Onderzoek nieuwe bezorgmethode 'Pakketautomaten'

Pagina: 1
Acties:
  • 1.509 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphterror
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
Hallo medetweakers,

Je kunt online bestellingen tegenwoordig al laten bezorgen in zogenaamde pakketautomaten.
In Polen en Duitsland is dit concept al heel groot en zeer succesvol.

Logistieke dienstverleners en andere partijen zijn bezig om deze dienst ook in Nederland uit te breiden.
DHL is hier sinds het voorjaar al mee bezig en PostNL heeft sinds vorige maand op 9 grote stations pakketautomaten neergezet.

Ik doe voor mijn masteropleiding aan de universiteit van Tilburg een afstudeeronderzoek naar dit nieuwe concept. Ik hoop hiermee bij te dragen aan een extra bezorgservice voor consumenten.
Ik heb een enquête opgesteld en hiervoor heb ik veel respondenten nodig!
Misschien zouden jullie het leuk vinden om deze enquête in te vullen en mij enorm te helpen met mijn onderzoek.
https://tilburgss.co1.qua...E/?SID=SV_8IAu04x16GWp6aF

Ik ben benieuwd wat jullie van deze nieuwe bezorgmethode vinden en ik wil iedereen die mijn enquête invult heel erg bedanken!

Groetjes Ralph

Voor deze enquête is toestemming gegeven door de moderators.

[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 17-12-2014 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Je keuzemogelijkheden zijn wat apart imo.

Want voor elk van de 18 opties vink ik andere bezorgmethode aan, simpelweg omdat ik het liefst mijn spullen op mijn werk bezorgd krijg ipv in een pakketautomaat.

Dus volgens mij zou je beter die optie weg kunnen laten bij al je keuzes om zo een beter beeld te krijgen van de pakketautomaat opties.

Een geheel andere vraag is dan vervolgens of mensen die pakketoptie uberhaupt interessant vinden (ik niet, maar ik denk dat er heel veel mensen zijn voor wie het wel een mooie optie is).

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-09 09:52
kamstra schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:44:
Je keuzemogelijkheden zijn wat apart imo.

Want voor elk van de 18 opties vink ik andere bezorgmethode aan, simpelweg omdat ik het liefst mijn spullen op mijn werk bezorgd krijg ipv in een pakketautomaat.

Dus volgens mij zou je beter die optie weg kunnen laten bij al je keuzes om zo een beter beeld te krijgen van de pakketautomaat opties.

Een geheel andere vraag is dan vervolgens of mensen die pakketoptie uberhaupt interessant vinden (ik niet, maar ik denk dat er heel veel mensen zijn voor wie het wel een mooie optie is).
QFT. Ik heb geen interesse in die automaten want ik krijg het liever thuisbezorgd en als dat niet lukt, woon ik boven een supermarkt met PostNL punt. Ik zou het misschien interessant vinden voor DHL en Selektvracht omdat die afhaalpunten ongunstiger liggen. In feite heb ik liever de mogelijk om de bezorgservice te kunnen kiezen bij webwinkels i.p.v. bezorgpunt.

Ben dan ook gestopt met invullen. Trouwens, je moet aanvinken dat je scenario 1 goed hebt gelezen...waarna je alsnog als een debiel wordt behandeld door weer een checkvraag "om welk bedrag ging het?" (uit de categorie Welke kleur had het konijn op de achtergrond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphterror
Bedankt voor jullie snelle reacties!

@kamstra; Ik heb daar vooraf inderdaad over nagedacht. Maar deze onderzoeksmethode is sterk omdat je een realistische consumentenkeuze voor kunt leggen. In werkelijkheid heb je vaak ook meerdere keuzemogelijkheden. Tevens bleek uit pre-testen dat de aanwezigheid van de 'no-choice' optie geen groot probleem zou zijn. Uiteraard kan het voorkomen dat een consument op dit moment altijd voor een andere bezorgmethode zou kiezen, zoals in jou geval.

@Jason X; Het feit dat het knopje nog geselecteerd moest worden, heeft te maken met de software. De software liet me niet toe die 'select-button' weg te halen. Daarom maakte ik de keuze de button aan te duiden in de tekst met die zin.
Het liefst had ik alleen de checkvraag toegepast, aangezien het wel belangrijk is om te weten of de respondent heeft gelezen om wel bestelbedrag het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het begin is al irritant.
Om de vragen goed te kunnen beantwoorden is het van belang dat u weet wat de 6 eigenschappen en de verschillende niveaus betekenen. Deze zijn hieronder weergegeven.

Prijsopslag: de extra kosten voor het gebruik van de pakketautomaat bovenop eventuele verzendkosten.

Geen : geen extra kosten bovenop de eventuele verzendkosten.
+€0,25 : €0,25 extra kosten bovenop de eventuele verzendkosten.
+€0,50 : €0,50 extra kosten bovenop de eventuele verzendkosten.
{knip}
Right, bovenstaand moet ik ff onthouden om 1 of ander studentje te helpen z'n papiertje te behalen.

Okay volgende vraag, weer een blok informatie. "Klik op het bolletje als u het scenario goed heeft gelezen." Da's toch geen vraagstelling? Niks enquête.

/me helemaal geen zin meer heeft deze {knip} enquête verder in te vullen.

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2014 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Er wordt in het begin verwezen naar een foto, die echter nergens is terug te vinden. Daarnaast is er een shitload aan informatie die ik blijkbaar maar even uit m'n hoofd moet onthouden.

Nope, deze ga ik niet invullen. Helpen met een enquete is geen probleem, maar als ik daar zelf zoveel moeite voor moet doen dan haak ik toch echt af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicros
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06-2021
En ook ik ben halverwege afgehaakt bij deze "Enquete" , met de inleidingspagina lijkt het meer op een toets. Persoonlijk zou ik alleen van die Pakketautomaten gebruik maken als er volledige dekking is , ik niet meer dan 10 min uit de weg moet zijn (met auto), en het er een werkdag sneller is. Anders is het totaal niet interessant omdat je het gewoon met volledige dekking thuis of op kantoor kan laten afleveren.

Ik heb ook nog 1 andere vraag mbt de pakketautomaten , hoe zit het met grote pakketten zoals een monitor of behuizing. die passen volgens mij nooit in een 1 van die kluisjes op de foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphterror
Nogmaals, bedankt voor jullie snelle reacties.
Ik ga kijken hoe ik jullie feedback kan verwerken.

@fridgeman: Het is inderdaad een nadeel dat er eerst veel info verschaft wordt. Niet al die info hoeft echter te worden onthouden. De eigenschappen en de niveaus zijn telkens gegeven. Respondenten hoeven alleen te begrijpen wat de eigenschappen en niveaus betekenen.

@Vicros: mbt de grote pakketten. De automaten kunnen worden voorzien van kluisjes met verschillende afmetingen.

[ Voor 38% gewijzigd door ralphterror op 17-12-2014 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:46

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Een volgende keer graag even van tevoren toestemming vragen, bij deze alsnog.

Ik heb afgelopen jaar in Duitsland gewerkt en daar was het inderdaad heel gebruikelijk om bestellingen in packstations te laten afleveren. Mijn Duitse collega's die doordeweeks in een hotel/appartement bij hun werklocatie zaten en enkel in het weekend thuis waren maakten er regelmatig gebruik van.

Zelf probeer ik het meestal zo te timen dat het bezorgd wordt op een dag dat ik thuis werk, maar dat lukt natuurlijk niet altijd. Gelukkig zit het postkantoor waar mislukte bezorgingen terecht komen dicht bij, waardoor een pakketautomaat voor mij niet heel veel meerwaarde heeft, maar het lijkt me zeker een interessant alternatief.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Beetje raar dat je op het einde verplicht allerlei vragen in moet vullen over je persoonlijke situatie. Daar kun je beter even vooraf voor waarschuwen zodat iemand kan kiezen de enquête niet in te vullen, anders is het zonde van de tijd.
Persoonlijk zou ik alleen van die Pakketautomaten gebruik maken als er volledige dekking is
Wettelijk gezien heb je volledige dekking tot je het pakket afhaalt, dus ik snap niet waarom er andere opties worden onderzocht. Ik snap ook niet waarom het met lockers niet goedkoper kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt haast een academische opleiding nodig om de vragenlijst überhaupt te kunnen bgrijpen. Niet ingevuld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphterror
@ moderator: bedankt voor de toestemming en je bijdrage. Niet voor iedere consument zal het de perfecte bezorgmethode zijn, maar voor sommige consumenten zal het zeker een uitkomst bieden zoals je al aanschaf in je voorbeeld.

@glowmouse: de persoonlijke vragen op het einde zijn bedoeld om consumenten te kunnen onderscheiden. Bij te persoonlijke vragen is er wel de mogelijkheid om geen antwoord te geven (een vraag over inkomen bijvoorbeeld).
Dekking gaat over op het moment van overdracht inderdaad, alleen kunnen consumenten dat wel als persoonlijke hindernis/risico ervaren om gebruik te maken van een automaat. Mocht dat uit de resultaten blijken, dan kan daar extra op worden gefocust bij de communicatie naar de consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:58

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

Sommige prioriteiten stonden ook niet zo helemaal lekker.

Ik ga maar op 1 voorwaarde gebruikmaken van deze kluisjes voor pakketjes tot 50 euro. En dat is dat ze op mijn route moeten liggen naar huis.

Tankstation A2 bijvoorbeeld.
Hoe dichterbij mijn route des te fijner ik het vind, ik betaal er ook graag een klein extra'tje voor. Terwijl ik denk dat dit prima gratis exploiteert kan worden. Er is immers niemand meer die naar mijn huis hoeft te rijden.
Bezorgdatum maakt mij niet uit. (anders rij ik langs een winkel die het heeft). Verzekering maakte in deze case niets uit... 15 euro... vanaf 50 begin ik mij zorgen te maken.
Ik krijg gemiddeld voor 500 euro aan pakketjes per maand binnen (grotendeels medicatie), gelukkig heb ik hele aardige buren. Een ophaal station op de route zou mijn buren ontlasten. Maar omrijden zie ik niet zitten. koop ik wel bij datzelfde tankstation op de A2 een bos bloemen voor mijn buren :D. maar jammer van de vragenlijst door extra reistijd nergens hetzelfde te zetten. Daardoor heb je geen inzicht gekregen in mijn 2e prioriteit. dat is overigens Gebruiksgemak.

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ralphterror schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:23:
@glowmouse: de persoonlijke vragen op het einde zijn bedoeld om consumenten te kunnen onderscheiden. Bij te persoonlijke vragen is er wel de mogelijkheid om geen antwoord te geven (een vraag over inkomen bijvoorbeeld).
Misschien een idee om niet zelf te bepalen wat 'te persoonljik' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphterror
@Smuggler: bedankt voor je heldere en mooie reactie! Dit is precies waar het onderzoek voor bedoeld is. Nagaan wat consumenten belangrijk vinden.
De software kan doordat je op een bepaalde manier antwoord, en juist omdat reistijd nergens hetzelfde is nagaan hoe belangrijk je dat vindt, ook ten opzichte van de andere eigenschappen.
Deze bezorgmethode kan inderdaad kostenbesparend zijn voor de logistieke dienstverleners. Daardoor is het misschien op lange termijn mogelijk dat de bezorgkosten voor alle online consumentenbestedingen weer lager worden! Kan iedereen profiteren.
Plus dat het positief voor het milieu kan zijn, omdat de pakketbezorgers minder adressen hoeven te bezoeken (meerdere pakketjes op 1 locatie kunnen afleveren).

@glowmouse: heb je zeker gelijk in. Heb ik zelf ook wel even aan zitten twijfelen bij het opstellen. Ik heb echter gekozen om bestaande wetenschappelijke methodes en voorbeelden te gebruiken. Daarbij is het gebruikelijk om te vragen naar bijv geslacht, leeftijd en opleiding en geen 'zeg ik liever niet' optie te hanteren. Dit komt bij bijvoorbeeld inkomen wel vaker voor, waardoor ik het daar wel heb toegepast.

[ Voor 21% gewijzigd door ralphterror op 17-12-2014 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry ik vind je onderzoek echt te lang dradig opgesteld... en wat mij betrefd mis je daardoor 90% van de deelnemers... onderzoeken tegenwoordig moeten snel en compact zijn. ik zou daar echt nog eens naar kijken als ik jou was.

daarnaast alleen maar de optie voor zelfde prijs of duurder bij een pack station?? sorry maar ik verwacht als klant juist het tegenovergestelde bij die service want de postbode komt niet meer aan de deur en gooit nu zijn vracht in een keer in zo'n station. En wie draait erop bij diefstal?

Ja sorry meneer uw pakket was niet verzekerd... en zo;n packstation is dan wel een gemakkelijk doelwit want camera's zijn leuk maar sjonnie met zijn scooterhelm zwart vizier en bomberjack herken je nooit meer terug.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2014 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
U krijgt hierna 18 keuzesets voorgelegd, waarbij u aangeeft welke pakketautomaat uw voorkeur heeft. De pakketautomaten zijn samengesteld op basis van 6 eigenschappen met verschillende niveaus.

De eigenschappen en de niveaus hoeft u niet uit uw hoofd te kennen. Ze worden bij iedere keuzeset weergegeven.
Om de vragen goed te kunnen beantwoorden is het van belang dat u weet wat de 6 eigenschappen en de verschillende niveaus betekenen. Deze zijn hieronder weergegeven.

Prijsopslag: de extra kosten voor het gebruik van de pakketautomaat bovenop eventuele verzendkosten.
Geen : geen extra kosten bovenop de eventuele verzendkosten.
+€0,25 : €0,25 extra kosten bovenop de eventuele verzendkosten.
+€0,50 : €0,50 extra kosten bovenop de eventuele verzendkosten.

Levertijd: de levertijd van een pakketautomaat ten opzichte van de levertijd van een andere bezorgmethode.
-1 werkdag : de bestelling wordt 1 werkdag sneller geleverd dan bij een andere bezorgmethode.
Dezelfde levertijd : de bestelling wordt even snel geleverd als bij een andere bezorgmethode.
+1 werkdag : de bestelling wordt 1 werkdag later geleverd dan bij een andere bezorgmethode.

Reistijd: de extra tijd die u kwijt bent met het afhalen van uw bestelling uit een pakketautomaat. Daaronder valt zowel de reistijd als eventuele extra tijd voor parkeren en dergelijke.
0 minuten : De pakketautomaat staat op uw studieplek, werkplek of een andere locatie waar je al aanwezig bent. U bent praktisch geen extra tijd kwijt voor het afhalen van uw bestelling.
5 minuten : De pakketautomaat ligt op uw route. U bent 5 minuten aan extra tijd kwijt voor het afhalen van uw bestelling.
10 minuten : De pakketautomaat ligt uit uw route. U bent 10 minuten aan extra tijd kwijt voor het afhalen van uw bestelling.

Gebruiksgemak: het aantal handelingen dat u moet verrichten om gebruik te kunnen maken van een pakketautomaat.
1 handeling : (1) code (ontvangen via email of sms) intoetsen op codepaneel.
2 handelingen : (1) online registreren voor het pakketsysteem (eenmalig) + (2) code intoetsen op codepaneel.
3 handelingen : (1) mobiele applicatie van het pakketsysteem installeren op smartphone (eenmalig) + (2) registreren (eenmalig) + (3) bestellingscode selecteren in de app.

Berichtgeving: de informatie die u ontvangt over de bezorging van uw bestelling.
1 bericht : (1) bestelling ligt in pakketautomaat.
2 berichten : (1) bestelling is onderweg + (2) bestelling ligt in pakketautomaat.
3 berichten : (1) bestelling is onderweg + (2) bestelling nadert pakketautomaat + (3) bestelling ligt in pakketautomaat.

Risico: het risico dat u loopt bij schade of diefstal van uw bestelling uit de pakketautomaat.
Geen dekking : schade of diefstal van uw bestelling is geheel voor eigen rekening.
Beperkte dekking : schade of diefstal van uw bestelling is voor 50% van het bestelbedrag voor eigen rekening.
Volledige dekking : schade of diefstal van uw bestelling is niet voor eigen rekening.
Je verwacht toch niet dat iemand dit echt gaat lezen? Gigantische lap tekst die op geen enkele manier uitnodigt gelezen te worden...
Lijkt alsof je het verwerken van de informatie aan de enquete over laat, ipv dat je mensen gewoon een vragenlijstje laat invullen om dan zelf de data te verwerken en daaruit conclussies te maken, deze enquete is in ieder geval niet te volgen.

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphterror
@mrveenie @RGAT: dat is ook inderdaad waar ik vooraf bang voor zou zijn. Ik vond die uitleg van de eigenschappen echter wel belangrijk, zodat alle respondenten die hetzelfde zouden opvatten. Nadeel is natuurlijk dat je er respondenten mee misloopt. Het is een erg lastige afweging tussen respondentvriendelijkheid en de sturing op eenduidigheid (tussen respondenten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-09 09:24
Alsof iemand die verder gaat dit wel gelezen heeft ;-)

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Nee ik denk dat je toch echt eerst een enquete moet bedenken welke niet een studie vereist om te volgen of gevuld moet worden met persoonlijke info, ik ben overigens wel benieuwd of er al mensen zijn hier die m helemaal ingevuld hebben?

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede vraag, hoeveel compleet ingevulde vragenlijsten heeft ralphterror tot nu toe ontvangen?

Ik zou het erg grappig vinden (of eigenlijk dieptriest) als raphterror een opleiding communicatie blijkt te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Ingevuld, maar in de meeste gevallen wint het niet van overige.
moet gewoon net zo snel zijn, niks extra kosten en niet meer dan 1 handeling zijn en 0 minuten extra reistijd.

Laat meestal bezorgen bij ouders, waar ik toch al eens in de week kom en anders gewoon pakketje gemak bij supermarkt waar ik om de dag kom.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03:51

Fiber

Beaches are for storming.

Veel te ingewikkeld...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphterror
@fridgeman: Het aantal voltooide enquêtes valt me toch niet tegen. En ik volg geen opleiding communicatie, maar een economische opleiding.

@brid: bedankt voor het invullen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:56

DukeBox

loves wheat smoothies

Gat bij mij al niet verder na de eerste vraag.. daar moet ik een keuze maken die niet klopt.
- Klik op het bolletje als u het scenario goed heeft gelezen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey117
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-09 15:49
Voor mij is het belangrijk dat het 100% gedekt is en gelijk of sneller geleverd wordt. Anders is het overig.

Wat ik wel lastig vind, is om in te schatten hoe vervelend ik het ga vinden om meerdere handelingen te moeten doen om mijn pakket te krijgen. Dat soort dingen merkt je pas als je het moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpireZ
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 06:38
Ik sluit me aan bij voorgaande reacties: met de opzet van dit onderzoek ga je een grote groep respondenten mislopen. Omslachtig onderzoek dat totaal niet uitnodigt tot invullen. Deze sla ik over.

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:58

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Sorry, maar ik zou met dit onderzoek echt teruggaan naar de tekentafel. Ik snap dat je geen communicatie studeert, maar ik heb nog voor ik de eerste set heb voltooid al geen zin meer. Afgezien van het feit dat het onoverzichtelijk is, weet ik na de uitleg al niet meer wat wat is (omdat ik namelijk geen zin om dit eerst te lezen voor ik er aan begin). Daarnaast wekt de controlevraag over wat is de waarde uit het voorgaande scenario mega-irritatie op, omdat er a) al een bolletje aangevinkt moest worden na het lezen en b) je de gebruiker dus niet vertrouwt.

Tips:
  • Geen lap tekst als eerste, maar per scenario klikbare linkjes naar een pop-up of een mouse-over met de uitleg
  • Bij de a/b/anders keuze het scenario neerzetten, niet 3 stappen voor 1 vraag
  • Aansprekende layout ipv tables die 5 jaar geleden al niet meer gebruikt werden
  • Geen controlevraag over de waarde, als je een controlevraag moet stellen is je uitleg niet helder genoeg
[edit] Toch maar eens de uitleg gelezen... Ik hoop dat dit niet je enige onderzoek is voor je thesis?
code:
1
2
3
Gebruiksgemak: het aantal handelingen dat u moet verrichten om gebruik te kunnen maken van een pakketautomaat. •1 handeling     : (1) code (ontvangen via email of sms) intoetsen op codepaneel.
•2 handelingen : (1) online registreren voor het pakketsysteem (eenmalig) + (2) code intoetsen op codepaneel.
•3 handelingen : (1) mobiele applicatie van het pakketsysteem installeren op smartphone (eenmalig) + (2) registreren (eenmalig) + (3) bestellingscode selecteren in de app.

Dus er zijn geen andere scenario's met 3 handelingen zonder smartphone app? En de het intoetsen van de code is maar 1 handeling waarna magisch er ergens een kluisje openspringt?

[edit2] WTF, als je kiest dat je niets online hebt besteld mag je de enquete niet invullen? Bijzondere conclusie... wat nou als mijn internetprovider die kluisjes wil gaan gebruiken? 'Nee sorry meneer dat mag niet, u viel buiten het onderzoek'?

[edit3] Met de nodige bogusdata naar het eind (don't worry, als je goeie datachecks hebt valt mijn bogusdata vanzelf op...)... voor een gratis stuk spam van Parcel4Me :/ ? Zeg dan gewoon dat het een marktonderzoek voor Parcel4Me is, ipv in je openingspost hier DHL en PostNL erbij te betrekken, waarmee ik geen enkele link kan ontdekken.

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2ecll76.png
https://twitter.com/PuckvanTilburg/status/544803768286838784

[ Voor 43% gewijzigd door _Mystikal_ op 18-12-2014 00:48 ]

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Gisteren een vergelijkbare vragenlijst ingevuld voor PostNL, alleen dan via GFK.

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 09:34
Was er aan begonnen, maar toen ik voor de tiende keer weer tussen de drie moest kiezen haakte ik af. Je kunt natuurlijk een eindeloze hoeveelheid permutaties genereren, maar ze slaan als een tang op een varken.
Tuurlijk wil ik liever de service die niks kost, 100% verzekerd, 0 minuten rijden is en -1 dag aankomt. Realistisch is anders lijkt me. Ik krijg de indruk dat je gewoon random wat condities hebt laten genereren en deze tegen elkaar hebt afgezet.

• Blackwolf-nl
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-05 17:56
leuk idee...........
alleen zou ik eerst even bij de buren gaan vragen over het opzetten van een onderzoek in deze vorm.
ik hou best van wat klik werk maar hier wordt je toch echt gewoon zenuwachtig van......
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.