Plotseling geld van PayPal af

Pagina: 1
Acties:
  • 484 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie Ferrari
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-09 14:07
Beste Tweakers

Ik kreeg vanacht om half 5 een mailtje dat er $3,10 van mijn PayPal is afgeschreven. Er stond nog $0,14 op mijn rekening en de andere helft is van mijn creditcard afgehaald. Het probleem is niet het bedrag maar dat het er is afgehaald zonder dat ik het gedaan heb. Het is overgeschreven naar eBay Inc. wat ook vreemd is een omdat als je iets koopt op ebay dat het dan niet naar ebay gaat maar direct naar de verkoper. Ik heb ook in de koop geschiedenis gekeken van mijn ebay en daar stond ook niks bijzonders. Weten jullie misschien wat hier aan de hand is? Of is dit normaal?

Groet Wout
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-10 13:04
Ik heb er geen ervaring mee maar verkoop je misschien dingen via eBay en zijn er fees afgeschreven? Anders Paypal even vragen hoe of wat en desnoods terug laten boeken als ongeautoriseerde betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:21

Reinier

\o/

Je kunt alle transacties binnen PP terugvinden. En eBay stuurt altijd mailtjes in zo'n geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat is nou net iets wat je bij Paypal zult moeten gaan vragen. Een topic hier heeft pas zin als je geen bevredigende uitleg van hen krijgt :)

Tot die tijd een slotje. Mocht men je niet helpen bij Paypal, dan kun je per DM heropening vragen.

[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 16-12-2014 08:55 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.