[Facebook] toegang niet langer meer mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-06 23:32
Sinds zaterdagmiddag jl (14 dec.) kan ik niet meer aanmelden op Facebook.
Ik weet zeker dat aanmeldgegevens correct zijn, maar krijg keer op keer deze melding gepresenteerd:
"Facebook is snel weer online
Wegens onderhoud is Facebook momenteel niet beschikbaar, maar je zou je over een paar minuten weer moeten kunnen aanmelden. In de tussentijd kun je hier meer informatie lezen over waarom je dit bericht ziet. Bedankt voor je geduld terwijl we aan de site werken."

Leuk, aardig, ik wacht wel. Maar intussen (dinsdag 16 dec) nog steeds geen toegang.

Wat heb ik reeds geprobeerd:
* op andere systemen (iphone 5s, Macbookpro, PC op het werk) getracht aan te melden: zonder resultaat;
* nieuw wachtwoord laten initialiseren: wachtwoord is gewijzigd maar nog steeds zelfde melding;
* collega's en vrienden hebben geen problemen met toegang tot FB;
* op de computers die ik benut heb: andere browser geprobeerd (Safari 8.0.2, Firefox): zonder resultaat;
* ook het schonen van cookies en andere tijdelijke internet files : geen resultaat. (ook (de)activeren van Ghostery blocker, geen resultaat).
* vrienden zien als zij ingelogd zijn geen bijzondere zaken op mijn profiel, dus dat zou in orde zijn
* surf ik naar mijn eigen profiel, dan volgt 'inhoud niet beschikbaar' (terwijl ik verwacht enkele openbare posts te kunnen zien zeg maar).

Heeft iemand nog tips of zelfde ervaring met deze vreemde 'access denied' melding?

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als jij op een werkplek van een collega / vriend inlogt (na een succesvolle sessie van hun), krijg je dan dezelfde melding?

Oftewel is het account- of computergerelateerd?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
#btm909: goede opmerking, staat mij even nu niet helder bij (door wat ik al geprobeerd heb) maar zal ik morgen verifiëren en terugkoppelen.

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Probleem is in ieder geval account-gerelateerd. Ik lees verhalen van mensen die nog wel via de mobiele app kunnen inloggen en anderen die niet meer kunnen inloggen vanaf het moment dat het wachtwoord is gewijzigd.

FB heeft niet echt supportingangen, dus daar schiet je verder ook niet veel mee op. Had je ook nog een businessaccount of een groupspage?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
BtM909 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 23:28:
Probleem is in ieder geval account-gerelateerd. Ik lees verhalen van mensen die nog wel via de mobiele app kunnen inloggen en anderen die niet meer kunnen inloggen vanaf het moment dat het wachtwoord is gewijzigd.

FB heeft niet echt supportingangen, dus daar schiet je verder ook niet veel mee op. Had je ook nog een businessaccount of een groupspage?
geen business account,
maar beheer 2 'group' pages (een van mijn straat, en een van mijn MTB initiatief)

update 23:58u....
krijg nou de blafhik... ;) nu schiet ie WEL door en kan ik facebooken....
#zucht

[ Voor 8% gewijzigd door NielsTn op 16-12-2014 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ja toch omdat je het via een trusted computer hebt geprobeerd :+

Nou gelukkig is het probleem opgelost ;)

Pagina: 1