Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Je hebt het zelf over puzzelaars en partygames, maar zijn er ook andere spellen die ze leuk vindt?
En misschien zijn bordspellen ook een idee?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
@ Mars18 - Tomb raider vindt ze leuk om te zien, wil ze ook wel eens proberen maar... Dan lukt er iets niet en moet ik het doen en vervolgens ben ik weer aan het gamen
[ Voor 43% gewijzigd door SkyStreaker op 16-12-2014 13:59 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Je kan anders eens denken aan indie games of wat meer coop games. Wellicht een puzzelaar zoals Trine of een goede RPG? Wellicht vind ze Dragon Age wel leuk aangezien daar een vrij sterke verhaallijn in zit en je aardig wat keuzes zelf kan maken.
[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 16-12-2014 14:02 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Turnbased, dus echt omstebeurt, maar als je in een team speelt is dat juist fijn, kan je rustig met elkaar meekijken en tips uitwisselen.
Een soort heroes of might and magic achtig
Echter als jullie geen fan zijn van het genre zal dit niet aan jullie zijn besteed.
http://store.steampowered.com/app/226840/
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ja. Zoek en vind zooi.... Verschrikkelijk....anandus schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:02:
Spellen van Popcap zijn trouwens ook vaak populair bij vrouwen

Eerder Bejeweled, Zuma, Plants vs Zombies, etcSkyStreaker schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:03:
[...]
Ja. Zoek en vind zooi.... Verschrikkelijk....![]()
Is het probleem niet zozeer "spellen die je vriendin leuk vindt", maar meer "spellen die jij ook leuk vindt?"
Maar misschien iets als Portal 2? Puzzelen met z'n tweeën.
[ Voor 32% gewijzigd door anandus op 16-12-2014 14:05 ]
Verder ken ik weinig van PS4 games dus waarschijnlijk dat anderen wel leuke games uit deze lijst kunnen halen
[ Voor 6% gewijzigd door majoh op 16-12-2014 14:08 ]
Eensch, ik heb LBP voor de PSVita en ook voor de PS3 gehad maar.... Je raad het almajoh schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:07:
Beste platformer voor de PS4 is in mijn ogen Little Big Planet 3...
[video]
Denk dat Peggle 2 al iets doet. Als verdeurie Rayman ORigins en/of Legends nou ook local co-op had.... Dat heeft ze altijd leuk gevonden om te zien en zelf proberen te spelen... /me Denkt met veel plezier terug aan Rayman 3
Ho ff, Legends heeft WÈL Co-op!!!! Nice!
[ Voor 24% gewijzigd door SkyStreaker op 16-12-2014 14:18 ]
Ach,
Ik weet wel een paar leuke spelletjes voor op de bank, if you know what I mean

OT:
De nieuwe Little Big Planet (3 volgens mij) is wel een leuke denk ik.
I'm an Ironman!
PC games zit je vaak met games die wel co-op kunnen, maar niet op 1 PC (Portal etc).
Edit: @hieronder, PS3 is goedkoper (2de hands zeker) en heb je aardig soortgelijke games voor (Mod Nation, PS All Stars etc), al is een Wii-U natuurlijk wat meer future proof qua games en graphics.
[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 16-12-2014 14:55 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Monopoly op de xbox ONE valt hier on de smaakSkyStreaker schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:55:
Mijn vriendin wil graag lekker met de kerst en de nieuwe TV (als dat verdomde ding nog aankomt...) samen gezellig spelletjes op de bank spelen... Maar, het laat zich al raden: vette actie/arcade/racen zal er niet bij zitten. Nou hou ik in principe ook wel van leuke puzzelaars en partygames. Echter heb ik verdomd veel moeite om ogenschijnlijk leuke games te vinden die je gezellie met zijn 2 kan spelen. Nu vindt ze meekijken ook wel eens leuk (meer gezelligheidswijze) maar wil graag ook eens meedoen. Het erge is, ik kan mij gewoon geeneens voorbeelden bedenken anders dan Worms, Ibb & Obb (vind ze er niet uitzien
) en soortgelijk...
Singstar shit en Dancemeuk, hell no voor mij![]()
Nu heb ik een PS4 en een krachtige gamePC, als er een suggestie is voor via Steam, Origin, Uplay, whateveritis dan hoor ik dat graag.
Mijn nerdinnetje is ook niet zo van racen maar meer de fantasy games, maar dit spel vind ze erg leuk (En wel steeds moeilijker worden inmiddels, ik ook trouwens
Zowel prima alleen te spelen / mee te kijken, als samen.
Daarnaast aanraders:
LittleBigPlanet3
Trine 2
Rayman
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Is een combie van actie (wat 'vechten') en adventure (puzzelen, juiste volgorde dingen kapot maken/ontdekken) om verder te komen. Je kunt niet echt af gaan, maar het is echt wel uitdagend om alle hidden treasures/munten etc te vinden.
Er zijn er heel veel van, bv. indiana jones, marvel heroes, batman etc. etc.
Hier complete lijst: http://en.wikipedia.org/wiki/TT_Games
[ Voor 36% gewijzigd door elpino.rv op 16-12-2014 16:23 ]
Kart racing wel oké? Sonic & All stars Racing (transformed) is wel een leuke kart racer namelijk.
Oh ja, misschien Bloody Trapland, pixelated bloed zit erin, maar dat kan uit en het is een heel leuk spel
[ Voor 24% gewijzigd door WCA op 16-12-2014 15:35 ]
Share and Enjoy!
Verder misschien handig om te weten of jullie liever coöp of versus spelen, of beide.
Er zijn legio platformers, ook in de in-console winkels, die zijn sowieso goed semi-casual te spelen.
Trine 2 is een spel wat heel goed te spelen is met zijn tweetjes. Is een actie platformer.
Steam/XBL: Avioto
. MacBook Pro 13" iPad (2017) iPhone XS AirPods
Er zijn meerdere MOBA's, Leuge of Legends is misschien toegankelijker en straks krijg je Blizzards Heroes of the Storm.
Tegen bots spelen is makkelijk in komen en bij DOTA heb je auto matching op level. Je sessies duren tussen de 30 minten tot max 1 uur en 15 minuten (bij potjes waar het echt hard op hard gaat)
De moeilijkheid van het spel heb je zelf in de hand, easy bots zijn slacht voer en dan kom je er zelfs als je alleen maar naar voren rent, geen item builds koopt en altijd met dezelfde hero speelt.
Naar mate je verder komt kun je daar dus steeds meer factoren aan hangen waardoor het spel interesant blijft.
Andere games:
- Lego games (Lord of the Rings, Harry Potter) hebben soms alleen local coop, maar soms ook lan/internet play.
- Tidalis puzzle game met coop, zeer verslavend, alleen op een bepaald punt gaan levels steeds sneller lopen en dan lagt het nogal weet niet of dat met LAN play ook een issue is.
- Dungeon Siege, Torchlight en Diablo. Hebben relatief laag instap niveau, te spelen met alleen een muis en hebben coop.
- Trine 2d platformer met coop en mulieplayer. Ziet echt geweldig uit.
- Magicka top down platformer dungeon crawler. Zeer toegankelijk, geen health, geen mana, geen spells die je moet zoeken, je hebt een zwaard en het combineren van elementen brengt een nieuw effecten. Coop en multiplayer.
[ Voor 0% gewijzigd door NEO256 op 16-12-2014 16:49 . Reden: woord vergeten ]
Maar wellicht is Orcs must Die of Dungeon Defenders iets?
[ Voor 76% gewijzigd door Flozem op 16-12-2014 16:55 ]
Xbox: Gulpener88
[ Voor 10% gewijzigd door frankyboy707 op 16-12-2014 18:11 ]
Recentste lego games zijn local coop.
Trine games moet je absoluut gespeeld hebben. Leuke gameplay, gemaakt voor co-op en adembenemend mooi
- Mario Kart
- Super Mario 2d platformers (New Super Mario Bros U etc)
- Super Mario 3d platformers (Super Mario 3D World etc)
- Little Big Planet
- Rayman Legends
- Kirby games (Kirby's Epic Yarn, Kirby's Adventure)
- Mario Party
- Wii Party U
- Sportspellen op de Wii/Wii U
Kan je lekker samen co-op spelen.
Wii die hebben we vaker gehad en verzameld toch stof.....JerX schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:20:
Schaf een 2de hands wii of wii u aan met daarbij een mario game?Mijn vriendin vind dit veel leuker dan little big planet.
Toen we nog jonger waren was mijn vrouw de navigator in spellen als Tomb Raider en Prince of Persia als ik te stoned was om te zien waar ik heenmoest
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
en Lara Croft and the Guardian.....: http://store.steampowered.com/app/35130/
Beide zijn puzzel- co-op- games waarbij je niet "dood" kan of in ieder geval niet een level opnieuw hoeft te spelen maar verder gaat.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Je vriendin vind tomb-raider interessant alleen zijn sommige stukken te moeilijk voor haar alleen.
je wilt coöp.
DAN: Lara Croft and the guardian of light.
die speelde ik met mn toenmalige vriendin om precies de zelfde reden.
Het werd bij ons wel meer een wedstrijd though, maar daar kan je ook wel wat leuks op verzinnen.
LOL! Dat is exact hoe het hier ook gaat heheQwaftZefoni schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:58:
Is Portal 2 al genoemd? Beetje puzzelelement dat mss aanspreekt. Hier hebben we samen veel lol meegehad en het feit dat er zoveel community built maps zijn maakt dat je uren en uren kunt spelen na de co-op modus.
Toen we nog jonger waren was mijn vrouw de navigator in spellen als Tomb Raider en Prince of Persia als ik te stoned was om te zien waar ik heenmoest
BATTLEBLOCK THEATER
zeer veel spelmodi en een co-op platform adventure, grote aanrader, je kan elkaar ook gewoon in kettingzagen duwen enz...
van dezelfde makers: Castle Crashers http://store.steampowered.com/app/204360/
Ook Terraria maar we zijn nog niet voorbij Wall Of Flesh gegaan
ibb en obb mss eens bekijken, kende ik nog niet
Anoniem: 181786
Bijna 15 jaar geleden op chatpoint.nl!PsychoBoyJack schreef op woensdag 17 december 2014 @ 02:00:
Waar vinden jullie toch die vriendinnen?
Ha, die van mij speelt liever Super Smash dan Mariokart, dan kan ze niet verliezen zeg maarAnoniem: 181786 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:43:
Mario Kart (8 ) is bij mijn vrouw een topper om samen te spelen en geheel onverwachts voor mij blijkt ze Super Smash Bros. ook leuk te vinden om samen te spelen.
Tale of Two Brothers
Battleblock Theater
Prettige feestdagen!
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Opleiding elektrotechniek.PsychoBoyJack schreef op woensdag 17 december 2014 @ 02:00:
Waar vinden jullie toch die vriendinnen?
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Ook staat alles van Guitar Hero op haal lijstje.
Gears of war en Army of Two vond ze wat minder.
Xbox: Gulpener88
Your lack of planning is not my emergency
Mario kart 8
Mario party 10
Disney infinity (Gewoon omdat het disney is, maar je speelt omstebeurt)
Heb ik al samen met mijn vriendin gespeeld.
Platform, shooters en RPG's is niets voor haar.
Mijn vriendin is meer van het knutselen en films kijken
Angelo NL / Global Cargo VTC
mits je om de beurt de controls heemt oid.
Voor de rest geen idee wat voor Party games er zijn op PSN op moment zit vaak ook nog wel iets interessants tussen.
Mario Kart, dat al reeds genoemd is, vind ik een goede game als party game.
[ Voor 39% gewijzigd door MedionAkoya op 01-12-2015 20:47 ]
Trein?
Eunuchs?MedionAkoya schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:46:
Minecraft word vaak als partygame gebruikt onder a-seksuele mannen.
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
@vj_slof: Beyond Two Souls is zelfs een Single Player spel
Edit: Vaak zie ik iets als dit in de PlayStation Store:
Betekent dit dat PS+ nodig is om de game überhaupt te kunnen spelen?1-2 spelers
Netwerkspelers 2-2 - Voor de volledige game heb je een PlayStation®Plus-lidmaatschap nodig voor toegang tot de online multiplayer
[ Voor 36% gewijzigd door Hipska op 02-12-2015 10:44 ]
Nu enkel nog daaruit zoeken welke de vriendin leuk vindt... Heb er alvast al enkele in PS Store fav list gezet.
Was niet zo'n succes. Mijn vriendin was best een beroerde healer
Maar goed wat wel leuk is:
Samen op de 3DS, Mario, Mario Kart e.d. Zelda Four Swords
Samen op de Wii U Same games
Heb nog een SNES staan, Goof Troop is episch met zijn 2.
Op de One of 360 zijn het vaak de arcade games, Giana Sisters is wel tof samen. Ook LEGO Dimensions is goed te nassen of Guitar Hero
Alleen jammer dat we zo weinig tijd hebben i.v.m. de 2 kinderen die we hebben
[ Voor 5% gewijzigd door SpoekGTi op 02-12-2015 15:20 ]
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Mogelijk heb je al spellen waarbij ze het leuk vindt om mee te kijken en waar elementen in zitten die voor jou minder uitdagend zijn maar voor haar juist leuk.
Heb dat spel trouwens op PS3 veel gespeeld, maar is ondertussen ook op Steam beschikbaar. Van die versie kan ik wel niet zeggen of die helemaal hetzelfde is.
[ Voor 21% gewijzigd door Inrage op 02-12-2015 16:17 ]
Absolute topper om samen te spelen!!
[ Voor 1% gewijzigd door Tealiciouss op 17-12-2015 20:18 . Reden: Typefout ]
Diablo 3
Borderlands 2/Pre-Sequel
Fallout 4
Allemaal PS4 games
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Terarria, Lego series (harry potter bovenaan), Rayman origins/legends en als laatste Earth Defence force series
K20A daily :-)
Aah! vergeten
FFXIV (ik op PS4, vrouw op PC)
Guild Wars 2 (allebei op PC)
Heerlijk relaxende coop games. Vooral omdat er genoeg andere dingen te doen zijn dan endless gear grinds zoals andere MMO's.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Moet wel zeggen dat het ondertussen mijn ex is dus misschien niet heel succesvol.
QFT like a mofo. Ik heb ze allemaal en hoe in godsvredesnaam ik Rayman 3 heb kunnen vergeten... Die kleine salamandertjes die "Rayman" roepen en dan zwaaien als je ze vindt, is gewoonWouterkaas schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:13:
Rayman doet het ook altijd goed bij vrouwen
http://kotaku.com/beyond-...-with-a-friend-1443204688
Beyond can be played from start to finish in 2-player local co-op.Hipska schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:28:
Meeste van die spellen die genoemd worden bestaan niet eens voor PS4.. Naar mijn idee lijkt het zeer moeilijk te zijn om nog spellen te vinden op de PS4 die local multiplayer doen. Dat lijkt mij dat het ten tijde van de PS2 veel couranter was. Waarschijnlijk mede door de opkomst van internetconnectiviteit?
@vj_slof: Beyond Two Souls is zelfs een Single Player spel
Edit: Vaak zie ik iets als dit in de PlayStation Store:
[...]
Betekent dit dat PS+ nodig is om de game überhaupt te kunnen spelen?
Dit staat alvast niet vermeld op hun eigen store: https://store.playstation...00513_00-GBEYONDTWO000001vj_slof schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:19:
[...]
Beyond can be played from start to finish in 2-player local co-op.
Maar ik heb die blog gelezen die je iets eerder plaatste, bedankt.
Die tip neem ik meeHipska schreef op zondag 03 januari 2016 @ 19:44:
Bedankt allen, ondertussen Divinity: Original Sin Enhanced Edition gekocht, en ze speelt het graagVooral de turn-based combat lijkt haar wel aan te spreken, misschien een tip voor mede tweakers hier..
Wij spelen nu Borderlands 2.. Daarna kan ik die mooi kopen dan.
Was eerst alleen op de pc, nu ook op consoles.
Edit: dikke sjap ben ik ook, had iig even de laatste Posts moeten lezen
[ Voor 15% gewijzigd door Kek op 04-01-2016 09:38 ]
Dit gebeurt blijkbaar bij meerdere XbOne spellen. Maar even verder kijken dan.
[ Voor 3% gewijzigd door MetalPool op 04-01-2016 14:20 ]
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909