Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Ron76
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23-03-2022
Ik zoek een?
Ik heb een Ipad 3 retina die mij (en mijn vrouw) zeer goed bevalt. Nu wil ik een 2de tablet die ik wil gebruiken voor een talenstudie Russisch, simpele apps en het lezen van ebooks. De iPad wil ik thuis bij de vrouw laten en deze 2de moet altijd mee onderweg om de lege uurtjes te vullen. Nu ben ik zeer gecharmeerd van de mogelijkheid bij de Ipad om snel van toetsenbord te kunnen wisselen en voorkeurstoetsenborden in te stellen. Ik zoek dus een simpele tablet waarbij dit ook mogelijk is (zonder dat ik iedere keer naar instellingen moet om te switchen aangezien ik Cyrillisch en normale karakters direct naast elkaar wil kunnen gebruiken)

Wat is je budget?
Ik zit te denken aan een bedrag rond de 200 euro.

• liptonicee
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-11 09:26
Elke Android tablet binnen jouw budget voldoet aan jouw eis. Je houdt de spatiebalk een seconde lang vast en je kan kiezen tussen welke talen je wil schakelen.
Mocht je echter bij Apple willen blijven: de iPad mini is te koop vanaf 249 euro bij Apple en tweedehands zijn deze rond 200 euro vast te vinden in de V&A.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Welke tablets heb je zelf al gevonden? Heb je nog eisen en wensen, bijvoorbeeld het iOS/Android, formaat/gewicht, schermresolutie, snelheid? Kijk ook eens hier of je iets vindt: http://tweakers.net/categorie/822/tablets/producten/, je kunt filteren op de specificaties.

Ik heb geen ervaring met Android, maar ik neem aan dat het daarbij hetzelfde werkt als bij iOS, zoals liptonicee al zegt.

Hopelijk kun je de openingspost nog wat uitbreiden, anders kunnen we je hier geen advies geven en zal je topic gesloten worden.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles