• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11-2025
ik zit te denken om deze tv te kopen

maar ik heb een aantal vraagjes betreft het SimulView
belangrijkste is het mogelijk om naar 2 verschillende inputs tegelijk te kijken bv..
1 zit naar een TV uitzending te kijken en de ander is aan het gamen op de PS3/PS4
of appart 1 op de PS3 de ander op de PS4 gebruik makend van deSimulView brillen.
ik weet dat er een mode in zit om splitscreen games full screen weer te geven met behulp van de SimulView brillen.

ik vraag dit omdat als ik thuis kom van werk ik lekker relaxed wil kunnen gamen terwijl het vrouwtje TV aan het kijken is en kwa geluid speel ik dan wel via de Head set op de PS4.

en hoe zit het met de input lag ik lees dat het bij deze TV bijna het laagst is in vergelijk met andere UHD tv.
maar toch nog rond de 40ms en dat komt doordat de tv het signal upscaled is dat laag ? kan ik FPS games spelen zonder er last van te hebben ?
maar als ik in SimulView zou kunnen kijken is het beeld per pesoon Full HD dan word er dus niet geupscaled lijkt mij.
is dan de input lag een stuk lager dan die 40ms ?

is er iemand die zo'n tv heeft eventueel een kleiner model en dit getest heeft

ik was pas in een BCC winkel en daar vroeg ik het aan een verkoper en die wist het niet zeker gamen kon wel maar hij ging het even opzoeken
en later kwam hij terug en zij hij ja het kan je kan zelfs naar 3 verschillende inputs tegelijk kijken ?
ik heb zelf zitten googlen maar ik kan niks vinden.

PSN: FreakGIB