Ik heb een wand van mijn woning opengemaakt. En heb dus nu kans om mijn UTP netwerk in te bouwen. Ik heb nu opbouw dozen. Maar die kwaliteit was altijd BUD.... Ik zoek dus goed inbouwmateriaal dat het opnieuw bekabelen makkelijker maakt.
Sinds wanneer zijn UTP inbouwdozen (Overige) Hardware?
Op naar Netwerken, daar hoort dit soort apparatuur thuis
Move OH -> NT
Op naar Netwerken, daar hoort dit soort apparatuur thuis
Move OH -> NT
Oslik blyat! Oslik!
is een gewone een normale Atema inbouw doos niet goed:
Goede ervaringen met NIKO:
http://www.niko.eu/nlbe/niko/artikel/170-65128
Beetje duurder maar wel goede kwaliteit en verschillende uitvoeringen beschikbaar.
http://www.niko.eu/nlbe/niko/artikel/170-65128
Beetje duurder maar wel goede kwaliteit en verschillende uitvoeringen beschikbaar.
Thanks Flush... Dat soort info zoek ik. Ben die plastic behuizinkjes met dunne plastic klemmetjes zo zat...
draagring met keystones + data afdekraam van je merk schakelmateriaal.
Keuze is reuze, goede kwaliteit kost je vanaf €5,50 per keystone.
Keuze is reuze, goede kwaliteit kost je vanaf €5,50 per keystone.
Zoiets Eric?

Zoek ik alleen nog het datagedeelte wat erin hoort. Dit is alles met schroefjes te monteren?

Zoek ik alleen nog het datagedeelte wat erin hoort. Dit is alles met schroefjes te monteren?
Wow.... Dat is weer een heel andere manier van monteren. Wel beter dus....!!
Nu zie ik zoiets dus:

Maar is het aansluiten via een snij systeem? Met koperschroefjes in een blokje, of via een insteeksysteem? Dit zijn de systemen die ik tot op heden ben tegengekomen. DIe met de schroefjes vind ik het prettigst....
Nu zie ik zoiets dus:

Maar is het aansluiten via een snij systeem? Met koperschroefjes in een blokje, of via een insteeksysteem? Dit zijn de systemen die ik tot op heden ben tegengekomen. DIe met de schroefjes vind ik het prettigst....
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2014 17:15 ]
gebruik sowieso geen WCD's met schoefverbinding want dit levert je geen goede verbinding op, maar dog ze netjes (moet je appart tangetje voor bij bestellen maar bij de meeste netwerkboeren wel te krijgen voor paar euro).
Dat gezegt hebbende koop dus WCD's met LSA strookje of gebruik inderdaad zoals voorgesteld een draagring met losse keystones.
Gebruik bijv. deze WCD van jung: http://www.jung.de/nl/onl...7501/?article=UAE8-8UPOK6
(wordt ook aangegeven dat Busch Jaeger afwerk motage oppast) of zoek wat anders maar in ieder geval met LSA stroken.
Dat gezegt hebbende koop dus WCD's met LSA strookje of gebruik inderdaad zoals voorgesteld een draagring met losse keystones.
Gebruik bijv. deze WCD van jung: http://www.jung.de/nl/onl...7501/?article=UAE8-8UPOK6
(wordt ook aangegeven dat Busch Jaeger afwerk motage oppast) of zoek wat anders maar in ieder geval met LSA stroken.
[ Voor 3% gewijzigd door Annuk op 21-12-2014 16:47 . Reden: inbouwdozen => WCD ]
Vake beej te bange! Maar soms beej oek te dapper! ;)
Zonder de agrariër ook geen eten voor de vegetariër!
Dit is een inbouwdoos. Wat jullie steeds een "inbouwdoos" noemen is een rj45-wcd of iets dergelijks.The Fatal schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:27:
is een gewone een normale Atema inbouw doos niet goed:
[ Voor 4% gewijzigd door AtRi op 21-12-2014 16:43 . Reden: verbetering ]
Verwijderd
je moet eigenlijk het type / model nemen van je bestaande serie. Bv. Je hebt Busch Jager Duro SI, dan neem je ook van deze serie een draagring, een keystone (bv. AMP SL), en een frontplaatje. Dan past het heel mooi.
klopt helemaal Haik01, maar keek even op mijn "vaste" inbouwmaterialen leverancier, en zag deze WCD staan bij vele BJ producten, daarom noemde ik even deze WCD.Verwijderd schreef op zondag 21 december 2014 @ 16:50:
je moet eigenlijk het type / model nemen van je bestaande serie. Bv. Je hebt Busch Jager Duro SI, dan neem je ook van deze serie een draagring, een keystone (bv. AMP SL), en een frontplaatje. Dan past het heel mooi.
Natuurlijk is het voor de TS van toepassing dat hij het materiaal uitzoekt wat bij zijn schakelmateriaal past, en daarvoor hoeft het niet perse een draagring + keystone's te zijn maar kan ook een dergelijk kant en klaar WCD zijn (kan dan wel verschil in de afdekkapjes zitten bij sommigen maar dat zal zichzelf uitwijzen).
Als de TS wel voor een draagring gaat let dan op welke keystone's daar wel en niet inpassen, want niet alles past op alles daarbij
hoop niet dat dit als spammen wordt opgemerkt maar kijk evt. eens bij www.elektrobode.nl deze leveren een groot assortiment met relatief lage prijzen.
Vake beej te bange! Maar soms beej oek te dapper! ;)
Zonder de agrariër ook geen eten voor de vegetariër!
Pagina: 1