game pc 1200

Pagina: 1
Acties:

• Kuperus
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-10-2025
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Primair game pc en allround familie PC, wil voor de komende jaren weer klaar zijn, ben geen overclocker.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb niet echt een budget, was eerst uitgegaan van rond de 1200 euro, maar 100 euro meer of minder is ook nog te doen.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 harde schijven die nu in het systeem zitten gaan mee, is genoeg opslag voorlopig.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ben altijd fan geweest van Asus, ben er niet mee getrouwd, maar ook nog nooit door in de steek gelaten.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
zo rustig mogelijk game systeem, staat in de woonkamer en wil niet hoop kabaal, liever 2 fans op lage toerental dan één stofzuiger.

ik weet niet of ik nog iets mis, of dat ik ergens fout ga... elk advies is welkom. wat ik van de 970 op dit moment zie lijkt me dat een kaart waar ik de komende jaren weer plezier van ga hebben (als ik geen coil-whine versie krijg :)... ) voor de rest ben ik eigenlijk nergens mee getrouwd, vind de kast wel cool maar is geen game breaker.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 164,-€ 164,-
1MSI Z97 GAMING 5€ 127,-€ 127,-
1Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5€ 349,90€ 349,90
1Aerocool XPredator X3 Devil Red Edition€ 86,95€ 86,95
1Scythe Mugen 4 PCGH Edition€ 34,95€ 34,95
5Noiseblocker eLoop B12-2, 120mm€ 16,50€ 82,50
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G3D1608ET3LX0CEU€ 132,95€ 132,95
1Samsung SH-224DB Zwart€ 13,54€ 13,54
1Cooler Master V550 Semi-Modular€ 72,95€ 72,95
1Crucial MX100 512GB€ 185,97€ 185,97
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.250,71

• MENACExz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:51
450W is genoeg voor je build, neem de pricewatch: Cooler Master V450 Semi-Modular

16GB RAM voor gamen is ook niet echt nodig. Mocht je later toch nog tekort komen zou je dat er altijd nog bij kunnen kopen. 8GB volstaat al. pricewatch: Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU

Veels te duur moederbord, je gaat toch niet overklokken. Neem de pricewatch: Gigabyte G1.Sniper B5

Als cpu cooler zou de goedkopere pricewatch: Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 ook wel volstaan.

Zijn wel héél veel fans. Als je niet gaat overclocken zou ik het eerst is proberen met de meegeleverde fans van de case. Kijken hoe dat bevalt.

Aangezien de kast in de huiskamer staat zou ik voor de pricewatch: Fractal Design Define R4 Pearl Black i.p.v huidig gekozen Aerocool behuizing, is een stuk stiller en beter.
Zou eventueel ook voor de iets duurdere, nieuwere en betere R5 kunnen gaan.

Is 512GB wel echt nodig als je ook nog 2 andere HDD's voor opslag hebt?
Als het niet echt nodig is kan je geld besparen en een 256GB variant nemen.

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-03 19:34

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Je hebt inderdaad wel veel fans, maar die moet je ook nog ergens op aan kunnen sluiten. Voor zover ik kan zien zitten er 5 aansluitingen op dat MSI moederbord maar je hebt er al 2 nodig voor de Scythe Mugen cpu koeler dus je gaat er niet komen zonder splitter of fancontroller.

De kast is een kwestie van smaak, maar voor in de woonkamer is ie met de rode ledfan wel opvallend.
Ook komt de kast niet heel erg goed uit de test als het gaat om koeling (met de standaard fans), en ben ik het wel met Valux7_ hierboven eens dat er betere kasten te koop zijn.

Daarnaast zou het allemaal compacter kunnen door naar micro-atx over te stappen (je gaat waarschijnlijk toch geen twee videokaarten gebruiken, of acht hdd's), wat in de woonkamer wat netter overkomt.

• CrocodileGena
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-03 10:13
Waar Valux7_ gelijk in heeft is dat de kast niet zo stil is, een ander probleem is dat de fan-uitsparingen op het window geen filter hebt waardoor je op den duur meer stof in de kast zal gaan zuigen (en de kabels van de fans zullen er een beetje bij bungelen wat naar mijn mening niet echt mooi staat).
Hippocampus schreef op maandag 15 december 2014 @ 00:50:
Daarnaast zou het allemaal compacter kunnen door naar micro-atx over te stappen (je gaat waarschijnlijk toch geen twee videokaarten gebruiken, of acht hdd's), wat in de woonkamer wat netter overkomt.
Lijkt me dat hij met een reden zo'n flashy kast heeft gekozen, en dat het hem niet echt gaat om de 'netheid'.

Zou je de keuze van de case kunnen toelichten Kuperus, zodat iedereen een beter idee heeft voor alternatieven die voldoen aan dezelfde wensen?

Part-time werkend in Artis als krokodil

• Kuperus
1. voeding, ben voor de 550 gegaan eigenlijk om 2 redenen, prijsverschil met die 450 voeding is minder dan 10 euro, dus voor geld hoef ik dat niet te laten, en reden 2 is, dat ik in de toekomst wellicht 2de 970 er naast zou willen plakken. (heb ik nu ook niet gedaan, maar dat had andere redenen)

2. mijn vrouw doet regelmatig aan fotobewerking etc, 8 is voldoende, ben ik mee eens, 16 is puur luxe.

3. afgezien van het feit dat ik de kleurstelling van de Sniper echt AFSCHUWELIJK vind :). in deze voor mij eigenlijk maar 2 merken MB: ASUS en MSI, tot nu toe altijd goede ervaringen mee gehad. heb ook nog gekeken naar B85 gaming van MSI, misschien dat een betere keus?

4. cpu koeler, ook hier weer jarenlange ervaring met de Mugens, denk ook dat de Mugen stiller is.

5. fans is eigenlijk stelpost. zoals geschreven, liever 2 fans op lager toerental dan 1 op hoog toerental.

6. kast had/heb ik aantal redenen voor die meerendeel al weer achterhaald zijn... belangrijk is estetisch, vond de witte eigenlijk nog mooier, maar die vloekt heel erg bij rest van spullen die hier staan (niets wit), normaal gesproken staat de kast achter gesloten deuren, dus niet veel last van. zitten 2 fan controllers op waar je aantal van de fans op aan kan sluiten, dus ben niet bang dat MB niet genoeg stroomaansluitingen heeft.

sidenote hier, ik ben de puur zwarte kasten beetje beu :)... heb nu een Antec Sonata III, mag wel wat kleur in, zoals gezegd, de witte past hier niet, anders had ik die gekozen. maar ik sta open voor suggesties, ben niet op zoek naar outragious, maar iets apparts is wel een keer leuk :).

7. hmm zie dat ik verkeerde HD weg heb gehaald :)... stond beide de 512 en de 256 in, had de 512 weg willen halen.

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

CrocodileGena schreef op maandag 15 december 2014 @ 01:02:
Lijkt me dat hij met een reden zo'n flashy kast heeft gekozen, en dat het hem niet echt gaat om de 'netheid'.
Goed punt.
Kuperus schreef op maandag 15 december 2014 @ 02:35:
zitten 2 fan controllers op waar je aantal van de fans op aan kan sluiten, dus ben niet bang dat MB niet genoeg stroomaansluitingen heeft.
Het was even zoeken maar er kunnen per controller drie fans aangestuurd worden, dus dat zit wel snor inderdaad. (Die controllers had ik over het hoofd gezien)
sidenote hier, ik ben de puur zwarte kasten beetje beu :)... heb nu een Antec Sonata III, mag wel wat kleur in, zoals gezegd, de witte past hier niet, anders had ik die gekozen. maar ik sta open voor suggesties, ben niet op zoek naar outragious, maar iets apparts is wel een keer leuk :).
De BitFenix Prodigy M is in een aantal opvallende kleuren te verkrijgen :*) (maar dat zijn micro-atx kastjes.)

• Kuperus
voor mij hoeft het absoluut geen mini of micro te zijn. die bitfenix is net een beetje overboard eerlijk gezegd :)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:37

br00ky

Moderator Harde Waren
/titlefix (iedereen wil advies ;))

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

De Aerocool kast wil je niet hebben, Aerocool stond niet echt bekend om goede kwaliteit. Dit kastje heeft qua looks een beetje wel van de Aerocool, maar is goedkoper en kwalitatief veel beter:
pricewatch: Corsair Carbide SPEC-02 Red Led

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• DarkBlaze
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-02 12:47

DarkBlaze

Fulltime Klootviool

Misschien dan de titanium versie van de R5? Toch wat anders dan zwart, en ook niet zo over de top pricewatch: Fractal Design Define R5 Titanium

Desktop: Define R6 - MSI X570 ACE - R9 5900X - 16GB Crucial 3600CL16 - Sapphire Nitro+ 6900XT SE - EVGA P2 750 Desktop 2: Define R5 - MSI X470 Gaming M7 - R7 1700 - Corsair Vengeance 3200c16 16GB - Sapphire Fury - Corsair AX850

• CrocodileGena
Kuperus schreef op maandag 15 december 2014 @ 02:35:
voor mij hoeft het absoluut geen mini of micro te zijn. die bitfenix is net een beetje overboard eerlijk gezegd :)
Misschien een NZXT H440? Ook een mooie opvallende kast die ook nog eens best stil is (door geluidsdempend materiaal), wel heeft deze kast jammer genoeg geen optical drive bays.
1. voeding, ben voor de 550 gegaan eigenlijk om 2 redenen, prijsverschil met die 450 voeding is minder dan 10 euro, dus voor geld hoef ik dat niet te laten, en reden 2 is, dat ik in de toekomst wellicht 2de 970 er naast zou willen plakken. (heb ik nu ook niet gedaan, maar dat had andere redenen)
Kan je net zo goed voor de Seasonic M12II Evo 520W gaan, deze is modulair met compleet zwarte kabels en goedkoper. Je levert echter nergens op in met deze voeding.
2. mijn vrouw doet regelmatig aan fotobewerking etc, 8 is voldoende, ben ik mee eens, 16 is puur luxe.
Voor zwaardere fotobewerking in Photoshop is 16gb aan RAM geen vereiste, maar ook zeker geen luxe.
3. afgezien van het feit dat ik de kleurstelling van de Sniper echt AFSCHUWELIJK vind :). in deze voor mij eigenlijk maar 2 merken MB: ASUS en MSI, tot nu toe altijd goede ervaringen mee gehad. heb ook nog gekeken naar B85 gaming van MSI, misschien dat een betere keus?
De features van beide borden zijn zeer vergelijkbaar, het verschil zit in de prijs (en de kleurstelling), het zijn beide gewoon goede bordjes.
5. fans is eigenlijk stelpost. zoals geschreven, liever 2 fans op lager toerental dan 1 op hoog toerental.
Je hebt over het algemeen genoeg aan de fans meegeleverd in een goede case, meer kan, maar het lijkt me niet echt nodig met een degelijke case.

Hier een eventuele opzet:
#ProductPrijsSubtotaal
1MSI B85-G43 Gaming€ 87,51€ 87,51
1NZXT H440 Zwart€ 99,50€ 99,50
1Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU€ 127,95€ 127,95
1Seasonic M12II Evo 520W€ 59,90€ 59,90
1Crucial MX100 256GB€ 93,60€ 93,60
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.017,31

edit: Het alternatief dat MK1998NL geeft voor de kast valt ook zeker te overwegen!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Waarom de H440 aanraden als de pricewatch: Fractal Design Define R5 Zwart in ieder opzicht beter is? Koeler, ruimer, stiller, fancontroller, voor dezelfde prijs en grotendeels hetzelfde uiterlijk

Zou zelf als mobo de pricewatch: Gigabyte G1.Sniper B5 nemen, bijna identiek aan die MSI, maar dan goedkoper, of de pricewatch: MSI H97 GUARD-PRO welke een M2 slot heeft, nemen.

[ Voor 37% gewijzigd door RobinHood op 15-12-2014 16:38 ]

People as things, that’s where it starts.

• CrocodileGena
VasZaitsev schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:36:
Waarom de H440 aanraden als de pricewatch: Fractal Design Define R5 Zwart in ieder opzicht beter is? Koeler, ruimer, stiller, fancontroller, voor dezelfde prijs en grotendeels hetzelfde uiterlijk

Zou zelf als mobo de pricewatch: Gigabyte G1.Sniper B5 nemen, bijna identiek aan die MSI, maar dan goedkoper, of de pricewatch: MSI H97 GUARD-PRO welke een M2 slot heeft, nemen.
Je hebt gelijk, maar kijk even naar de wensen, hij vindt de b1 esthetisch gezien geen optie (iets wat ik wel kan begrijpen). Daarom zei ik dus ook dat de features in de MSI en Gigabyte nagenoeg gelijk zijn en dat ze alleen in prijs en kleur verschillen.

Ik heb het idee dat hij matchende kleuren wilt in zijn build, vooral met een windowed case, anders zou een b1 zeker de beste keus zijn. Dan is de prijs van de MSI wel redelijk te rechtvaardigen toch?

Daarbij zoekt hij een opvallende kast. Daar voldoet de R5 niet aan, die is mooi, maar ingetogen en strak.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

De H440 is anders ook behoorlijk strak, ik vind de H440 niet echt opvallen door zijn uiterlijk, ja, er zit een randje rood in, maar that's it.

pricewatch: Corsair Carbide 300R Windowed is dan al wat minder strak, net als de pricewatch: Phanteks Enthoo Pro Window. De pricewatch: BitFenix Ronin zit er imo wat tussen in, de pricewatch: Fractal Design Arc Midi R2 Window is ook een erg leuk ding.

Maar, momenteel worden er imo weinig echt goede kasten gemaakt die nogal flashy zijn. Alleen de Cosmos kasten en de pricewatch: BitFenix Colossus Black (red & blue LED) komen zo 123 op als goede, aparte/opvallende kasten. En die zijn knap duur, en lichtelijk gigantisch.

People as things, that’s where it starts.

• Kuperus
al vind ik het best wel een mooie kast is de H440 geen optie wegens ontbrekende drivebay. de Carbide die MK1998NL aanraadde lijkt me veel beter alternatief. vind de SPEC 3 misschien nog wel mooier, kan van deze kasten alleen geen goede reviews vinden. iemand ervaring mee?

die Seasonic voeding ziet er inderdaad wel goed uit, kabels ook beter. Alleen is het een bronze voeding ipv gold, merk je dat verschil nou heel erg in verbruik?

wat betreft moederborden, Asus heeft ook een B85 pro gamer, zit daar nog wezenlijk verschil tussen de MSI en de ASUS?

Verwijderd

Verschil tussen de twee moederborden zul je nauwelijks merken, behalve het uiterlijk :
Asus
MSI

Persoonlijk vind ik de prijzen van deze moederborden veel te hoog, maar de keuze is aan jou, want je betaalt nu vooral voor de looks.

Als voeding raad ik pricewatch: Seasonic S12G 450W aan, 450W is meer dan zat. Onder een stresstest zal je hele systeem geen eens aan de 300W komen. Als je stilte prefereert : pricewatch: Cooler Master V450 Semi-Modular

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2014 00:21 ]

• Kuperus
zit ondertussen op het volgende:

#ProductPrijsSubtotaal
1Asus B85-Pro Gamer€ 91,95€ 91,95
1Corsair Carbide SPEC-03 Red Led€ 55,-€ 55,-
5Noiseblocker eLoop B12-2, 120mm€ 14,95€ 74,75
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G3D1608ET3LX0CEU€ 131,95€ 131,95
1Samsung SH-224DB Zwart€ 13,25€ 13,25
1Cooler Master V550 Semi-Modular€ 72,95€ 72,95
1Crucial MX100 256GB€ 93,95€ 93,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.082,65

nog de volgende vragen:

heeft iemand ervaring met die spec-03 kast? kan nl nergens goede reviews vinden.
wat kan ik voor 100 euro eventueel nog verbeteren? (niet dat ik het uit WIL geven, maar het budget is er)

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-01 20:25
Wat wil je met 7 (!) fans doen?!

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Crucial 8GB DDR3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD

• STEAMIT
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-07-2024
goede build alleen als je later twee 970 in sli wilt gaan gebruiken gaat het niet lukken met een 520 watt voeding

Verwijderd

Twee Asus GTX 970 STrix kaarten in SLI kan nog prima met een high-end 450W voeding. Wat niet kan is SLI met dat moederbord.

• Kuperus
@Joris: tot nu toe vaak ervaring dat case fans van mindere kwaliteit zijn, omdat de kast regelmatig in een semi afgesloten kast staat, wil ik van een goede airflow gezekerd zijn, daarbij komt met meerdere fans kun je ze volgens mij op lager voltage laten lopen. (liever 2 fans op laag toerentall dan 1 op hoog)

@TNVD: naar wat ik begrepen heb ondersteund dit bord ook geen SLI, wel crossfire. dus dat is wel minpunt aan MB. wat denk je nodig te hebben voor SLI (power wise)

Verwijderd

CrossFire kun je ook vergeten.

• Kuperus
@-The_Mask-: heb ik ondertussen ook gezien, is wel wat minder, wel crossfire maar geen SLI. misschien toch ander MB?

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Kuperus schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:11:
@-The_Mask-: heb ik ondertussen ook gezien, is wel wat minder, wel crossfire maar geen SLI. misschien toch ander MB?
pricewatch: Gigabyte GA-Z97X-Gaming 5
Alsjeblieft. Volgens mij het goedkoopste moederbord met x16/x8 en SLI ondersteuning.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• Kuperus
in dat prijs segment heb je 3 keuzes
MSI Z97 gaming 5
ASUS Z97 pro gamer
en dus de Gigabyte...

wat is voordeel van de borden? lijken wel heel erg op elkaar...

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:42

Thomg

Aww yiss

pricewatch: Gigabyte GA-Z97X-SLI ?

Wil je SLI gaan gebruiken dan? Of de optie open laten?

[ Voor 20% gewijzigd door Thomg op 18-12-2014 01:25 ]

• Kuperus
eigenlijk wil ik de optie open laten. nu in ieder geval niet, en ervaring leert dat ik tussen de 5 en 7 jaar met computer doe...

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Tja het SLI / CrossFire dilemma. Als je nu een gpu koopt voor 300,- dan kan je daar 2 tot 3 jaar mee vooruit en dan komt dat nieuwe spel uit waar je meer gpu power voor nodig hebt. Dan ga je op zoek naar eenzelfde gpu en dat moet dan vaak een tweedehands exemplaar worden (met alle risico's van dien). Dan moet je daar bv 100,- voor uitgeven en dan heb je vaak nog steeds geen top grafische prestaties die je zou kunnen hebben als je een nieuwe gpu zou aanschaffen. Maar wat heb je wel, meer stroomverbruik en dus meer warmte en dus meer lawaai voor die paar extra frames per seconde. Toegegeven dat kan net het verschil zijn tussen speelbaar en onspeelbaar maar juist als zo'n nieuw spel uitkomt wil je het graag in de volle glorie kunnen weergeven.

Het gebruik van twee gpu's is vanaf het begin van aanschaf van het systeem nog wel te begrijpen, omdat het soms prijstechnisch goede prestaties kan leveren t.o.v. één hele dure gpu, of om een spel op ultra setting met een tripple minitor setup te kunnen draaien.

Tl;dr: Later upgraden naar dual gpu loont vaak niet, dus doe het meteen of helemaal niet. (imho)

Als je een fervent gamer bent dan weet je ook dat het een dure hobby is juist vanwege het feit dat je om de paar jaar je gpu moet upgraden, en na 2 of 3 upgrades heel de rest van je systeem.

• Kuperus
@Hippo: daar heb je eigenlijk wel een heel goed punt en leg je meteen de vinger op de zere plek wat aan mij ligt te knagen... to SLI or not to SLI that is the question.

... besloten dus NIET voor SLI te gaan, kan dus ruim volstaan met een B85 chipset volgens mij...

[ Voor 22% gewijzigd door Kuperus op 18-12-2014 21:13 ]

• Kuperus
waar kun je bij MB vinden hoeveel wat je uit een fan aansluiting mag trekken? (als je bijv dmv splitter 2 fans wil aansluiten)

[ Voor 188% gewijzigd door Kuperus op 19-12-2014 09:48 ]

Verwijderd

Eén ampère normaalgesproken.

Maar je PC neemt trouwens maar 250W totaal, 550W voeding lijkt mij dus nogal overdreven. ;)
Edit: of neem je toch iets anders, je hebt nu het bericht weer aangepast namelijk.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2014 09:55 ]

• Kuperus
die is eigenlijk blijven staan omdat prijsverschil tot nu toe te verwaarlozen was en met uitkijk op toekomist SLI.

maar aangezien SLI er niet in zit en voeding dus minder kan. welke is aan te raden.

liefst modulair ivm kabel troep :).

maar rustig en enigszins efficient is ook welkom.

is de Corsair CS-M 450W misschien een leuke optie?
of is de Cooler master V450 semi beter?

[ Voor 13% gewijzigd door Kuperus op 19-12-2014 16:54 ]

Verwijderd

De Cooler Master VSM serie is sowieso een stuk beter als de Corsair CSM serie. De V450SM heeft alleen een kwalitatief mindere fan als de hogere vermogens waardoor de pricewatch: Seasonic G-Serie 450 Watt een betere keuze is.

• Kuperus
dit is het uiteindelijk geworden, nu maar hopen dat TNT dit nog voor de kerst afleverd :)...

#ProductPrijsSubtotaal
1Asus B85-Pro Gamer€ 91,95€ 91,95
1Corsair Carbide SPEC-03 Red Led€ 54,-€ 54,-
1Corsair Air Series AF120 LED Quiet Edition Rood, 120mm€ 9,99€ 9,99
1Corsair Air Series AF120 LED Quiet Edition Rood Twin Pack, 120mm€ 15,99€ 15,99
2Corsair Air Series AF140 LED Quiet Edition Rood, 140mm€ 13,90€ 27,80
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 65,95€ 65,95
1Samsung SH-224DB Zwart€ 11,70€ 11,70
1Cooler Master V450 Semi-Modular€ 65,95€ 65,95
1Crucial MX100 256GB€ 93,95€ 93,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 986,13

toch gekozen voor de coolermaster, combi levertijd en toch betere reviews daarvoor gekozen.
alles via Azerty gedaan (altijd erg goede ervaring aldaar)

een ding moet er nog bij komen, dat is splitter voor de fans, zag er een die je kon aansluiten op MB en die de voeding vanaf je hoofdvoeding pakt.

Verwijderd

De reviews zijn minder doordat de kwaliteit minder is. Als een review iets anders beweerd is het een flut review waar je beter niet naar kan kijken. Als een reviewer beweerd dat de Cooler Master beter is weet die niet waar die over praat, simple as that.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2014 17:35 ]

Pagina: 1