Game desktop

Pagina: 1
Acties:

• jh0t
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:00
------ Verwijder maar! --------

[ Voor 99% gewijzigd door jh0t op 17-12-2014 15:46 ]

• Inenting
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-09-2025
Wanneer je een nieuwe topic maakt krijg je een lijstje te zien, nou is de bedoeling wel dat je dat invult zodat wij je beter kunnen helpen.

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-03 13:28

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Kan veel goedkoper.. Ik kan voor 250 euro een PC voor je samenstellen waarop je games kan spelen. Mijn HTPC heeft zo rond de 300 gekost en hier speel ik regelmatig wat games op met mijn vrouw vanaf de bank.

Alle gekheid op een stokje, ik snap best dat jij een andere vorm van gamen bedoeld dan op een 250 euro systeempje gaat werken... Beantwoord even de standaard vragen zoals Inenting ook al aangaf.. Dan kunnen we je een stuk beter helpen

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:37

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste Jesse Hulscher,
Toen je net je topic opende kwamen er een aantal vragen in beeld die de minimale informatie is die we graag hebben, voordat er fatsoenlijk advies kan worden gegeven. Om onduidelijke redenen heb je die weggeëdit. Voeg onderstaande vragen met uiteraard je antwoorden nog toe, dan komt er vast waardevol advies. Open géén nieuw topic. Je kan eenvoudigweg je eerste post aanpassen door op "wijzig" te klikken, rechtsboven aan je post.
  • Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
  • Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
  • Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
  • Wat denk je allemaal nodig te hebben?
  • Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
  • Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
  • Ga je overklokken?