Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-05 19:21
Mijn vriendin wil graag lekker met de kerst en de nieuwe TV (als dat verdomde ding nog aankomt... :/ ) samen gezellig spelletjes op de bank spelen... Maar, het laat zich al raden: vette actie/arcade/racen zal er niet bij zitten. Nou hou ik in principe ook wel van leuke puzzelaars en partygames. Echter heb ik verdomd veel moeite om ogenschijnlijk leuke games te vinden die je gezellie met zijn 2 kan spelen. Nu vindt ze meekijken ook wel eens leuk (meer gezelligheidswijze) maar wil graag ook eens meedoen. Het erge is, ik kan mij gewoon geeneens voorbeelden bedenken anders dan Worms, Ibb & Obb (vind ze er niet uitzien :P ) en soortgelijk...

Singstar shit en Dancemeuk, hell no voor mij :+

Nu heb ik een PS4 en een krachtige gamePC, als er een suggestie is voor via Steam, Origin, Uplay, whateveritis dan hoor ik dat graag.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat vindt ze leuk?
Je hebt het zelf over puzzelaars en partygames, maar zijn er ook andere spellen die ze leuk vindt?

En misschien zijn bordspellen ook een idee?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Tomb Raider op de ps4, speel ik ook met mijn vrouw.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
Helaas, het bordspellen idee is niet aan ons besteed. GTAIV en bijv. Tombraider/Uncharted zooi vind ze leuk om te zien, maar... ze wil meespelen! :)

@ Mars18 - Tomb raider vindt ze leuk om te zien, wil ze ook wel eens proberen maar... Dan lukt er iets niet en moet ik het doen en vervolgens ben ik weer aan het gamen :P . Helaas dus, er moet toch een leuke co-op oid zijn, toch?

[ Voor 43% gewijzigd door SkyStreaker op 16-12-2014 13:59 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

En wilt ze daar zelf niet aan meespelen? Wellicht wilt ze net zo graag racen, schieten en meer van dat soort ongein. Kan je het haar mooi leren en krijgt ze ook wat vingervlugheid met zo'n controller. Tomb Raider is dan wellicht wat minder vergeeflijk.
Je kan anders eens denken aan indie games of wat meer coop games. Wellicht een puzzelaar zoals Trine of een goede RPG? Wellicht vind ze Dragon Age wel leuk aangezien daar een vrij sterke verhaallijn in zit en je aardig wat keuzes zelf kan maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 16-12-2014 14:02 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Wat ik zelf met mijn vriendin speel is Age of Wonders 3.
Turnbased, dus echt omstebeurt, maar als je in een team speelt is dat juist fijn, kan je rustig met elkaar meekijken en tips uitwisselen.

Een soort heroes of might and magic achtig
Echter als jullie geen fan zijn van het genre zal dit niet aan jullie zijn besteed.

http://store.steampowered.com/app/226840/

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Spellen van Popcap zijn trouwens ook vaak populair bij vrouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
anandus schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:02:
Spellen van Popcap zijn trouwens ook vaak populair bij vrouwen
Ja. Zoek en vind zooi.... Verschrikkelijk.... :F :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
SkyStreaker schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:03:
[...]

Ja. Zoek en vind zooi.... Verschrikkelijk.... :F :>
Eerder Bejeweled, Zuma, Plants vs Zombies, etc ;)

Is het probleem niet zozeer "spellen die je vriendin leuk vindt", maar meer "spellen die jij ook leuk vindt?" :P

Maar misschien iets als Portal 2? Puzzelen met z'n tweeën.

[ Voor 32% gewijzigd door anandus op 16-12-2014 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:33
Google? :P Een lijstje met multiplayer games waarbij de 2de en 3de kolom tonen met hoeveel 'locale' spelers je kan spelen: http://www.reddit.com/r/P..._cooperative__multiplayer
Verder ken ik weinig van PS4 games dus waarschijnlijk dat anderen wel leuke games uit deze lijst kunnen halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05 16:48

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Beste platformer voor de PS4 is in mijn ogen Little Big Planet 3...

[ Voor 6% gewijzigd door majoh op 16-12-2014 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
majoh schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:07:
Beste platformer voor de PS4 is in mijn ogen Little Big Planet 3...

[video]
Eensch, ik heb LBP voor de PSVita en ook voor de PS3 gehad maar.... Je raad het al ;( :-( Haar vermaak ten opzichte van mij is moeilijkheidsgraad "Aziatisch" af en toe :D

Denk dat Peggle 2 al iets doet. Als verdeurie Rayman ORigins en/of Legends nou ook local co-op had.... Dat heeft ze altijd leuk gevonden om te zien en zelf proberen te spelen... /me Denkt met veel plezier terug aan Rayman 3 :)

Ho ff, Legends heeft WÈL Co-op!!!! Nice! :D

[ Voor 24% gewijzigd door SkyStreaker op 16-12-2014 14:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-04 16:04

Madstorm

Derping all the way!

MUST RESIST.. CAN'T ANSWER.. DON'T DO IT..

Ach,
Ik weet wel een paar leuke spelletjes voor op de bank, if you know what I mean :X

:+

OT:
De nieuwe Little Big Planet (3 volgens mij) is wel een leuke denk ik.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

In geval van XBO en PS3 had ik wat makkelijkere kunnen noemen, beide hebben aardig wat games icm Move en Kinect die goed met z'n 2'en te doen zijn en blijkbaar aardig succesvol bij vrouwelijk volk. Voor de losse 'we lossen het samen op' zijn er wel paar goeie games te vinden (recent was Sherlock Holms nog goedkoop te krijgen), er zijn wat 'happy racers' (Mod Nation Racers op PS3 bv) die ook splitscreen erg grappig zijn om te doen.

PC games zit je vaak met games die wel co-op kunnen, maar niet op 1 PC (Portal etc).

Edit: @hieronder, PS3 is goedkoper (2de hands zeker) en heb je aardig soortgelijke games voor (Mod Nation, PS All Stars etc), al is een Wii-U natuurlijk wat meer future proof qua games en graphics.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 16-12-2014 14:55 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:41

Standeman

Prutser 1e klasse

Ik zou bijna zeggen, scoor Wii-u. Games zoals Mario Cart, Smash Bro's, etc zijn echt enorm vermakelijk met meerdere mensen.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-05 09:27
Kameraad speelt al jaren WoW met z'n vriendin. Werkt prima en is voor iedereen wat wils :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-05 18:59

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

PixelJunk Shooter is ook erg leuk om samen te spelen. Het is met vliegtuigjes en schieten, maar het gaat daar meer om het puzzelen dan het schieten. Je moet dan samen door alle levels heen zien te komen, daar zitten dan allerlei hindernissen bij zoals vijanden, lava, ijs, rook etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Laatst online: 06-05 20:05

nexhil

BAM!

SkyStreaker schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:55:
Mijn vriendin wil graag lekker met de kerst en de nieuwe TV (als dat verdomde ding nog aankomt... :/ ) samen gezellig spelletjes op de bank spelen... Maar, het laat zich al raden: vette actie/arcade/racen zal er niet bij zitten. Nou hou ik in principe ook wel van leuke puzzelaars en partygames. Echter heb ik verdomd veel moeite om ogenschijnlijk leuke games te vinden die je gezellie met zijn 2 kan spelen. Nu vindt ze meekijken ook wel eens leuk (meer gezelligheidswijze) maar wil graag ook eens meedoen. Het erge is, ik kan mij gewoon geeneens voorbeelden bedenken anders dan Worms, Ibb & Obb (vind ze er niet uitzien :P ) en soortgelijk...

Singstar shit en Dancemeuk, hell no voor mij :+

Nu heb ik een PS4 en een krachtige gamePC, als er een suggestie is voor via Steam, Origin, Uplay, whateveritis dan hoor ik dat graag.
Monopoly op de xbox ONE valt hier on de smaak :D (neem aan dat die er ook voor de ps4 is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:51

Nakebod

Nope.

Ze houd niet van racen. Toch zeg ik Trials Fusion. Niet helemaal racen, maar toch leuk :)
Mijn nerdinnetje is ook niet zo van racen maar meer de fantasy games, maar dit spel vind ze erg leuk (En wel steeds moeilijker worden inmiddels, ik ook trouwens :+)

Zowel prima alleen te spelen / mee te kijken, als samen.

Daarnaast aanraders:
LittleBigPlanet3
Trine 2
Rayman

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:13
Misschien vindt ze Trine / Trine 2 leuk, kan ook co-op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-05 14:58
Borderlands 2 vind mn vriendin leuk :P

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Ik vind de lego games heel leuk, vooral met z'n tweeën. Leuke is dat elk poppetje z'n eigen krachten heeft, dus bv. vrouw kan hoger springen dan de man, je zal dus echt samen moeten werken om verder in het level te komen.

Is een combie van actie (wat 'vechten') en adventure (puzzelen, juiste volgorde dingen kapot maken/ontdekken) om verder te komen. Je kunt niet echt af gaan, maar het is echt wel uitdagend om alle hidden treasures/munten etc te vinden.

Er zijn er heel veel van, bv. indiana jones, marvel heroes, batman etc. etc.

Hier complete lijst: http://en.wikipedia.org/wiki/TT_Games

[ Voor 36% gewijzigd door elpino.rv op 16-12-2014 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:33

WCA

Installeer Dolphin op je PC, lekker mario kart/party of Smashbros spelen

Kart racing wel oké? Sonic & All stars Racing (transformed) is wel een leuke kart racer namelijk.

Oh ja, misschien Bloody Trapland, pixelated bloed zit erin, maar dat kan uit en het is een heel leuk spel :)

[ Voor 24% gewijzigd door WCA op 16-12-2014 15:35 ]

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-04 15:26

Pathogen

Shoop Da Whoop

Singstar, dansen vind je niks, maar misschien Guitar Hero wel?

Verder misschien handig om te weten of jullie liever coöp of versus spelen, of beide.
Er zijn legio platformers, ook in de in-console winkels, die zijn sowieso goed semi-casual te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-04 21:06

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Als ze GTA leuk vindt is Saints row ook een leuke optie. Is wat luchtiger, wat meer lol maken!

Trine 2 is een spel wat heel goed te spelen is met zijn tweetjes. Is een actie platformer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04 15:33
Monaco is een ongelooflijk leuke co-op game :) Makkelijk in te komen, en het is niet meteen game over als je vriendin faalt :P

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperlamers
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 22:00

Jasperlamers

Carpe Diem!

Flatout en sonic allstar racing op een lan grijs gespeeld ;)

. MacBook Pro 13"  iPad (2017)  iPhone XS  AirPods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberoon
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-12-2024
LEGO voor ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Minecraft PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NEO256
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-04 00:13
Met mijn vriendin hebben we samen meer dan 700 uur in DOTA 2 zitten.
Er zijn meerdere MOBA's, Leuge of Legends is misschien toegankelijker en straks krijg je Blizzards Heroes of the Storm.

Tegen bots spelen is makkelijk in komen en bij DOTA heb je auto matching op level. Je sessies duren tussen de 30 minten tot max 1 uur en 15 minuten (bij potjes waar het echt hard op hard gaat)

De moeilijkheid van het spel heb je zelf in de hand, easy bots zijn slacht voer en dan kom je er zelfs als je alleen maar naar voren rent, geen item builds koopt en altijd met dezelfde hero speelt.

Naar mate je verder komt kun je daar dus steeds meer factoren aan hangen waardoor het spel interesant blijft.

Andere games:
- Lego games (Lord of the Rings, Harry Potter) hebben soms alleen local coop, maar soms ook lan/internet play.
- Tidalis puzzle game met coop, zeer verslavend, alleen op een bepaald punt gaan levels steeds sneller lopen en dan lagt het nogal weet niet of dat met LAN play ook een issue is.
- Dungeon Siege, Torchlight en Diablo. Hebben relatief laag instap niveau, te spelen met alleen een muis en hebben coop.
- Trine 2d platformer met coop en mulieplayer. Ziet echt geweldig uit.
- Magicka top down platformer dungeon crawler. Zeer toegankelijk, geen health, geen mana, geen spells die je moet zoeken, je hebt een zwaard en het combineren van elementen brengt een nieuw effecten. Coop en multiplayer.

[ Voor 0% gewijzigd door NEO256 op 16-12-2014 16:49 . Reden: woord vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-05 22:56
Resogun op PS4 is hierzo altijd geslaagd. Ken niemand die niet verslaafd er aan is die op bezoek is geweest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:48
Ik kan helaas niet uit ervaring spreken omdat ik mijn vrouw maar niet aan het gamen krijg (ze heeft het geduld er niet voor), en mijn oudste dochter nauwelijks MK8 gespeeld krijgt...

Maar wellicht is Orcs must Die of Dungeon Defenders iets?

[ Voor 76% gewijzigd door Flozem op 16-12-2014 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
LEGO Marvel is erg vermakelijk. Krijgt ook een hoge score op co-optimus.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-04 07:51

Gertjuhjan

Software Engineer

Met mijn vriendin staat Halo 1,2,3 en 4 op de eerste plaats. Daarnaast spelen we regelmatig guitar hero (Met drumset en heb iets van 5 spellen) en daarnaast Gears of War en Army Of Two.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-05 11:27
Vorig jaar hebben mijn vriendin en ik uren op de bank doorgebracht met prison architect (wel met ieder een eigen laptop). Je kunt makkelijk met elkaar meekijken, tips geven, en als de een even aan het koken is (ok in real life: naar de deur rent om de New York Pizza aan te pakken) kan de ander best makkelijk 2 pc's in de gaten houden dat er geen riots uitbreken ;)

[ Voor 10% gewijzigd door frankyboy707 op 16-12-2014 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:28
Ibb en Obb ziet er juist zo leuk uit, ga ik deze sale kopen.

Recentste lego games zijn local coop.

Trine games moet je absoluut gespeeld hebben. Leuke gameplay, gemaakt voor co-op en adembenemend mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
Toevallig heb ik Trine, beidde :) Vroeger had ik al veel lol met "The Lost Vikings", dus ja :) Logisch vervolg XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Ratchet and clank duh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Wat ik speel met mijn vriendin:

- Mario Kart
- Super Mario 2d platformers (New Super Mario Bros U etc)
- Super Mario 3d platformers (Super Mario 3D World etc)
- Little Big Planet
- Rayman Legends
- Kirby games (Kirby's Epic Yarn, Kirby's Adventure)
- Mario Party
- Wii Party U
- Sportspellen op de Wii/Wii U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 20:35
Mijn vriendin is helemaal wild van Diablo 3 op de PS4.
Kan je lekker samen co-op spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Najaa niet een console dat je al hebt maar mocht je het overwegen koop een n64 of gamecube. Mario kart vs je vriendin of die old school games zijn echt super leuk haha en zeker niet duur plus wat mooie herinneringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-05 15:33
Schaf een 2de hands wii of wii u aan met daarbij een mario game? :) Mijn vriendin vind dit veel leuker dan little big planet.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
JerX schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:20:
Schaf een 2de hands wii of wii u aan met daarbij een mario game? :) Mijn vriendin vind dit veel leuker dan little big planet.
Wii die hebben we vaker gehad en verzameld toch stof..... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-05 23:20
Guacamelee is ook erg leuk co-op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-05 19:04
Is Portal 2 al genoemd? Beetje puzzelelement dat mss aanspreekt. Hier hebben we samen veel lol meegehad en het feit dat er zoveel community built maps zijn maakt dat je uren en uren kunt spelen na de co-op modus.

Toen we nog jonger waren was mijn vrouw de navigator in spellen als Tomb Raider en Prince of Persia als ik te stoned was om te zien waar ik heenmoest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:09

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

Strategie games zoals "Warcraft TD" of "Age of Empires II" worden hier thuis vaak met z'n 2en gespeeld. met elkaar of tegen elkaar. Afhankelijk van onze mood.

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-05 12:13
Mijn 2 toppers zijn The Cave: http://store.steampowered.com/app/221810/
en Lara Croft and the Guardian.....: http://store.steampowered.com/app/35130/

Beide zijn puzzel- co-op- games waarbij je niet "dood" kan of in ieder geval niet een level opnieuw hoeft te spelen maar verder gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:34

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Scoor een 2e hands NES met Mario Bros, tetris en een stel andere spellen die je met zijn 2en kunt doen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:03
Het is vast al genoemd maar;
Je vriendin vind tomb-raider interessant alleen zijn sommige stukken te moeilijk voor haar alleen.
je wilt coöp.

DAN: Lara Croft and the guardian of light.
die speelde ik met mn toenmalige vriendin om precies de zelfde reden.
Het werd bij ons wel meer een wedstrijd though, maar daar kan je ook wel wat leuks op verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
QwaftZefoni schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:58:
Is Portal 2 al genoemd? Beetje puzzelelement dat mss aanspreekt. Hier hebben we samen veel lol meegehad en het feit dat er zoveel community built maps zijn maakt dat je uren en uren kunt spelen na de co-op modus.

Toen we nog jonger waren was mijn vrouw de navigator in spellen als Tomb Raider en Prince of Persia als ik te stoned was om te zien waar ik heenmoest :P
LOL! Dat is exact hoe het hier ook gaat hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-05 12:54
Ok, wat ik met m'n vriendin vaak speel...

BATTLEBLOCK THEATER :D http://store.steampowered.com/app/238460/
zeer veel spelmodi en een co-op platform adventure, grote aanrader, je kan elkaar ook gewoon in kettingzagen duwen enz...
van dezelfde makers: Castle Crashers http://store.steampowered.com/app/204360/

Ook Terraria maar we zijn nog niet voorbij Wall Of Flesh gegaan :(

ibb en obb mss eens bekijken, kende ik nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Mario Kart (8 ) is bij mijn vrouw een topper om samen te spelen en geheel onverwachts voor mij blijkt ze Super Smash Bros. ook leuk te vinden om samen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:46
Heb, net als enkele anderen hier, de vrouw alleen aan de LEGO reeks gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koozza
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-05 09:03

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Portal 2, Battleblock Theathre (wel lastiger) en castle crashers zijn echt leuk om te doen (zeker in de laatste 2 zit super veel humor); en erg makkelijk in te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-05 17:35
Waar vinden jullie toch die vriendinnen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
PsychoBoyJack schreef op woensdag 17 december 2014 @ 02:00:
Bijna 15 jaar geleden op chatpoint.nl! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-05 15:33
Anoniem: 181786 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:43:
Mario Kart (8 ) is bij mijn vrouw een topper om samen te spelen en geheel onverwachts voor mij blijkt ze Super Smash Bros. ook leuk te vinden om samen te spelen.
Ha, die van mij speelt liever Super Smash dan Mariokart, dan kan ze niet verliezen zeg maar :P En nee ik laat haar nooit winnen, anders word ze toch nooit goed! 8)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Die nieuwe Tomb Raider kun je co-op spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:31
Hier ook Mario Kart. In mijn ogen echt een topspel qua mix casual/hardcore gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-04 06:32
Portal 2!
Tale of Two Brothers
Battleblock Theater

Prettige feestdagen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-03 15:33
De lego games zijn best lachen in co-op...Ik speel zelf regelmatig Diablo op de XB1 met de vriendin, hartstikke leuk om te doen :)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Op de PS3 hebben we destijds urenlang Buzz zitten spelen. Het aanbod voor de Wii-U valt ons op dit moment tegen, en m'n vriendin heb ik nog niet echt enthousiast kunnen krijgen voor Assetto Corsa of iRacing op een triple-screen setup... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:09

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

PsychoBoyJack schreef op woensdag 17 december 2014 @ 02:00:
Opleiding elektrotechniek. :) heeft trouwens nog meer voordelen. Echte discussies over welke tv er moet komen gebaseerd op specs. En geen discussie over dat de gamepc te duur is maar of de specs wel voldoende zijn voor de komende jaren. Het heeft ook nadelen... game pc is te vaak in gebruik en ze wilt met alle elektronica specs mee beslissen. Ook beoordeelt ze mijn programmeerwerk.... dat kan zo en zo beter...

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:39
Sinds de HumbleBundle van tijdje terug spelen wij samen Sonic all star racing. Soort mariokart op de PC en werkt goed online met mensen. Lekker op de beamer spelen tegen vrienden online. :)

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-05 12:07
Even dit topic opnieuw omhoog brengen, want ik heb nu ook een PS4 en zit met hetzelfde probleem als originele TS. Ik heb de reacties hier gelezen en mooie dingen zien passeren, echter vraag ik me af of er tussendoor nog interessante spellen uitgekomen zijn? Dus voor local multiplayer op een PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:07

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Ik lift mee :) Sinds gisteren PS4 in huis, en op zoek naar leuke games voor co-op/split mode. Vrouw heeft Diablo 3 gespeeld op de PC maar is daar op uitgekeken (helaas).

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-04 07:51

Gertjuhjan

Software Engineer

Halo 1, 2, 3 en 4! Vind mijn vriendin helemaal te gek.

Ook staat alles van Guitar Hero op haal lijstje.

Gears of war en Army of Two vond ze wat minder.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
Kleine noot: Schietspellen vindt ze maar niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
Laat haar eens kijken naar Kingdom Hearts 1.5 ReMix en opvolgende delen. Successtory hier op dit ogenblik :) En mja, mja.... Just Dance, maar dat vind ik dus echt .... knuppelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:22
Beyond Two Souls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

hellknight

Medieval Nerd

Divinity: Originial Sin (EE) is ook op consoles beschikbaar, en ideaal voor coop

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-05 17:40

Pykow

Angelo OTR

Super smash (We zijn beide erg slecht in deze game :P )
Mario kart 8
Mario party 10
Disney infinity (Gewoon omdat het disney is, maar je speelt omstebeurt)

Heb ik al samen met mijn vriendin gespeeld.
Platform, shooters en RPG's is niets voor haar.

Mijn vriendin is meer van het knutselen en films kijken ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-05 14:34
Misschien Telltale games: Wolf Among us, Game Of Thrones.
mits je om de beurt de controls heemt oid.

Voor de rest geen idee wat voor Party games er zijn op PSN op moment zit vaak ook nog wel iets interessants tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-05 13:55

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Minecraft word vaak als partygame gebruikt onder a-seksuele mannen.
Mario Kart, dat al reeds genoemd is, vind ik een goede game als party game. _/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door MedionAkoya op 01-12-2015 20:47 ]

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
MedionAkoya schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:46:
Minecraft word vaak als partygame gebruikt onder a-seksuele mannen.
Eunuchs?

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
Meeste van die spellen die genoemd worden bestaan niet eens voor PS4.. Naar mijn idee lijkt het zeer moeilijk te zijn om nog spellen te vinden op de PS4 die local multiplayer doen. Dat lijkt mij dat het ten tijde van de PS2 veel couranter was. Waarschijnlijk mede door de opkomst van internetconnectiviteit?

@vj_slof: Beyond Two Souls is zelfs een Single Player spel :?

Edit: Vaak zie ik iets als dit in de PlayStation Store:
1-2 spelers
Netwerkspelers 2-2 - Voor de volledige game heb je een PlayStation®Plus-lidmaatschap nodig voor toegang tot de online multiplayer
Betekent dit dat PS+ nodig is om de game überhaupt te kunnen spelen?

[ Voor 36% gewijzigd door Hipska op 02-12-2015 10:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:43
Strippoker is wel een game die ik je aan kan raden om met je vriendin te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
Ik heb wel een site gevonden waar je voor eender welk platform kan zoeken op (local) multiplayer games: http://www.co-optimus.com/games.php
Nu enkel nog daaruit zoeken welke de vriendin leuk vindt... Heb er alvast al enkele in PS Store fav list gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-05 15:55
Ooit lang geleden samen geWoW'ed

Was niet zo'n succes. Mijn vriendin was best een beroerde healer :P Moest als rogue vaker even flink staren om haar te redden :P

Maar goed wat wel leuk is:

Samen op de 3DS, Mario, Mario Kart e.d. Zelda Four Swords

Samen op de Wii U Same games

Heb nog een SNES staan, Goof Troop is episch met zijn 2.

Op de One of 360 zijn het vaak de arcade games, Giana Sisters is wel tof samen. Ook LEGO Dimensions is goed te nassen of Guitar Hero

Alleen jammer dat we zo weinig tijd hebben i.v.m. de 2 kinderen die we hebben :)

[ Voor 5% gewijzigd door SpoekGTi op 02-12-2015 15:20 ]

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ameryllia
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:36
Mijn zus speelt met haar vriend Fallout 4, al is dat meer om de beurt dan tegelijk. Ze delen 1 spel waarbij hij de hoofdlijnen van het spel en lastige missies speelt terwijl zij de outposts opbouwt, spullen verzameld en wat side missies doet. Als ze samen zijn spelen ze om de beurt en maken ze samen de keuzes maar ook alleen spelen ze ieder het deel dat ze leuk vinden.
Mogelijk heb je al spellen waarbij ze het leuk vindt om mee te kijken en waar elementen in zitten die voor jou minder uitdagend zijn maar voor haar juist leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-04 15:02
Rayman doet het ook altijd goed bij vrouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 27-03 12:20
Uren plezier beleefd aan PixelJunk Monsters, leuke towerdefence game die nog beter wordt als je hem met 2 speelt. Toen eens gekocht voor minder dan 10€. Als je alles wil unlocken is het nog wel best uitdagend ook. Voor deze game speelde ze NOOIT games, en hierna ook niks meer gevonden dat ze ook leuk vond... af en toe elkaar eens inelkaar rammen met een potje MK valt nog wel eens voor ;)

Heb dat spel trouwens op PS3 veel gespeeld, maar is ondertussen ook op Steam beschikbaar. Van die versie kan ik wel niet zeggen of die helemaal hetzelfde is.

[ Voor 21% gewijzigd door Inrage op 02-12-2015 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tealiciouss
  • Laatst online: 06-05 13:34
1 toevoeging: Lovers in a dangerous spacetime

Absolute topper om samen te spelen!!

[ Voor 1% gewijzigd door Tealiciouss op 17-12-2015 20:18 . Reden: Typefout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:32
Keep talking and nobody Explodes
Diablo 3
Borderlands 2/Pre-Sequel
Fallout 4

Allemaal PS4 games :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiceWorm
  • Laatst online: 02-12-2024
Bommen ontmantelen (keep talking and nobody explodes). Maar dat is misschien leuker als je meerdere gasten hebt (en niet geschikt voor op de tv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
waar mijn vriendin en ik erg van houden zijn de volgende game
Terarria, Lego series (harry potter bovenaan), Rayman origins/legends en als laatste Earth Defence force series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-04 23:27

Bouli

9000 rpm

Mijn vriendin en ik spelen samen Guild Wars 2 :)

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:32
Bouli schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:30:
Mijn vriendin en ik spelen samen Guild Wars 2 :)
Aah! vergeten

FFXIV (ik op PS4, vrouw op PC)
Guild Wars 2 (allebei op PC)

Heerlijk relaxende coop games. Vooral omdat er genoeg andere dingen te doen zijn dan endless gear grinds zoals andere MMO's.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-05 01:03
Crimsonland.

Moet wel zeggen dat het ondertussen mijn ex is dus misschien niet heel succesvol. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
Wouterkaas schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:13:
Rayman doet het ook altijd goed bij vrouwen
QFT like a mofo. Ik heb ze allemaal en hoe in godsvredesnaam ik Rayman 3 heb kunnen vergeten... Die kleine salamandertjes die "Rayman" roepen en dan zwaaien als je ze vindt, is gewoon O+ Echt, die doen het hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Rayman legends is leuk met zijn tweeën. Verder kan ik op de ps4 niks bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
Hipska schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:28:
Meeste van die spellen die genoemd worden bestaan niet eens voor PS4.. Naar mijn idee lijkt het zeer moeilijk te zijn om nog spellen te vinden op de PS4 die local multiplayer doen. Dat lijkt mij dat het ten tijde van de PS2 veel couranter was. Waarschijnlijk mede door de opkomst van internetconnectiviteit?

@vj_slof: Beyond Two Souls is zelfs een Single Player spel :?

Edit: Vaak zie ik iets als dit in de PlayStation Store:

[...]

Betekent dit dat PS+ nodig is om de game überhaupt te kunnen spelen?
Beyond can be played from start to finish in 2-player local co-op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
vj_slof schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:19:
[...]

Beyond can be played from start to finish in 2-player local co-op.
Dit staat alvast niet vermeld op hun eigen store: https://store.playstation...00513_00-GBEYONDTWO000001
Maar ik heb die blog gelezen die je iets eerder plaatste, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
Bedankt allen, ondertussen Divinity: Original Sin Enhanced Edition gekocht, en ze speelt het graag :) Vooral de turn-based combat lijkt haar wel aan te spreken, misschien een tip voor mede tweakers hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-05 20:17
Hipska schreef op zondag 03 januari 2016 @ 19:44:
Bedankt allen, ondertussen Divinity: Original Sin Enhanced Edition gekocht, en ze speelt het graag :) Vooral de turn-based combat lijkt haar wel aan te spreken, misschien een tip voor mede tweakers hier..
Die tip neem ik mee :)
Wij spelen nu Borderlands 2.. Daarna kan ik die mooi kopen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-05 14:18

Kek

3flix

Mss is het al langs gekomen, maar ik denk dat divinity original sin een goede kanshebber is, heb dat met mijn vriendin zelfs nog kunnen spelen, en die is zeker geen gamer.

Was eerst alleen op de pc, nu ook op consoles.

Edit: dikke sjap ben ik ook, had iig even de laatste Posts moeten lezen :P

[ Voor 15% gewijzigd door Kek op 04-01-2016 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-04 15:26

Pathogen

Shoop Da Whoop

Argh. XbOne gekocht, denk je lekker Halo 5 te gaan spelen, blijkt "co-op" te betekenen dat je alleen ONLINE kan co-oppen.... :(
Dit gebeurt blijkbaar bij meerdere XbOne spellen. Maar even verder kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik kan Limbo en Portal 2 ook zeker aanraden! Nu nog beiden in de Steam Sale, moet je wel snel zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-05 11:55

MetalPool

Boe!

Helldivers al genoemd? Ben ik net mee begonnen met mijn vriendin. Leuke coop shooter. nu €20 in de uitverkoop (Special Edition) bij bol.com :) voor ps4

[ Voor 3% gewijzigd door MetalPool op 04-01-2016 14:20 ]

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Pagina: 1 2 Laatste