Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• VNC95
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-11 20:38
Beste Heren/Dames,

Graag had ik wat advies over goedkope oordopjes

Budget = €30,-

Muzieksmaak Top 40 / EDM muziek

Wat kunnen jullie mij aanraden

Hiervoor heb ik Xioami Pistons gehad zijn me helaas kapot gegaan en vanwege dat ik kleine oor schelpen heb zaten ze niet zo fijn des al niet te min goed geluid,

Groetjes VNC95

Beter leven is geven!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:07

Cyphax

Moderator LNX
Moeten het in-ears zijn, of in elk geval dopjes voor in je oor? Als on-ear (zonder beugel trouwens) ook mag: ik zweer bij deze: pricewatch: Koss KSC75
Die klinken fantastisch voor dat geld. Bouwkwaliteit is minder en je moet even wennen aan de bevestiging op je oor (na een tijdje voel je ze niet meer) maar ze passen in je budget met een euro of 20 en ze blijven stukken beter zitten dan die in-ear-dopjes die ik hiervoor (maar nu nooit meer) had.

Dit is wat men (bezoekers) er bij head-fi.org van denkt: http://www.head-fi.org/pr...ophone-headphones/reviews

[ Voor 27% gewijzigd door Cyphax op 16-12-2014 11:18 ]

Saved by the buoyancy of citrus

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:46

FeaR

In GoT we trust

Oordopjes zijn voor onderweg en vallen daarom onder Mobile, schopje naar MAA.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Xiaomi pistons 2

• VNC95
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-11 20:38
Liefst het kan in ear

Beter leven is geven!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:09

Daniel36

vernieuwde formule

Mee M6 heb ik nu en die bevallen goed, daarvoor Sennheiser cx 300 en die waren nog iets beter imho.
Wat betreft de pasvorm in je oren, de meeste koptelefoontjes komen met meerdere rubber dopjes.
Van de Mee weet ik het zeker en van de Sennheiser meen ik me dat ook te herinneren.
Pagina: 1