Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

OneDrive Windows client

Pagina: 1
Acties:

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:10

3raser

⚜️ Premium member

Topicstarter
Ik heb een OneDirve Business account en heb de OneDrive client van Microsoft gebruikt om bestanden te synchroniseren. Eigenlijk gebruik ik het alleen om bestanden te uploaden, want ik stuur er alleen maar backups naar toe. Het probleem is dat de client van Microsoft zo ontzettend slecht is dat het me na 4 weken nog niet is gelukt om 30GB (~70.000 bestanden) aan data te synchroniseren. De client lijkt op een gegeven moment gewoon niets meer te doen. Herstarten, herstellen en dat soort opties hebben geen enkel effect.

Ik ben dus op zoek naar een alternatieve client die wel gewoon werkt. Ik heb syncDriver gevonden die veelbelovend klinkt, maar die lijkt geen Business accounts te ondersteunen. Heeft er iemand tips?

• jesper86
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Is dit nogsteeds een probleem?

SyncBackPro heeft namelijk ook OneDrive for Business support sinds versie 7. Ik gebruik de software voor al mijn backups, syncs of mirroring, groot en klein, online en offline, handmatig en automatisch, compressed en uncompressed, ik geloof niet dat er iets is dat hij niet kan. :)