Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickelson01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Goedemorgen,

Voor mijn Nexus 7 LTE wilde ik graag een Prepaid sim kaart om te kunnen internetten op de Nexus als ik buitenshuis ben. (Tethering kan ook maar als backup een Sim kaart).

Nu heb ik een Vodafone Prepaid simkaart gekocht, geactiveerd en opgewaarderd met een normale telefoon en vervolgens in de Nexus gestopt (Android 4.4.4), maar geeft "Geen service" aan.

Wat blijkt: Vodafone en de Nexus 7 LTE gaan niet samen:
https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=73236
http://forum.vodafone.nl/...-7-LTE-4G/m-p/172819#M589

Welke provider kan ik nu het beste kiezen die wel werkt?
Of moet/kan ik wachten tot Lolipop?

[ Voor 5% gewijzigd door Nickelson01 op 15-12-2014 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 22:48

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Nee, ook met Lollipop blijft dit probleem bestaan. Ik heb vandaag de update gedraaid maar nog steeds geen werkende dataverbinding.

Ik heb weer zelf handmatig de radio image van de 4.4.2 factory image moeten installeren.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonny htc
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-05 07:07
Dat meen je niet! !
Wat een rampenplan zeg..Ik heb speciaal dit ding gekocht in Duitsland, ik reis veel en maak graag gebruik van de sim :( maar bij wie ligt het probleem nou?
gday schreef op zondag 01 februari 2015 @ 03:13:
Nee, ook met Lollipop blijft dit probleem bestaan. Ik heb vandaag de update gedraaid maar nog steeds geen werkende dataverbinding.

Ik heb weer zelf handmatig de radio image van de 4.4.2 factory image moeten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdemYegin
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-12-2024
gday schreef op zondag 01 februari 2015 @ 03:13:

Hier hetzelfde! Ik had gehoopt op een werkende verbinding.. Hoe heb je de radio image geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickelson01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Heb er nu een prepaid data simkaart van T-Mobile in en die werkt wel.
Draait nog op 4.4.4.