Beste mede-Tweakers,
Zoals waar jullie zelf ook vast wel tegen aangelopen... loop ik elk jaar weer tegen het zelfde probleem aan.
Momenteel heb ik een deel van mijn domeinen bij TransIP draaien en een deel bij OpenProvider.
De voordelen en nadelen van Transip en Openprovider hoef ik eigenlijk niet te benoemen, aangezien jullie het zelf natuurlijk ook wel weten, desondanks benoem ik ze nog even:
Transip
Groet,
mmjjb
Zoals waar jullie zelf ook vast wel tegen aangelopen... loop ik elk jaar weer tegen het zelfde probleem aan.
Momenteel heb ik een deel van mijn domeinen bij TransIP draaien en een deel bij OpenProvider.
De voordelen en nadelen van Transip en Openprovider hoef ik eigenlijk niet te benoemen, aangezien jullie het zelf natuurlijk ook wel weten, desondanks benoem ik ze nog even:
Transip
- Snel en goed panel +1
- Eerst factuur dan betalen (geen vervelend punten systeem) +2
- Betaling factuur kan via automatische incasso +2
- DNS inbegrepen +1
- Prijs
- Matig panel +0
- Een of ander waardeloos credit bedrag systeem met opladen via ideal of cc (lijkt wel webwinkel v1)
- Gedoe met factuur dus
- DNS inbegrepen +1
- Prijs +2
Groet,
mmjjb
@Koenvh : Zelf is voor mij OpenProvider geen optie vanwege steeds die elende met opwaarderen, dus blijf bij TransIP tot ik een beter alternatief heb. Alleen tja.. om 10 keer te veel te betalen, hou ik niet zo erg van haha.. dus heb zelf geen andere opties gevonden tot zo ver.Koenvh schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:55:
Op welke andere opties kwam je zelf?
[ Voor 16% gewijzigd door mmjjb op 16-12-2014 17:17 ]