Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met de pc wil ik op het begin voornamelijk internetten en games op low gaan spelen. Nadat ik verder heb gespaard zal ik een grafische kaart aanschaffen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
plus minus 500 euro. Ik vind het geen probleem als het wat duurder word maar het liefst wil ik rond de 500 euro blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem een 320 GB HDD uit mijn oude computer en ik zal waarschijnlijk ook mijn Asus AMD HD6450 low profile erin bouwen. Voor de rest heb ik ook nog mijn monitoren en mijn Toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De basiscomponenten. Ik wil zeker dualmonitor runnen en dat kan het moederbord dat ik gekozen heb
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een DVI en een VGA aansluiting maar die zijn op het moederbord beschikbaar.
Ik wil later nog een high end grafische kaart aanschaffen dus verwacht ik dat de voeding voldoende power heeft.
Ga je overklokken?
Het lijkt mij niet nodig om over te klokken
Wat vinden jullie hiervan? Hebben jullie advies of enige tips dan hoor ik dat graag
Met de pc wil ik op het begin voornamelijk internetten en games op low gaan spelen. Nadat ik verder heb gespaard zal ik een grafische kaart aanschaffen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
plus minus 500 euro. Ik vind het geen probleem als het wat duurder word maar het liefst wil ik rond de 500 euro blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem een 320 GB HDD uit mijn oude computer en ik zal waarschijnlijk ook mijn Asus AMD HD6450 low profile erin bouwen. Voor de rest heb ik ook nog mijn monitoren en mijn Toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De basiscomponenten. Ik wil zeker dualmonitor runnen en dat kan het moederbord dat ik gekozen heb
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een DVI en een VGA aansluiting maar die zijn op het moederbord beschikbaar.
Ik wil later nog een high end grafische kaart aanschaffen dus verwacht ik dat de voeding voldoende power heeft.
Ga je overklokken?
Het lijkt mij niet nodig om over te klokken
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 164,- | € 164,- |
| 1 | MSI B85-G43 Gaming | € 86,95 | € 86,95 |
| 1 | Antec GX500 | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 73,- | € 73,- |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 68,40 | € 68,40 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 490,20 | |
Wat vinden jullie hiervan? Hebben jullie advies of enige tips dan hoor ik dat graag
[ Voor 3% gewijzigd door Imahungrywhut op 16-12-2014 02:26 ]