Hallo, hier is mijn huidige desktopconfiguratie, ik ben er al een dikke maand mee bezig dus deze lijst heeft al veel veranderingen doorgemaakt. Wat vinden jullie van deze configuratie
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, gamen en nog eens gamen. Ik ben niet van plan om te gaan editten of dergelijken, ook ben ik niet van plan om met 100 tabs open met 15 programmas op high res te aan gamen dus veel ram is niet nodig (8gb is genoeg).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000€, zeker met de Holiday Rebates moet dit te halen zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een TVhttp://tweakers.net/pricewatch/255161/lg-32ld550.html die ga ik nu gebruiken samen met een oude monitor. Ik wilde eerst een nieuwe monitor kopen maar ik heb besloten om door te sparen en een goede later te kopen. Daardoor heb ik nu net dat extra geld om een 970 ipv een 280x te kopen.
Toetsenbord, muis en wat oude HD's heb ik ook al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Van alles 1
, ik ga geen meerdere videokaarten gebruiken. (misschien in de toekomst) En ik ga ook geen gekke fratsen zoals waterkoeling uithalen. Monitor komt later en extra dingen heb ik ook geen behoefte aan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Black & White, das alles. Kleine letters in andere kleuren zijn niet zo erg, maar geen pimpelpaars moederbord met een limoengroene grafische kaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet nu op high res kunnen gamen maar het moet ook wel een paar jaar door komen, dus dat ik over een paar jaar ook nog gewoon kan gamen.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk wel, ik wil echt het meeste uit mijn pc halen. Zeker als ik nog een extra grafische kaart later erbij ga kopen.
Op azerty heb je nu deze actiehttp://azerty.nl/34-6281/...ck_MSI-Intel_Q4-2014.html, hier ga ik zeker gebruik van maken. Ik ben al een maandje bezig met informatie zoeken, optimaliseren en reviews lezen.
Groeten!
Floris
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, gamen en nog eens gamen. Ik ben niet van plan om te gaan editten of dergelijken, ook ben ik niet van plan om met 100 tabs open met 15 programmas op high res te aan gamen dus veel ram is niet nodig (8gb is genoeg).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000€, zeker met de Holiday Rebates moet dit te halen zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een TVhttp://tweakers.net/pricewatch/255161/lg-32ld550.html die ga ik nu gebruiken samen met een oude monitor. Ik wilde eerst een nieuwe monitor kopen maar ik heb besloten om door te sparen en een goede later te kopen. Daardoor heb ik nu net dat extra geld om een 970 ipv een 280x te kopen.
Toetsenbord, muis en wat oude HD's heb ik ook al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Van alles 1
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Black & White, das alles. Kleine letters in andere kleuren zijn niet zo erg, maar geen pimpelpaars moederbord met een limoengroene grafische kaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet nu op high res kunnen gamen maar het moet ook wel een paar jaar door komen, dus dat ik over een paar jaar ook nog gewoon kan gamen.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk wel, ik wil echt het meeste uit mijn pc halen. Zeker als ik nog een extra grafische kaart later erbij ga kopen.
Op azerty heb je nu deze actiehttp://azerty.nl/34-6281/...ck_MSI-Intel_Q4-2014.html, hier ga ik zeker gebruik van maken. Ik ben al een maandje bezig met informatie zoeken, optimaliseren en reviews lezen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 216,95 | € 216,95 |
| 1 | MSI Z97S SLI Krait Edition | € 110,95 | € 110,95 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 349,90 | € 349,90 |
| 1 | NZXT H440 Wit | € 98,95 | € 98,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 24,50 | € 24,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 73,- | € 73,- |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 620W | € 58,- | € 58,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury SSD 120GB | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | Arctic Silver 5 - 3,5 gram | € 5,95 | € 5,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 998,15 | |
Groeten!
Floris
[ Voor 71% gewijzigd door firefloris op 16-12-2014 11:21 . Reden: was nog niet af 8)7 ]