Ik zoek een?
Geachte heren, nu de next gen era vol aan de gang is en mijn nogwat verouderde pc wat meer kracht nodig heb wil ik jullie vragen of deze investment reëel is.. Zie hieronder mijn huidige computer en daaronder de onderdelen die ik wil halen voor kerst!
mobo: ASUSTeK Computer INC. P7P55D LE Rev 1
cpu: 2,80 gigahertz Intel Core i7 860
gpu: AMD Radeon R9 270 2g
geheugen: 4gb - geen idee wat voor soort ram -
hd: 1tb
Wat is je budget?
€800
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, alles kan.. zolang the bang for the buck er is!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gamen, met een oog op eye-candy zonder enige lag die ik nu ervaar.
Mijn huidige kast en hdd kan ik bewaren en de voeding zal ook wel voldoen aan m'n nieuwe setup ..
Ik hoor graag of mn lijstje overkill is.. Mocht dat het geval zijn wat zou ik weg kunnen gooien/verkopen en nieuw erin kunnen zetten.
noot: is t waard om de gtx980 te gebruiken voor de komende twee jaar of volstaat de 970 @ 1080p. Ik heb geen intentie om ultra hd te gaan gamen...
Geachte heren, nu de next gen era vol aan de gang is en mijn nogwat verouderde pc wat meer kracht nodig heb wil ik jullie vragen of deze investment reëel is.. Zie hieronder mijn huidige computer en daaronder de onderdelen die ik wil halen voor kerst!
mobo: ASUSTeK Computer INC. P7P55D LE Rev 1
cpu: 2,80 gigahertz Intel Core i7 860
gpu: AMD Radeon R9 270 2g
geheugen: 4gb - geen idee wat voor soort ram -
hd: 1tb
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 164,- | € 164,- |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,- | € 66,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 342,95 | € 342,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 240GB | € 90,50 | € 90,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 730,40 | |
Wat is je budget?
€800
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, alles kan.. zolang the bang for the buck er is!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gamen, met een oog op eye-candy zonder enige lag die ik nu ervaar.
Mijn huidige kast en hdd kan ik bewaren en de voeding zal ook wel voldoen aan m'n nieuwe setup ..
Ik hoor graag of mn lijstje overkill is.. Mocht dat het geval zijn wat zou ik weg kunnen gooien/verkopen en nieuw erin kunnen zetten.
noot: is t waard om de gtx980 te gebruiken voor de komende twee jaar of volstaat de 970 @ 1080p. Ik heb geen intentie om ultra hd te gaan gamen...