Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb een tijdje een Denon AVR-X1000 in bezit. Momenteel draait deze als 3.1 setup ( ik woon nog thuis, hoop gezeur over die speakers haha )

Huidige opstelling:

Denon AVR-X1000
Als front Lifetec LT40701 ( de Aldi speakers )
Een JBL LX 2000C als center
Yamaha NS-SW210 subwoofer

tevens in bezit, maar nog niet in gebruik:
JBL LX2002 als rear speaker

De set werkt prima, het geluid is goed ( met name in vergelijking van wat ik hiervoor had ) Ik gebruik het zowel voor gamen, muziek luisteren en films kijken. Als ik muziek luister is dit vaak Slamfm of een 538 hitzone cd.

Echter wil ik als ik straks op mezelf ga wonen alles in het zwart hebben. De sub is zwart, en tevens heb ik naast de beuken JBL LX2000C ook een zwarte hiervan en 2 zwarte JBL LX2002`s om als rear speakers te gebruiken( deze zijn in bezit, maar nog niet in gebruik). Nu wil ik dus de fronts vervangen voor betere die ook zwart zijn.

Nu heb ik een leuke aanbieding gezien voor een set Jamo s626, echter valt het nog al tegen om een winkel te vinden waar ik deze kan beluisteren. Ik woon zelf in Almelo maar ben ook vaak in Apeldoorn. Weet iemand van jullie een winkel bij mij in de buurt waar ik deze kan beluisteren of heeft iemand ervaringen met deze speakers in combinatie met dezelfde versterker als ik heb toevallig?

en zijn 4 s626 ook een optie in combinatie met de LX 2000C en de sub of komt dit dan niet mooi uit?

andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom. prijs klasse 500 - 600 euro per set.