Nvidia Geforce 880M videokaart

Pagina: 1
Acties:

• robinvv07
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-01 14:14
weet iemand of er een Nvidia geforce 880M videokaart in mijn HP envy 17-j120ed leap motion past.
heb al meerdere dingen geprobeerd maar nog niks erover gevonden. Nu zit er een 750M in.

Alvast bedankt
-Robin

• Inenting
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03-09-2025
Of het pas dat weet ik niet maar als het past en je doet het ook dan kan ik je garanderen dat je allerlei problemen gaat krijgen. De 880M is veel sterker dan 750M dus word hij ook veel warmer en de max power is ook 2 keer zo veel dus ik denk niet dat je laptop het aan kan.

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-01 20:58

Nemesizz

Untouchable

Videokaarten bij laptops vervangen is bijna altijd een no-go, zelfs met een MXM videokaart.

MXM klinkt leuk, maar in veel gevallen op de connector na, is er weinig universeels aan. Dat wil zeggen dat de connector overeen komt, maar dat andere chipjes en eventueel mounting holes voor de koeling op andere plekken op de print zit, waardoor de koeling van je laptop niet meer past.

Daarnaast is de koeling in een laptop vaak nét aan genoeg, zet er zwaardere hardware in (CPU of GPU) en je loopt bijna gegarandeerd tegen (oververhitting) problemen aan.

De nadelen, kosten, en risico's wegen in veel gevallen niet op tegen wat het mogelijk aan prestaties oplevert.

• robinvv07
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-01 14:14
Hartelijk dank voor het advies! dan zie ik er toch maar vanaf maar in ieder geval bedankt voor de info.