Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-06 11:22
Hey tweakers!

Ik heb een tijdje bootcamp lopen op mijn Mac mini (specs: i7, 1,1tb fusion, 16gb ram)
Wat ik merk is dat windows extreem traag is in het opstarten, naar het login screen komen gaat nog vlot. maar na het inloggen duurt het ongeveer 4 minuten voordat ik chrome heb kunnen opstarten en een webpagina kan intikken.

Aangezien het niet aan m'n hardware kan liggen is aan jullie de vraag hoe dit dan wel komt?
OSX draait als een tierelier en hier ondervindt ik geen problemen mee.

Help me out guys! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-06 15:36

KRAI.7

Bwoah...

Heb je de nieuwste BootCamp drivers geinstalleerd? Ook maakt Windows geen gebruik van de snelle Fusion Drive maar puur alleen het HDD gedeelte, maar het lijkt me sterk dat het daaraan zal liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LigeTRy
Yup deze heb ik.

Nadeel van windows 7 is dat ik niet in een oogopslag kan zien hoeveel mijn harde schijf belast wordt (cpu en ram komen niet boven de 6% uit tijdens het opstarten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-06 20:38
Windows op een HDD kan soms behoorlijk traag worden, zeker als je SSD performance gewent bent, maar inderdaad zou het geen 4 minuten mogen duren om een browser open te trekken.

Is het mogelijk voor je om Windows opnieuw te installeren ? ( als Apple gebruiker gok ik er op dat je het "voor erbij" hebt draaien :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LigeTRy
Ik heb besloten om volledig voor parallels te gaan (deze gebruikt wel m'n fusion drive). Geen problemen hiermee en met m'n specs kan ik er prima op gamen. hier mag een slotje op! bedankt voor de suggesties