Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenzen
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-07-2024
Goedendag tweakers,

Ik ben in het bezit van de Lenovo y50 met een Samsung 840 evo SSD erin. Zeer tevreden over de laptop, op een paar dingetjes na die ik met hulp van jullie hoop op te lossen.

Eerste probleem gaat over de Backspace. Wanneer de laptop in slaapstand is geweest wist die de letters traag wat echt enorm irritant is. na een beetje googlen kwam ik er achter dat meer mensen hier last van hebben. Maar ben tot nu toe nergens een oplossing tegen gekomen. Er zijn ook veel mensen die dit probleem helemaal niet hebben. Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? De nieuwste drivers heb ik uiteraard al geïnstalleerd.

Verder heb ik ook problemen met de bluetooth verbinding. Ik gebruik de laptop samen met de Sony SBH20. Het probleem is dat de kwaliteit van de audio extreem slecht is. Ook wanneer ik muziek afspeel op de radio van mijn auto via de laptop met bluettooth is het niet om aan te horen. bij dit probleem kon ik geen klachten vinden van mensen die het zelfde probleem hadden. en dus ook wederom nog geen oplossing gevonden.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:10
jenzen schreef op woensdag 17 december 2014 @ 00:41:
Goedendag tweakers,

Ik ben in het bezit van de Lenovo y50 met een Samsung 840 evo SSD erin. Zeer tevreden over de laptop, op een paar dingetjes na die ik met hulp van jullie hoop op te lossen.

Eerste probleem gaat over de Backspace. Wanneer de laptop in slaapstand is geweest wist die de letters traag wat echt enorm irritant is. na een beetje googlen kwam ik er achter dat meer mensen hier last van hebben. Maar ben tot nu toe nergens een oplossing tegen gekomen. Er zijn ook veel mensen die dit probleem helemaal niet hebben. Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? De nieuwste drivers heb ik uiteraard al geïnstalleerd.

Verder heb ik ook problemen met de bluetooth verbinding. Ik gebruik de laptop samen met de Sony SBH20. Het probleem is dat de kwaliteit van de audio extreem slecht is. Ook wanneer ik muziek afspeel op de radio van mijn auto via de laptop met bluettooth is het niet om aan te horen. bij dit probleem kon ik geen klachten vinden van mensen die het zelfde probleem hadden. en dus ook wederom nog geen oplossing gevonden.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. bij voorbaat dank!
toon volledige bericht
Heb hier een y50-70 voor mij staan, met het probleem wat jij beschrijft, heb het hier opgelost door de laatste Intel RST software te installeren. Die van de Lenovo website is wat gaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunw
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-03 09:04
Met het bluetooth had ik ook problemen met mijn muis, die viel soms weg.
Dit kwam doordat in apparaat beheer de checkbox 'Dit apparaat mag uitgeschakeld worden om energie te besparen'.
Na deze uit te zetten heb ik er geen last van gehad.
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/dy7Lv/3d499bc060.png

[ Voor 10% gewijzigd door teunw op 17-12-2014 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenzen
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-07-2024
da_PSI schreef op woensdag 17 december 2014 @ 00:47:
[...]

Heb hier een y50-70 voor mij staan, met het probleem wat jij beschrijft, heb het hier opgelost door de laatste Intel RST software te installeren. Die van de Lenovo website is wat gaar
Welke driver heb je gebruikt? ik heb er namelijk al verschillende geprobeerd maar nog niks heeft geholpen.
teunwillems schreef op woensdag 17 december 2014 @ 08:35:
Met het bluetooth had ik ook problemen met mijn muis, die viel soms weg.
Dit kwam doordat in apparaat beheer de checkbox 'Dit apparaat mag uitgeschakeld worden om energie te besparen'.
Na deze uit te zetten heb ik er geen last van gehad.
[afbeelding]
Probleem is inmiddels opgelost. Het klonk zo slecht omdat de laptop automatisch de hands free headset pakte en niet gewoon de 'headphones' stand pakte. Anyhow, bedankt voor het mee denken! _/-\o_