Wat ga je met je laptop doen?
De laptop diend voor het multitasken. Voornamelijk online poker waar ik op zijn minst 12 tafels speel met PokerTracker. Ik doe weinig met games maar als ik een keer wil gamen wil ik opzich wel kunnen gamen.
Zelf ben ik een Quad Core of Six Core met 8 GB geheugen gewent met meerdere beeldschermen.
Wat is je budget?
Mijn budget is €600+- maar ik heb al twee laptops waar ik een oogje op heb, zie onderaan.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop zal ik niet veel meenemen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het moet minimaal 17 inch zijn met 6GB geheugen. Liefst 8.
Hier onder heb ik twee laptops geplaatst. Welke laptop past het best en waarom?
En waarom is de dual core duurder dan de quad core?
De Asus: Asus R752LAV-TY262H
De Acer: Acer Aspire E5-721-630T
Zelf dacht ik aan de Acer, maar ik snap niet waarom de Asus duurder is. Het uiterlijk van de Asus vind ik wel mooier.
Alvast bedankt allen!
De laptop diend voor het multitasken. Voornamelijk online poker waar ik op zijn minst 12 tafels speel met PokerTracker. Ik doe weinig met games maar als ik een keer wil gamen wil ik opzich wel kunnen gamen.
Zelf ben ik een Quad Core of Six Core met 8 GB geheugen gewent met meerdere beeldschermen.
Wat is je budget?
Mijn budget is €600+- maar ik heb al twee laptops waar ik een oogje op heb, zie onderaan.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop zal ik niet veel meenemen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het moet minimaal 17 inch zijn met 6GB geheugen. Liefst 8.
Hier onder heb ik twee laptops geplaatst. Welke laptop past het best en waarom?
En waarom is de dual core duurder dan de quad core?
De Asus: Asus R752LAV-TY262H
De Acer: Acer Aspire E5-721-630T
Zelf dacht ik aan de Acer, maar ik snap niet waarom de Asus duurder is. Het uiterlijk van de Asus vind ik wel mooier.
Alvast bedankt allen!
[ Voor 9% gewijzigd door jgrolman op 16-12-2014 17:25 ]