Registar voor bulk domeinen *Probleem*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmjjb
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-03 19:18
Beste mede-Tweakers,

Zoals waar jullie zelf ook vast wel tegen aangelopen... loop ik elk jaar weer tegen het zelfde probleem aan.
Momenteel heb ik een deel van mijn domeinen bij TransIP draaien en een deel bij OpenProvider.

De voordelen en nadelen van Transip en Openprovider hoef ik eigenlijk niet te benoemen, aangezien jullie het zelf natuurlijk ook wel weten, desondanks benoem ik ze nog even:

Transip
  • Snel en goed panel +1
  • Eerst factuur dan betalen (geen vervelend punten systeem) +2
  • Betaling factuur kan via automatische incasso +2
  • DNS inbegrepen +1
  • Prijs :/
Openprovider
  • Matig panel +0
  • Een of ander waardeloos credit bedrag systeem met opladen via ideal of cc (lijkt wel webwinkel v1) 8)7
  • Gedoe met factuur dus
  • DNS inbegrepen +1
  • Prijs +2
Gezien TransIP in mijn ogen niet schappelijk is met bulk prijzen, nog steeds schofterig duur, en OpenProvider gezien het vervelende betalingssysteem ook niet echt fijn is, vroeg ik mij af of jullie een goed alternatief hebben...

Groet,
mmjjb
Koenvh schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:55:
Op welke andere opties kwam je zelf?
@Koenvh : Zelf is voor mij OpenProvider geen optie vanwege steeds die elende met opwaarderen, dus blijf bij TransIP tot ik een beter alternatief heb. Alleen tja.. om 10 keer te veel te betalen, hou ik niet zo erg van haha.. dus heb zelf geen andere opties gevonden tot zo ver.

[ Voor 16% gewijzigd door mmjjb op 16-12-2014 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-10 17:22

Koenvh

Hier tekenen: ______

Op welke andere opties kwam je zelf?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:07

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

De vraag van Koenvh is welke andere domeinboeren je zelf al opgezocht en bekeken hebt als zijnde een mogelijk alternatief. Als je dan de gevonden voor en nadelen hebt afgewogen kun je voor jezelf een mening vormen.

Of was het je bedoeling dat wij dat onderzoek gingen doen?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7Grendel
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-09 21:22
MijnDomeinReseller met Standard Plan. Betaal €40 per jaar abonnementsgeld en registreer domeinen voor een fractie van wat TIP vraagt en krijg elke maand een factuur voor alles wat je hebt geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmjjb
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-03 19:18
bvk schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:18:
De vraag van Koenvh is welke andere domeinboeren je zelf al opgezocht en bekeken hebt als zijnde een mogelijk alternatief. Als je dan de gevonden voor en nadelen hebt afgewogen kun je voor jezelf een mening vormen.

Of was het je bedoeling dat wij dat onderzoek gingen doen?
Opzich ben ik het met je eens.. maar als ik andere had opgezocht en bekeken en tevreden was... dan stelde ik deze vraag hier natuurlijk niet. De reden dat ik dit item aanmaak, is omdat ik opzoek ben naar een goeie.. en deze zelf niet heb gevonden. Als ik deze had gevonden was deze vraag natuurlijk overbodig haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:07

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Als wij niet weten wat je zelf gevonden hebt krijg je allerlei adviezen voor providers die je zelf misschien al "afgekeurd" hebt...

En dan zijn we dus voor niets adviezen aan het geven!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-10 10:05
realtimeregister.com al eens bekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-09 10:33
Onlangs post gehad van Oxxa (www.oxxa.com), prijzen zijn goed maar daar zit je ook vast aan een prepaid systeem. Geen idee of dat nog uit te keren valt als je wilt stoppen.

Work hard & be brave.

Pagina: 1