Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Primair game pc en allround familie PC, wil voor de komende jaren weer klaar zijn, ben geen overclocker.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb niet echt een budget, was eerst uitgegaan van rond de 1200 euro, maar 100 euro meer of minder is ook nog te doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 harde schijven die nu in het systeem zitten gaan mee, is genoeg opslag voorlopig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ben altijd fan geweest van Asus, ben er niet mee getrouwd, maar ook nog nooit door in de steek gelaten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
zo rustig mogelijk game systeem, staat in de woonkamer en wil niet hoop kabaal, liever 2 fans op lage toerental dan één stofzuiger.
ik weet niet of ik nog iets mis, of dat ik ergens fout ga... elk advies is welkom. wat ik van de 970 op dit moment zie lijkt me dat een kaart waar ik de komende jaren weer plezier van ga hebben (als ik geen coil-whine versie krijg
... ) voor de rest ben ik eigenlijk nergens mee getrouwd, vind de kast wel cool maar is geen game breaker.
Primair game pc en allround familie PC, wil voor de komende jaren weer klaar zijn, ben geen overclocker.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb niet echt een budget, was eerst uitgegaan van rond de 1200 euro, maar 100 euro meer of minder is ook nog te doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 harde schijven die nu in het systeem zitten gaan mee, is genoeg opslag voorlopig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ben altijd fan geweest van Asus, ben er niet mee getrouwd, maar ook nog nooit door in de steek gelaten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
zo rustig mogelijk game systeem, staat in de woonkamer en wil niet hoop kabaal, liever 2 fans op lage toerental dan één stofzuiger.
ik weet niet of ik nog iets mis, of dat ik ergens fout ga... elk advies is welkom. wat ik van de 970 op dit moment zie lijkt me dat een kaart waar ik de komende jaren weer plezier van ga hebben (als ik geen coil-whine versie krijg
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 164,- | € 164,- |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 127,- | € 127,- |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 349,90 | € 349,90 |
| 1 | Aerocool XPredator X3 Devil Red Edition | € 86,95 | € 86,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 34,95 | € 34,95 |
| 5 | Noiseblocker eLoop B12-2, 120mm | € 16,50 | € 82,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G3D1608ET3LX0CEU | € 132,95 | € 132,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,54 | € 13,54 |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Crucial MX100 512GB | € 185,97 | € 185,97 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.250,71 | |