Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC wordt voornamelijk voor de nieuwste games gebruikt. En af en toe ook voor kantoor en schoolwerk gebruikt wordt. Waaronder Office en Paint.net. En ook Visual Studio.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag uit komen op zo 1000 euro. Het liefs inclusief monitor maar die kan eventueel buitenbeschouwing gelaten te worden als dit niet haal baar is binnen het budget.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn huidige systeem draaid al zo 7 jaar op een core 2 duo een 8800GT en 6GB RAM. Ik wil eigenlijk een systeem dat netzo als dit systeem zeker 7 jaar de nieuwste games kan spelen. het maakt niet uit dat dit na een paar jaar niet meer op de hoogste instellingen kan. Mijn oog is op de GTX970 gevallen vanwege het lagere energy gebruik en de goed prijs kwaliteits verhouding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]Ik sta open voor andere merken, ik heb de kast gekozen om dat ik deze 1 mooi vindt en de aanwezigheid van stoffilters belangrijk vind.
Ik heb Nvidia omdat ik eigenlijk al jaren hebt en met mijn huidige beeldscherm toentertijd nodig was om te kunnen zorgen dat een 4:3 spel ook echt als 4:3 kan worden weergeven.[\i]
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Is een andere processorkoeler echt nodig, en zo ja moet je dan ook koelpasta er bij kopen?.
Mijn pc staat in een kast dus zijn stoffilters in de kast wel een must.
Met de aanschaf van windows hoeft geen rekening gehouden te worden.
Ga je overklokken?
Ik ga voor standaard.
Als monitor heb ik deze zien staan Pricewatch: Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart
Ik heb nu een samsung 226BW die 16:10 is en heb daar eigenlijk de voorkeur voor alleen doordat ik de 16:9 schermen gewoon goedkoper vindt ben ik op deze uit gekomen
De PC wordt voornamelijk voor de nieuwste games gebruikt. En af en toe ook voor kantoor en schoolwerk gebruikt wordt. Waaronder Office en Paint.net. En ook Visual Studio.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag uit komen op zo 1000 euro. Het liefs inclusief monitor maar die kan eventueel buitenbeschouwing gelaten te worden als dit niet haal baar is binnen het budget.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn huidige systeem draaid al zo 7 jaar op een core 2 duo een 8800GT en 6GB RAM. Ik wil eigenlijk een systeem dat netzo als dit systeem zeker 7 jaar de nieuwste games kan spelen. het maakt niet uit dat dit na een paar jaar niet meer op de hoogste instellingen kan. Mijn oog is op de GTX970 gevallen vanwege het lagere energy gebruik en de goed prijs kwaliteits verhouding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]Ik sta open voor andere merken, ik heb de kast gekozen om dat ik deze 1 mooi vindt en de aanwezigheid van stoffilters belangrijk vind.
Ik heb Nvidia omdat ik eigenlijk al jaren hebt en met mijn huidige beeldscherm toentertijd nodig was om te kunnen zorgen dat een 4:3 spel ook echt als 4:3 kan worden weergeven.[\i]
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Is een andere processorkoeler echt nodig, en zo ja moet je dan ook koelpasta er bij kopen?.
Mijn pc staat in een kast dus zijn stoffilters in de kast wel een must.
Met de aanschaf van windows hoeft geen rekening gehouden te worden.
Ga je overklokken?
Ik ga voor standaard.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 164,- | € 164,- |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,- | € 66,- |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 349,90 | € 349,90 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 47,50 | € 47,50 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 88,95 | € 88,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 54,05 | € 54,05 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 93,60 | € 93,60 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 953,90 | |
Als monitor heb ik deze zien staan Pricewatch: Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart
Ik heb nu een samsung 226BW die 16:10 is en heb daar eigenlijk de voorkeur voor alleen doordat ik de 16:9 schermen gewoon goedkoper vindt ben ik op deze uit gekomen