Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geluid van reclames gaat automatisch aan bij nieuwsberichten

Pagina: 1
Acties:

• Crazy JoJo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11 17:30
Geachte redactie,

Sinds kort (vandaag) heb ik het 'probleem' dat het geluid van de reclames die naast nieuwsberichten staan automatisch aan gaan. Nu kan het zijn dat hier bewust voor gekozen is, maar wat voor mij vooral het probleem is, is dat ik meerdere tabbladen (nieuwsartikelen) open vanaf de frontpage en deze dan op me gemak stuk voor stuk ga lezen.

Omdat de advertenties blijkbaar 'roteren' (ook op de niet-actieve tabbladen), springt er af en toe op een ander tabblad geluid aan van een advertentie. Ik heb in principe geen problemen met advertenties (ik heb jullie ook op mijn whitelist gezet :)), maar dit vind ik eigenlijk wel storend.

Ik weet niet of jullie dit bewust hebben gedaan, dat het geluid bij de reclames automatisch aan gaat. Op het moment dat ik een nieuw nieuwsbericht open in een nieuw tabblad, vind ik het niet zo'n probleem als dit gebeurd, maar op dit moment moet ik dus ook tussendoor af en toe ook schakelen naar andere tabbladen om het geluid uit te zetten. :/

Als ik laatste wil ik graag kwijt dat ik bij sommige (niet alle) advertenties met geluid geen optie heb gezien om het geluid ervan uit te zetten, ik moet de pagina echt opnieuw laden. 8)7

Ik ben erg benieuwd of dit een 'bug' of een 'feature' is ;)

Groetjes,

Jonathan

Don't Worry, Be Happy

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-11 12:04

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Reclame/Advertenties op Tweakers zouden nooit uit zichzelf geluid moeten gaan afspelen, als dat toch gebeurd dan kan je het beste een screenshot maken van die reclame uiting en die posten in dit topic : Rare of twijfelachtige reclames: geef ze hier door

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Crazy JoJo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11 17:30
Oké bedankt voor je antwoord. Ik zal er op letten en een screenshot in het desbetreffende topic plaatsen wanneer ik er één tegen kom.

Don't Worry, Be Happy