"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Men neme een schroevendraaier en de rest weet je zelf. gewoon ff resetten.
Dan zal 48 uur toch wel voldoende moeten zijn neem ik aanMen neme een schroevendraaier en de rest weet je zelf. gewoon ff resetten.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Als het goed is heb je een boekje van die printer. Daar staat op de eerste niet uitgescheurde pagina wat je moet doen als eigenaar om een pasword te verwijderen.
Helaas gaan al je instellingen weg, maar je kan tenminste weer werken met het ding.
Helaas kan ik nu niet zeggen wat je moet doen want ik zit nu niet op mijn werk
Helaas gaan al je instellingen weg, maar je kan tenminste weer werken met het ding.
Helaas is de printer tweedehands en heb ik geen docs gehad.Als het goed is heb je een boekje van die printer. Daar staat op de eerste niet uitgescheurde pagina wat je moet doen als eigenaar om een pasword te verwijderen.
Dan wacht ik netjes af tot morgenHelaas gaan al je instellingen weg, maar je kan tenminste weer werken met het ding.
Jeremy Clarkson
En
Jeremy Clarkson
Hij zal er nog niet weer zijn denk ik.
Btw, vraagje aan jou. Hoe kun je eigenlijk moderator worden op GoT ? Of moet je daar een hele hoge
opleiding voor volgen

Audio forum lijkt me wel wat
gezien ik nogal audiofielig aangelegd ben
Btw, vraagje aan jou. Hoe kun je eigenlijk moderator worden op GoT ? Of moet je daar een hele hoge
Audio forum lijkt me wel wat
Staat geloof ik duidelijk in de FAQ... niet!
En gelijk hebben ze, vinnik...
En gelijk hebben ze, vinnik...
probeer het ECCC op Phone : + 31 (0)20 606 8751, Hours: 8:30-18:00
Zij zijn voor end user support voor HP , misschien kunnen zij je helpen
Zij zijn voor end user support voor HP , misschien kunnen zij je helpen
...
Verwijderd
als het een externe is kun je terwijl je de power erop zet op het knopje drukken (min 5 sec) dan is hij gereset
anders met jetadmin software suc6
anders met jetadmin software suc6
Pagina: 1