iPhone 5S 32GB of iPhone 6 64GB?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb nu de keuze tussen de iPhone 5S 32GB en de iPhone 6 64GB. Welke zouden jullie kiezen en waarom?

32GB opslag ruimte is in mijn geval genoeg, alleen hebben ze de 6 niet in 32GB uitvoering. Ik zit voornamelijk te twijfelen over de grootte van de iPhone 6.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:42
iPhone 6 64GB sowieso, groter sneller beter. Mocht je echt niet kunnen wennen aan de grote zou je de 6 nog kunnen verkopen en toch een 5s halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Waarom moet je kiezen?, volgens deze post heb je de iphone 5s al...Verwijderd in "iPhone 5 32 Gb of 5s 16 Gb"

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Je kunt ze toch ook even in de winkel bekijken. Volgens mij hoef je daar echt geen 6 voor te kopen. Ik heb in oeder geval voor de 5S 32 gb gekozen.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwi159
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-07 18:45
Wat meulendijk zegt hierboven is een goede optie!

Een telefoon aanraden zonder wat informatie van die persoon te weten is wat lastig.

Stel jezelf de volgende vragen:
- Wat zijn de belangrijkste eisen waar je iPhone aan moet voldoen?
- Waar wil je de iPhone voor gebruiken?

Vandaaruit kan je bepalen voor jezelf wat je belngrijk vind en kijken welke iPhone het beste bij je past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Fietsbel

Dat klopt, ik heb een tijdje de iPhone 5S 32GB gehad. Die is nu naar een ander familielid gegaan en heb ik de iPhone 6 16GB gekocht. Ik vind toch dat 16GB iets te weinig is en wou daarom een 64GB uitvoering halen, maar aan de andere kant ben ik nog steeds niet helemaal gewend aan het grotere scherm van de iPhone 6. Daarom zit ik dus te twijfelen om terug te gaan naar de iPhone 5S, of een 64GB uitvoering iPhone 6 te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwi159
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-07 18:45
Jezze,

Blijf dan nog even bij de iPhone 6 16gb. Neem de tijd en kan je er echt niet aan wennen, stap dan terug naar een iPhone 5S. Zou zonde zijn als je de 64gb gaat halen en die ook weer moet verkopen, omdat je te haastig hebt gehandeld.

Verwijderd

Topicstarter
@Verwi159

Ik kan deze nog tot uiterlijk morgen ruilen, dus veel tijd heb ik niet meer.

• DM89
Sowieso de iPhone 6 houden, 16 of 64GB aan de grote wen je wel duurt alleen even. Daarnaast is de 5S of de 6 geen wereld van verschil. Je kan de iPhone 6 altijd nog doorverkopen en een 5s kopen aangezien de iPhone 6 zijn waarde wel houd en je er genoeg voor terug krijgt.

Ik zou als het nog kan wel voor de 64GB gaan, 16GB waar je maar 12GB van overhoud is echt weinig, 64 is misschien te veel, in mijn geval wel maar je hebt dan wel altijd genoeg.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks allemaal voor jullie reacties!

Heb hem net omgeruild voor de iPhone 64GB, dat leek me toch de beste keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
d:)b Goede keuze :) veel plezier er mee!
Pagina: 1