Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Heb je genoeg ruimte geallocated voor je pagefile? Genoeg schijfruimte op de partitie waarop de pagefile staat?
Heb m'n page file op min/max (vaste setting dus) 640MB en op die partitie is nog krap aan 4GB vrij, da's het probleem niet. Het gekke was dat ik zo-even ook niet met rechts een willekeurige map aan kon klikken om de eigenschappen te bekijken, er kwam een zandloper en vervolgens een melding dat 't niet reageerde. Kon het 'killen' middels de taskmngr. Net m'n bak gereboot en nu geen problemen. Bijna 8 maand loopt deze W2K install vlekkeloos, maar de laatste paar dagen krijg ik dit soort shit
M'n ADSL verbinding reageert soms ook niet meer. Heb toch het gevoel dat er ergens een buffer of zo vol loopt, maar waaro?
Op woensdag 13 juni 2001 21:07 schreef Revolution het volgende:
Deze computer > C:\ rechtsklik > Eigenschappen > Quotum
Hier heb ik ook eens last mee gehad op een Nederlandtalige Win2K installatie. Ik dacht dat het toen lag aan te veel gepruts in access en vba. (Ik had niet alle openstaande objecten gesloten...)
Verwijderd
Het moet wel bij een NTFS schijf zijn, bij FAT32 heb je geen quota.Op woensdag 13 juni 2001 21:15 schreef abbadon het volgende:
[..]
Ik kom nergens het woord quotum tegen, zelfs niet als ik een search doe op 'deze computer' naar dit woord.
Heb je de photoshop 6.01 patch geinstalleerd?
Hier viel de netwerkverbinding telkens compleet weg als photoshop 6.0 opgestart werd. Vaak kregen we dan ook een foutmelding over onvoldoende quotum. Dit was in 1 klap over met de patch.
Hier viel de netwerkverbinding telkens compleet weg als photoshop 6.0 opgestart werd. Vaak kregen we dan ook een foutmelding over onvoldoende quotum. Dit was in 1 klap over met de patch.
SjaakyOp woensdag 13 juni 2001 21:43 schreef Sjaaky het volgende:
Heb je de photoshop 6.01 patch geinstalleerd?
Hier viel de netwerkverbinding telkens compleet weg als photoshop 6.0 opgestart werd. Vaak krijgen we dan ook foutmelding over onvoldoende quotum. Dit was in 1 klap over met de patch.
En Revolution, ik heb alles Fat32. Ik geloof ook niet dat deze foutmelding betrekking heeft op diskquota's, maar wie ben ik (ik stel de vraag nietwaar?)
Heb 'm er net even flink van langs gegeven: PhotoShop -> memory usage 1.5GB
Zal de patch installeren, maar mochten er nog meer ideeën zijn, ik hoor ze graag
Je kan zien of je patch hebt geinstalleerd in het splash-screen (of de about). Dan staat er namelijk rechts onder het plaatje version 6.0.1. Ik heb trouwens ook nooit een verband kunnen vinden tussen het geheugengebruik van photoshop en de netwerkproblemen. Soms bleef het goed het gaan, maar andere keren had ik al last nadat ik het had opgestart.
Pagina: 1