Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-07 15:19
TS volgt naast zijn voltijd werk een deeltijd Master bedrijfskunde. Voor mijn thesis heb ik een vrij specifieke doelgroep interviewees nodig. Normaal haat ik deze oproepen - maar ik kan alle hulp gebruiken.

Ik ben op zoek naar personen die maandelijks een variabele beloning / bonus / prestatie afhankelijk salaris ontvangen (eventueel per kwartaal). Belangrijk is dat er een directe verbinding bestaat tussen de prestatie en de beloning. Alleen een winstuitkering helpt me helaas niet. Denk aan sales, credit collectors,consultants, project developers etc.

Het interview duurt zo'n 20 minuten en kan via Skype worden afgenomen. In het interview stel ik vragen over de rol, hoe prestaties worden gemeten en hoe deze worden beloond. Om bias te voorkomen hou ik de details van mijn onderzoek liefst wat vaag. Ik zal NIET vragen naar salarissen en dat soort ongein.

Verzoek:
Zijn er tweakers die in deze groep vallen en mee willen werken? Of ken je mensen in je netwerk die wellicht mee willen werken. Alle zetjes in de juiste richting zouden me enorm helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Daar zit wel veel verschil in. Je hebt servicedeskbanen waar mensen extra's krijgen voor sales die ze tijdens een gesprek kunnen doen (die mensen hebben in ieder geval elke maand toch ook een normaal loon maar kunnen dat aanvullen naar een beter loon) maar je hebt ook studenten die mee doen aan piramidespelcontstructies die zelfs geld verliezen als ze niks verkopen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:04

Standeman

Prutser 1e klasse

Op GoT zijn we ook niet zo blij met dit soort oproepen: Het algemeen beleid #verbodenspam en daarom sluit ik het topic.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Dit topic is gesloten.