Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na de instalatie van de software van de adapter heb ik last van een constante knipperende
muisaanwijzer pijltje (2sec) /zandloper (1sec).
Het lijk er op of er iedere seconde iets te verwerken valt.
Erg hinderlijk :(
Er is volgens mij nog geen update van de driver v1.00.
Bij deinstalatie van de software is het probleem ook meteen weg.

Heeft iemand dit eerder meegemaakt, en evt een oplossing.?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2014 05:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp dat u problemen heeft met de WLA-7100. Is de adapter wel in een USB3 poort geplaatst? Van welk besturingsysteem maakt u precies gebruik?

Mocht het Windows zijn (wat ik vermoed), probeer dan eens een driver only installatie. De drivers kunt u eventueel hier downloaden: http://www.sitecom.com/file/drivers-windows/zip/15342

Verwijder hierbij eerst alle drivers en software via Programma's en Onderdelen. Vervolgens werkt u de drivers bij via Apparaatbeheer. Instructies vindt u hier onder 'Zelf een stuurprogramma downloaden en bijwerken': http://windows.microsoft....orking-properly=windows-7

Wijs hierbij naar de map voor uw exacte besturingsysteem in de map RTWLANU_Driver die zich in het bovengenoemde zip-bestand bevindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kudos voor de man van Sitecom, het werkt, driver only.

Bedankt voor de snelle reply.

Verwijderd

Ik heb dezelfde stick in mijn windows 10 laptop maar deze blijft de stick steeds herkennen als een whireless N stick. (geeft wel de juiste naam van de stick weer)
Ik kan dus ook geen 5ghz netwerken vinden.
Ik heb getracht de driver only installatie uit te voeren maar deze krijgt steeds een timeout.
Tevens zijn de sys files van 2013 die in de zipfile zitten. Is er echt geen nieuwere driver?

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:05

lier

MikroTik nerd

Duellbuell, misschien met een kabeltje je computer laten zoeken naar bijgewerkte driver? Voor zever je dat nog niet gedaan hebt...

Eerst het probleem, dan de oplossing