Hoioi,
Na 2 geretourneerde e540 en 4 geretourneerde Zbox en760 zit ik ondertussen nog steeds zonder werkpaard.
Target use:
-Kantooruren Web/App development
-Avonduren Console/lanbox
Eisen:
-Mobiel (<itx, max 2 liter volume afgeplat)
-<1k netto (met 150 euro voor een ssd)
-mobiele maxwell gpu
-Compatibel met een standaard 512 gb SSD
-8GB RAM
-I5 4200u of sneller.
-2 schermen kunnen aansturen.
Na de deceptie van de zbox en760 (kwaliteit) ben ik bij de alienware alpha uit gekomen. Die lijkt helemaal spot on tot ik erachter kwam dat deze maar 1 HDMI 1.4a out heeft.
Ik vroeg me af of iemand me kan vertellen of ik dit kan daisychainen, of dat er anderzinds door een of ander kastje te kopen alsnog 2 schermen mee kan aansturen.
If not, dan hoor ik graag andere opties. (maar die zijn er niet buiten de zbox en 760, aleinware alpha en brix i5/760)
Na 2 geretourneerde e540 en 4 geretourneerde Zbox en760 zit ik ondertussen nog steeds zonder werkpaard.
Target use:
-Kantooruren Web/App development
-Avonduren Console/lanbox
Eisen:
-Mobiel (<itx, max 2 liter volume afgeplat)
-<1k netto (met 150 euro voor een ssd)
-mobiele maxwell gpu
-Compatibel met een standaard 512 gb SSD
-8GB RAM
-I5 4200u of sneller.
-2 schermen kunnen aansturen.
Na de deceptie van de zbox en760 (kwaliteit) ben ik bij de alienware alpha uit gekomen. Die lijkt helemaal spot on tot ik erachter kwam dat deze maar 1 HDMI 1.4a out heeft.
Ik vroeg me af of iemand me kan vertellen of ik dit kan daisychainen, of dat er anderzinds door een of ander kastje te kopen alsnog 2 schermen mee kan aansturen.
If not, dan hoor ik graag andere opties. (maar die zijn er niet buiten de zbox en 760, aleinware alpha en brix i5/760)