Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
de hoofd doel is natuurlijk gamen en heb ik het over de nieuwste games
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
700 euro en ga zelf voor eerst inelkaar zeten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
mij videokaart gaat verloopig mee tot ik een budget heb voor een goeie nieuwe het gaat om een asus gtx 560 1gb en heb nog voeding van 600watt nog geen jaar oud dus gaat ook gewoon mee. En me scherm toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
ik wil een goed moederbord met 6 sata porten en goeie audichip en usb 3.0
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?ja geen asrock voor mij meer
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
sta open voor alles behalve voor asrock
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. nope
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Volgens mij nutteloos voor mij doeleinden dus nee
Pc word bijna hellemaal bij alternate gekocht van wegen kado bonnen...
alleen os zit ik te twijfelen of ik via afuture koop of Microsoft studenten aanbod...
wat zit er verschil in??? en krijg ik dan wel win 10 volgend jaar? Ben zelf student mbo dus kan er in aanraking komen dus kan iemand uitlegen wat er verschil is behalven de prijs?
Ik hoor graag jullie meningen
wijziging HHD
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
de hoofd doel is natuurlijk gamen en heb ik het over de nieuwste games
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
700 euro en ga zelf voor eerst inelkaar zeten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
mij videokaart gaat verloopig mee tot ik een budget heb voor een goeie nieuwe het gaat om een asus gtx 560 1gb en heb nog voeding van 600watt nog geen jaar oud dus gaat ook gewoon mee. En me scherm toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
ik wil een goed moederbord met 6 sata porten en goeie audichip en usb 3.0
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?ja geen asrock voor mij meer
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
sta open voor alles behalve voor asrock
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. nope
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Volgens mij nutteloos voor mij doeleinden dus nee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 164,- | € 164,- |
| 1 | MSI H97 GAMING 3 | € 97,95 | € 97,95 |
| 1 | WD Green WD20EZRX | € 73,- | € 73,- |
| 1 | Corsair Carbide 300R | € 66,- | € 66,- |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 26,- | € 26,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 93,95 | € 93,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 670,80 | |
Pc word bijna hellemaal bij alternate gekocht van wegen kado bonnen...
alleen os zit ik te twijfelen of ik via afuture koop of Microsoft studenten aanbod...
wat zit er verschil in??? en krijg ik dan wel win 10 volgend jaar? Ben zelf student mbo dus kan er in aanraking komen dus kan iemand uitlegen wat er verschil is behalven de prijs?
Ik hoor graag jullie meningen
wijziging HHD
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 163,- | € 163,- |
| 1 | MSI H97 GAMING 3 | € 98,90 | € 98,90 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Corsair Carbide 300R | € 66,- | € 66,- |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 93,95 | € 93,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 561,75 | |
[ Voor 20% gewijzigd door TerrorDanny94 op 29-12-2014 00:30 ]