Wijziging User Review - Skizzik0 lowlandcrap

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-10 00:13
Ik heb lowlandcrap benadert als reactie op een advertentie waar hij om een telefoon accessoire vroeg.
We zijn het hierna niet over de prijs eens geworden, na mijn laatste vraagprijs was de reactie van lowlandcrap "Ik wens je succes met de verkoop. Dat ga ik er niet voor betalen." 8 dagen later liet hij echter een negatieve user review achter op mijn profiel.
Relevante user review: https://tweakers.net/aanbod/rating/227812/
De user heeft een review achtergelaten waarin 2 sterren worden gegeven voor "voldoet aan beschrijving", wat impliceert dat ik een product heb trachten te verkopen wat niet aan de beschrijving voldoet; niets is minder waar.

Er heeft geen transactie plaatsgevonden, op basis van de reactie in een vergelijkbaar geval zou ik verzoeken dat de user review geschrapt wordt.
Microkid schreef op zondag 16 november 2014 @ 10:28:
Jongens, V&A beoordelingen mogen alleen gegeven worden als er een (poging tot) transactie geweest is. Onder transactie verstaan we wederzijds akkoord over het product, de prijs en de aflevermethode. Jullie waren hier nog in de onderhandelingsfase. Geen transactie dus. Wat bij betreft gaan dus beide beoordelingen regelrecht de prullenbak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlandcrap
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-04 20:48
Al eerder gereageerd naar de tweaker gereageerd. Ik ben zeer actief bij Oneplus en in mindere mate op Tweakers. Een product met een nieuwwaarde van ongeveer € 50 inclusief verzendkosten (ex € 39 ) verkopen voor € 120 is pure winstmakerij. Heeft niks te maken met iets doen voor een medetweaker laat staan het beleid van Oneplus. Vandaar mijn review. Doe er mee wat je wilt maar mag niet hopen dat dit soort praktijken tweakerwaardig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
Het staat je natuurlijk vrij om mijn aanbod af te slaan en er het jouwe van te denken, positief of negatief.
Reviews dienen echter geplaatst te worden na een overeenkomst, niet na een mislukte onderhandeling.
lowlandcrap schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:50:
... Vandaar mijn review. Doe er mee wat je wilt ...
Mag ik dit interpreteren als jouw akkoord met verwijdering van de review?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlandcrap
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-04 20:48
Nee. Hoor graag hoe Tweakers hierin staat. Jij gaat namelijk ook tegen het beleid in van Oneplus. Nogmaals mag hopen dat Tweakers geen verkapte marktplaats gaat worden.

[ Voor 96% gewijzigd door lowlandcrap op 16-12-2014 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
V&A lijkt me nou juist exact de Tweakers analogie voor marktplaats.
Aangezien ik niet verwacht jou te kunnen overtuigen zie ik ook graag hoe een V&A admin het beleid hier op toepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:33

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Duidelijk. Jullie waren nog aan het onderhandelen, er was dus geen sprake van een (poging tot) transactie. Review verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1