op 17-12-2014 13:38 . Reden: naam van de seidon ]

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:01

WoutF

Hoofdredacteur
Is inmiddels gefixed :)

• Jefrey Lijffijt
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-11 18:35
Ik weet niet of dit de beste plek is voor dit commentaar, maar het lijkt me beter dan in het artikel zelf:

Als je datapunten hebt met twee variabelen, zoals hier temperatuur en geluid. Dan kun je die gewoon tegelijk visualiseren, bijvoorbeeld in een scatter plot. Zoals Tufte al schreef in zijn boek zijn staafdiagrammen vooral verspilling van inkt (of in dit geval ruimte). Goede visualisaties geven inzicht, en in dit geval lijkt het mij zeer nuttig voor potentiële kopers van de besproken producten. Als extra tip: mouse-over met prijs.

Ik ben geen web-techneut dus helaas heb ik geen suggestie voor specifieke tools die jullie zouden kunnen gebruiken.

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:01

WoutF

Hoofdredacteur
Bedankt voor je suggestie :) wij gebruiken de opensource-tool Datawrapper voor onze visualisaties en die tool heeft geen ondersteuning voor scatter plots :/ ik zal eens kijken of ze daar wellicht mee bezig zijn

• SiC123
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 09:19
Bij mij niet? Ook niet na refresh.