Toon posts:

[iPad Air 2] Kan geen muziek meer streamen naar receiver?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan geen muziek meer streamen naar mijn receiver Pioneer VSX-923 met de muziek app of de Icontrol AV5 app van pioneer met Ipad air2.
Via appel tv kan het nog.
Met de Ipad 2 heb ik nooit problemen gehad.
Ook geen video’s meer, de muziek en de video’s staan op de Ipad air2, het is de bedoeling om deze te gebruiken zonder een ander toestel aan te zetten.
Zijn er nog personen met een zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:38

talin

ES-MA

zitten beide in zelfde draadloze netwerk?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:30
Ik heb de titel aangepast naar: "[iPad Air 2] Kan geen muziek meer streamen naar receiver?". Dan komt je probleem ook duidelijk naar voren in de titel :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja alles zit op het zelfde netwerk, en vroeger met de Ipad2 werkte alles.
Heb de air2 al een herstel laten doe en er alles opnieuw opgezet maar het probleem blijft.
Hoedje bedankt voor de aanpassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:38

talin

ES-MA

en ik neem aan ( daarom ook mijn vraag in hetzelfde netwerk ) dat ze via wifi connectie maken?
dat het niet BT is en dat de iPad air 2 een nieuwere BT heeft en dat de Pioneer dat niet aan kan?

ik zou er eens een mailtje richting Pioneer aan wagen, wellicht is er een firm/software update?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-09 19:31
Ik heb sinds kort hetzelfde probleem met zowel een iPad Air 2 als een iPhone 6... Kan niks meer streamen naar mijn rocki's (airplay receiver). Ik kan de airplay receivers wel gewoon vinden, maar als ik er dan op klik stopt de muziek (gaat op pauze). Als ik dan weer op play klik disconnect hij weer van airplay...

Met een iPhone 4, 4S en 2x iPad 2, MacBook pro en Dell XPS 15 via iTunes nergens problemen mee, maar die nieuwe apparaten doen het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is zoals Nilsepils schrijft, ik denk dat het aan het nieuwe IOS 8.1.2 ligt.
Wachten op een update zeker.

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 21:28

WTM

Ik heb iOS 8.1.2 en geen problemen op onze Denon 2312 (beetje uit zelfde periode als de Pioneer volgens mij)
Pagina: 1