Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Advertentielink 404

Pagina: 1
Acties:

• knottnerus
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-10 13:39
Lieve Adjes

Ik heb van de week een advertentie geplaatst, maar de link lijkt niet meer te werken. Op de V&A pagina zie ik mijn advertentie staan en in mijn advertentiebeheer ook, maar als ik op de link klik, dan krijg ik een 404. :|

Zou iemand van jullie mij daar mee kunnen helpen?

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-11 14:53

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Dit klinkt als een bugje, dus naar Stoute Bugs we go :)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11 13:30

rob_erwt

What does this button do?

We hebben er even naar gekeken en het is een mooie samenloop van omstandigheden. :)

Punt was dat het gekoppelde product net verplaatst is naar een andere categorie (van gadgets naar verlichting) als voorbereiding op het opnemen van Domotica producten in de Pricewatch. Zolang dat nog niet afgerond is, staan die categorieën dicht voor V&A (en andere bestemmingen). En als je er geen advertenties voor mag maken, mag je ze ook niet zien of bewerken... 8)7

Die categorie open zetten is vooralsnog even geen optie, dus ik kan twee dingen voor je doen:

1) Het gekoppelde product weghalen. Dan komt je advertentie wel online maar zonder gekoppeld product (en dus bijvoorbeeld plaatje).

2) De advertentie helemaal dicht zetten. Je kan dan een nieuwe maken en eventueel zelf plaatjes bijvoegen (maar nog steeds niet koppelen aan het product).

Zeg het maar. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• knottnerus
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-10 13:39
Ik heb er (ook?) een eigen plaatje bij gezet en de link naar het product kan later (mits nodig) nog wel bij gezet worden of een link naar de Philips Hue site oid.
Ik ga voor de prijs achter deur nummer 1 :)

Bedankt alvast!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11 13:30

rob_erwt

What does this button do?

knottnerus schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:26:
Ik heb er (ook?) een eigen plaatje bij gezet en de link naar het product kan later (mits nodig) nog wel bij gezet worden of een link naar de Philips Hue site oid.
Ik ga voor de prijs achter deur nummer 1 :)

Bedankt alvast!
Bij deze gefixed dan. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups