Ik heb nu een PIII-700 met de standaard cooler en standaard voltage stabiel lopen op 933MHz (1000 haalt ie niet stabiel, ook niet bij een hoog voltage) en hij wordt nieteens zo warm (heb altijd koetjes grazen). Wat ik mij nu afvraag is of ik een PIII-850 zonder problemen op 1133MHz kan krijgen (of daar in de buurt), ik zit er namelijk over te denken om zo'n processor te kopen. Heeft iemand hier ervaring mee of een suggestie voor een beter alternatief laat het mij dan weten. Ik heb trouwens een ASUS CUSL2 en 100MHz geheugen wat zonder problemen over de 133MHz gaat.
Verwijderd
Zonnebril op je chipset tekenen met een HB of B1 potlood.
Details over de vorm van de bril enzo, vind je in de FAQ: [topic=153156]
Details over de vorm van de bril enzo, vind je in de FAQ: [topic=153156]
Verwijderd
Ik denk dat je 1133 wel kunt vergeten.
Moet je maar eens kijken op overclockers.com Het gemiddelde wat daar gehaald wordt met een P-III 855 is 1023 Mhz. Ik denk dat je dan net zo goed die P-III 700 kunt houden.
Verwijderd
Ben ik de enige die dit niet grappig vind?Op woensdag 13 juni 2001 21:05 schreef MREn het volgende:
Zonnebril op je chipset tekenen met een HB of B1 potlood.
Details over de vorm van de bril enzo, vind je in de FAQ: FAQ moederborden en processors
Btw het staat niet vast welke snelheid een processor kan halen. 1133MHz lijkt me niet, want de 850 zijn niet al te goed overclockbaar (algemeen), maar 1GHz zal wel te doen zijn.
Verwijderd
Als jij een nieuwe processor koopt heb ik wel interesse in je oude p3 700
, maar die 850 haalt 1 GHz best wel makkelijk. Je komt vaak wel hoger dan dat. Als je het geld hebt kun je het proberen, je komt volgens mij altijd hoger dan je oude p3 700
Verwijderd
Nee, maar ET heeft in flink wat uren een mooie FAQ geschreven en het zou dan ook fijn zijn als die gebruikt zou worden. Dan zie je namelijk dat de oc resultaten voor elke cpu anders zijn, en dat je gewoon moet blijven proberen hoe hoog dat ie wil ipv hier te komen vragen hoe hoog dat ie misschien wel niet kan.Op woensdag 13 juni 2001 21:31 schreef Vo0 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit niet grappig vind?
Btw het staat niet vast welke snelheid een processor kan halen. 1133MHz lijkt me niet, want de 850 zijn niet al te goed overclockbaar (algemeen), maar 1GHz zal wel te doen zijn.
Op overclockers.com staan hele mooie lijsten met resultaten, vergeet de eerste 10% en je weet wat je met je config kunt halen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()