[PS4/3/Vita] Invokers Tournament

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/29dhljn.jpg

Sinds 3 December is de eerste MoBa game voor de PS4 gelanceerd!
Invokers Tournament trapt af met een LoL style game, speciaal voor sony's console.

Wat is invokers tournament?
--------------------------------------

-Een Free to Play MoBa game, 3vs3 arena battles zoals in League of legends.
Jij speelt een Invoker, een soort battle mage die kan transfomeren in 2 verschillende avatars.
Deze avatars zijn verbonden aan een ring, waar jij er 2 van draagt. Uiteraard heb je keuze uit verschillende avatars, maar iedereen begint met dezelfde 2. Tot je genoeg ingame currency gespaard hebt om een andere avatar te kopen. Uiteraard kan je ook currency kopen voor echte money's :*)

Free to Play? of Pay to Win?
-----------------------------------------

IT is gratis, echter zoals met veel gratis games, heb je de mogelijkheid om echt geld uit te geven.
De voornaamste reden waarom je geld uit zou geven is, dat je geen geduld hebt om currency te winnen om een nieuwe avatar te kopen. DIT HOEFT NIET!! De twee avatars waar je mee begint, kunnen prima mee draaien in een online potje! Is het Pay to Win? ABSOLUUT NIET! Ik word vaak dik ingemaakt door iemand met de 2 standaard avatars. deze doen absoluut niet onder voor de avatars die je later kan kopen.
Daarnaast win je best snel ingame currency. Doormiddel van de Single player missies of de Online games.
Winnen geeft uiteraard meer . ;) Betalende spelers hebben wel sneller beschikking tot andere avatars. maar hebben voor de rest geen extra "buffs" die ze kunnen kopen, waardoor jij als gierige speler finaal de pan in gehakt wordt.

Wel kan je "subscriben" als lid van IT, dit kost voor PS-plus leden 8,99 voor 6 maanden (overige weet ik even niet uit mijn hoofd) Door te subscriben krijg je 10% korting op ingame items, kan je je Invoker customisen en je eigen Team beginnen. (voor zo ver ik weet krijgen subscribers nog geen voorang in online matchmaking.)

Waarom zou ik dit spelen?!
---------------------------------------

De voornaamste reden dat ik begonnen ben met dit spel is erg simpel: Het is een gratis spel! :+
Echter heb ik na 3 uur game-tijd gelijk een 6-maanden subscription gekocht en 40.000 in game currency om nieuwe avatars te kunnen kopen. (Tellavist heeft geen geduld...)
Ik ben altijd al erg benieuwd geweest naar LoL en hoorde veel van mijn vrienden over het MoBa genre. Echter ben ik niet in het bezit van een PC.(Doe alles op mijn smartphone) Dus was het geen LoL voor mij! Het MoBa genre is me altijd blijven boeien, en stiekem vond ik het altijd jammer dat ik niet mee kon doen met mijn vrienden. Toen ik hoorde dat er een MoBa game kwam voor de ps4 was ik meteen verkocht! :)
Dus ben je in het bezit van een PS4 of Vita en vind je MoBas leuk om te spelen? twijfel dan niet en download het spel GRATIS in de Playstation store!
IT is cross platform, dat betekend dat zowel PS4, Vita en straks PS3 spelers tegen en met elkaar kunnen spelen!
-De PS3 Versie staat voor Q1 2015

Game Modes
----------------------

In IT kennen we voor nu 2 game modes:

-The Jungle of Orth (3vs3)
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/161kso1.jpg
Het doel:
Hier is het de bedoeling dat je de Core van de tegenstander kapot weet te krijgen. Hier heb je 30 minuten de tijd voor. Lukt het niet om de Core van de tegenstander kapot te krijgen, dan telt de hoeveelheid schade die de Core geleden heeft voor de winst.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Elementen:
-Towers
Dit zijn de defences van de core, elke kant kent 4 towers en 1 core. Elke tower die je kapot weet te krijgen, breken ook het schild van de core af. Daarnaast kan je bij de towers en core van jouw team "healen". De Core healt het snelst. Het is dus de bedoeling de towers van jouw team te beschermen, en die van de vijand te vernietigen.
-The Tome
Dit is een boek op het midden van de map die tijdelijk een damage buff geeft als je hem op pakt. Als je gedood wordt met The Tome actief, verschijnt deze heel snel weer in het midden. Als je niet dood gaat met de buff en deze loopt af, dan duurt het wat langer voor The Tome weer verschijnt.
-Darkoim })
Een hele sterke NPC die aan de kant van jouw team zal strijden. Op het moment dat jouw team 10 kills heeft behaalt kan je Darkoim summonen bij Jabba (geel kruisje op de map). Op het moment dat Darkoim gesummoned is, kan je het beste met hem mee lopen om te helpen met het slopen van de towers. Darkoim zal dan veel klappen voor je opvangen terwijl jij damage kan doen aan een tower. LET WEL OP! de enemy wil natuurlijk zo snel mogelijk Darkoim neerhalen!
-Statues
Er staan op het midden van de map 5 statues versprijdt. Wanneer je deze kapot maakt verschijnt er een NPC die puur gericht is op het neerhalen van de towers van de vijand. Deze NPC zal het level hebben van de speler die de laatste klap geeft. Deze statues hebben extra resistance tegen de shade die de tower doet. Gebruik deze dus ook als schild om zelf schade te doen! Voor elke Statue die je neerhaalt krijg je ook een beetje XP waardoor je levelt tijdens het potje. Het zelfde geldt voor een vijandelijk gesummonede statue die je verslaat.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-The Sanctuary(3vs3)
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/34gaw5i.jpg
Het Doel:
The Sanctuary is eigenlijk een domination game mode. er zijn 3 platforms welke je onder controle moet zien te houden. Het team dat als eerst 100 punten haalt wint! Elke kill levert een punt op, en de hoeveelheid tijd x aantal portalen in bezit, snoept ook punten.

--------------

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/vgmvdi.jpg

Hier draait eigenlijk het grootste gedeelte van het spel om. De avatars (ook wel heroes genoemd) worden opgeroepen door 1 van je 2 magische ringen. Hiervoor heb je genoeg wel genoeg fury nodig. Dit kan je op 3 manieren krijgen:
-Fury Flasks (potion)
-Het verslaan/verwonden van een vijand
-Het verslaan/verwonden van statues of towers

Er zijn verschillende soorten avatars, te verdelen in:
-Tank:
Kan enorm veel schade hebben, heeft de beste defences en speelt op de plek waar de klappen het hardst vallen.
-Support:
Ondersteunende avatar :+ , kan bijvoorbeeld een healing circle oproepen of team mates "buffen" met meet attack strength, of attack speed. enz.
-Fighter
-Master

Zet dan ook even je PSN hieronder neer zodat de tweakers onder elkaar kunnen teamen! :D

Tweakers lijst:

PSN: alainduckers

[ Voor 45% gewijzigd door tellavist op 18-12-2014 17:06 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Gereserveerd.
*TOPIC IN AANBOUW*

[ Voor 46% gewijzigd door tellavist op 16-12-2014 17:29 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 21:26
Sorry voor deze reactie, maar ik kan het niet laten: invokers tournament.

Voor de rest wel leuk. Wist niet dat er een MOBA was voor de PS4. Heb zelf (nog?) geen PS4, maar is wel iets om in gedachten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Renzzie schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:16:
Sorry voor deze reactie, maar ik kan het niet laten: invokers tournament.

Voor de rest wel leuk. Wist niet dat er een MOBA was voor de PS4. Heb zelf (nog?) geen PS4, maar is wel iets om in gedachten te houden.
Het komt ook uit voor de PS3!
Bedankt voor de feedback! *is aangepast* heb het allemaal een beetje te snel geschreven. Nederlands was niet mijn beste vak op school dus waarschijnlijk zitten er nog wel wat meer fouten in |:( (ook al is tournament geen NL)

Alle verbeteringen en typo's zijn welkom! O+

[ Voor 48% gewijzigd door tellavist op 17-12-2014 03:57 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 23:49
Ik zat te googlen op Moba on PS4 en kwam dus Invokers tegen, ik dacht: Cool!
Maar, via de SEN store is deze niet te downloaden helaas.

Ziet er op het eerste gezicht leuk uit om op de PS4 te proberen.

Is het spel nog speelbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
b.o.n.s schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:20:
Ik zat te googlen op Moba on PS4 en kwam dus Invokers tegen, ik dacht: Cool!
Maar, via de SEN store is deze niet te downloaden helaas.

Ziet er op het eerste gezicht leuk uit om op de PS4 te proberen.

Is het spel nog speelbaar?
Zal het spel vanavond weer eens een slinger geven!
Laat ik het je weten!

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
okido!

Komt trouwens nog een MOBA aan zag ik tijdens mij zoektocht: Trans-Galactic.
Ziet er ook erg interessant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
b.o.n.s schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:57:
okido!

Komt trouwens nog een MOBA aan zag ik tijdens mij zoektocht: Trans-Galactic.
Ziet er ook erg interessant uit.
Probleem met Invokers tournament is dat niemand (die ik ken) het speelt.
Vind het echt een leuke game, maar de lol is er toch snel af als je niet in een compentatief team kan spelen.

Trans galactic krijg in ook newsupdates van.
Ziet er erg leuk uit! Hoop dat er een actieve community komt.
Zelf heb ik geen PC maar vind ik Moba's wel onwijs leuk om te spelen.
Op de PS4 heb je er alleen zo weinig :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Daar lijkt een beetje verandering in te komen gelukkig!
Vond Awesomenauts wel leuk, maar wil een echte MOBA doen met wat vrienden, gewoon voor de fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:02
Zijn er nog mensen die dit spelen? Ik heb een tijdje lol gespeeld maar me oude laptop kan dat nu niet meer draaien. Ik ben op dit moment dit spel aan downloaden en lijkt me leuk om met wat mede Tweakers samen te spelen!
Pagina: 1