Presentatie streamen

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sisa
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-10 14:27
Hallo allemaal,

Binnen mijn organisatie combineren we onze eindejaarsloterij voor het goede doel samen met de nieuwjaarsborrel en de toespraak van de algemeen directeur. Dit vindt plaats binnen één van de vestigingen.

Nu willen we graag de trekking van de loting en de speech uitzenden, zodat dit te volgen is op de 6 andere vestigingen. Op al deze vestigingen is om hetzelfde tijdstip de nieuwjaarsborrel.
Het eerste wat in mij opkwam was een Hangout organiseren, zodat deze gestreamd kan worden binnen de ander vestigingen en op via een beamer kan worden afgespeeld.

Waar moet ik op letten als ik dit wil organiseren? Kan ik ook een externe camera aansluiten ipv de laptopwebcam. Dit is natuurlijk niet handig voor een trekking en een speech. Zijn er ook (betere) alternatieven om zoiets te organiseren?

Hoor graag van jullie

Groeten, Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-10 01:53
Een laptop met videolan en deze laten streamen naar een andere laptop waar een beamer op aangesloten zit?

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:56

Ultimation

Het is als Appels en peren

Skype, Google Hangout, Microsoft Lync. Kan allemaal. Zolang je maar ergens iets vastlegt en dat elders kan laten zien d.m.v een beamer of grote televisie.

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.