direct en foto plaatsen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre1973
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-10 19:15

Andre1973

2030 Wp op Z & 2040 Wp SF ZW

Topicstarter
Hallo,

Op een ander forum (ciruitsonline.net) zie ik dat je (sinds kort) meteen een foto kan invoegen in een post, volgens mij kan dat hier niet.
Super handig. weet niet hoe ze dat doen. voorheen moest je daar eerts een foto uploaden op een andere siten en dan een verwijzig plaatsen, net als hier volgens mij, maar dat hoeft dus niet meer.

Kunnen jullie dat hier ook realiseren of ben ik gewoon blind en kijk ik over de mogelijkheid heen?

ZZP'er in de solar (werkvoorbereiding / voorman / plaatsen) sinds 2009 fulltime met PV bezig. Met houtkachel en warmtepomp gasvrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:56

D4NG3R

kiwi

:)

Daar is het fotoalbum voor bedoeld.

Je stuit vrij snel tegen problemen aan als je dat gaat gebruiken, o.a. dat Tweakers.net deze images zal moeten blijven hosten (anders krijg je gaten in reacties) en dat er nog minder moeite word gedaan om images te resizen voor posts.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:53

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

D4NG3R schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:32:
Je stuit vrij snel tegen problemen aan als je dat gaat gebruiken, o.a. dat Tweakers.net deze images zal moeten blijven hosten (anders krijg je gaten in reacties) en dat er nog minder moeite word gedaan om images te resizen voor posts.
Dat kan je natuurlijk ook omdraaien. Juist door de hosting zelf te doen kan Tweakers zorgdragen dat posts niet na verloop van tijd stuk gaan en juist door zelf degelijke functionaliteit te bouwen kan je ook dat resizen gewoon voor de gebruiker doen.

Maar goed, dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:16
Ik heb liever dat images zelf op Tweakers gehost worden, dan dat het van sites van derden af komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Desalniettemin zou het plaatsen van foto's wel makkelijker kunnen als je een abbo hebt bijvoorbeeld. Nu moet je eerst de foto gaan uploaden, de link ophalen en dan in de post plakken. Met meerdere foto's schiet dat niet op.

Waarom niet gewoon direct een foto kunnen kiezen vanaf je pc die standaard, in een public map gelinkt aan je account, word gezet en dan word er automagisch een link je post gezet. Mooie service voor abbo's. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:53

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:59:
Desalniettemin zou het plaatsen van foto's wel makkelijker kunnen als je een abbo hebt bijvoorbeeld. Nu moet je eerst de foto gaan uploaden, de link ophalen en dan in de post plakken. Met meerdere foto's schiet dat niet op.

Waarom niet gewoon direct een foto kunnen kiezen vanaf je pc die standaard, in een public map gelinkt aan je account, word gezet en dan word er automagisch een link je post gezet. Mooie service voor abbo's. :*)
Je bent bekend met het "voeg afbeelding toe via het fotoalbum" linkje in de reactie editor?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, gezien de beschrijving heb ik daar niet naar gekeken. Schijnbaar doet zo'n beetje wat ik beschrijf maar gezien de tekst suggereert het de omslachtige manier.

Wel weer wat geleerd vandaag. :>
Pagina: 1