Welke GTX 970?

Pagina: 1
Acties:

• rosavanwinkle
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-05-2025
Hallo allemaal,
Ik zou graag een nieuwe gpu kopen liefst een gtx 970.
Het probleem is welke? Er zijn er zoveel en ik ken niet alle merken.
Geluid kan me echt niets schelen en denk dat ik niet zal overclocken...misschien alleen de standaard OC
Ik heb een MSI gtx 560 ti twin Frozr II op dit moment. en ze word oud :/
Mijn schermen zijn een 32inch 1920 x1080 en een 22inch 1680 x1050
ik wil star citizen kunnen runnen en met een 560 ti gaat dat maar op 20 fps +- (nog lager dan unity D:)

Dit is mijn PC op dit moment en het is zowat het enigste dat ik nog nodig heb.
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 4670 Boxed€ 201,-€ 201,-
1MSI Z87-G41 PC Mate€ 70,49€ 70,49
1MSI N560GTX-Ti Twin Frozr II€ 0,-€ 0,-
1Samsung Spinpoint F4 EG HD204UI, 2TB€ 0,-€ 0,-
1WD Green SATA 3 Gb/s, 1TB€ 0,-€ 0,-
1Zalman Z11 Plus€ 54,-€ 54,-
2Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 67,51€ 135,02
1Sony NEC Optiarc AD-7203A€ 0,-€ 0,-
1MS-Tech MS-N850-VAL€ 37,-€ 37,-
1Samsung 840 EVO 120GB€ 68,40€ 68,40
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 650,39

Hopelijk kunnen jullie me helpen bedankt voor jullie hulp en advies,ik zal het regelmatig updaten en waarschijnlijk nog vragen stellen over de kaarten

The Bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-02 12:02
De 3 populairsten zijn dat niet zonder reden.
http://tweakers.net/categ...BkWWKOklW0koWJqaVSbG1tLQA

• rosavanwinkle
Het is niet omdat ze de populairste zijn dat ze de beste zijn,het zijn ook de bekenste merken dat de populairste zijn,ik dacht zelf om de "EVGA FTW" te nemen

Niet alle kaarten hebben al een fatsoenlijke review gekregen :/

• unfor
Uiteindelijk maakt het weinig uit welke je neemt, ze zijn allemaal goed.

• rosavanwinkle
unfor schreef op zondag 14 december 2014 @ 22:59:
Uiteindelijk maakt het weinig uit welke je neemt, ze zijn allemaal goed.
Daar heb je gelijk in...Ik zal nog een paar dagen wachten en naar het advies van de andere mensen op tweakers luisteren,
Bedankt voor je antwoord al prettige feesten :)

Verwijderd

De Superclocked van EVGA is denk ik meer bang for the buck. Deze biedt goede performance en goede kwaliteit double ball bearing fans. Hij is wel wat luider dan de rest, maar je zegt dat geluid niks uitmaakt. FTW is iets hoger geclocked, maar ik denk niet dat het prijsverschil waard is. Wel heeft de FTW een ander heatsink design, waardoor die koeler en stiller is en zo beter over te clocken is, maar je geeft aan niet zelf over te clocken.

Misschien kan je je voeding ook meteen vervangen, want MS-Tech staat niet bepaald bekend om de kwaliteit.

• rosavanwinkle
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 23:30:
De Superclocked van EVGA is denk ik meer bang for the buck. Deze biedt goede performance en goede kwaliteit double ball bearing fans. Hij is wel wat luider dan de rest, maar je zegt dat geluid niks uitmaakt. FTW is iets hoger geclocked, maar ik denk niet dat het prijsverschil waard is. Wel heeft de FTW een ander heatsink design, waardoor die koeler en stiller is en zo beter over te clocken is, maar je geeft aan niet zelf over te clocken.

Misschien kan je je voeding ook meteen vervangen, want MS-Tech staat niet bepaald bekend om de kwaliteit.
beste,
Wel ik ga misschien overclocken heb het vroeger gedaan maar weet niet of ik het nu zal doen,
de voeding had ik 3-4 jaar geleden gekocht ik was een idioot en wist niets van computers :/
welke voeding adviseer je trouwens dan? of opzeminst hoeveel Watt?

Andere mensen advies op de gpu's/psu?

• royced
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-01 17:32

royced

Hello!

Ik ga voor de MSI 970, zit in het midden van performance. Iets minder dan de Gigabyte, maar een perfecte koeler. Koelt goed, is stil. Dat wordt dus mijn keuze.

Verwijderd

Als voeding zou pricewatch: Seasonic S12G 450W moeten voldoen.

Als geluid geen factor is en je waarschijnlijk wel gaat overclocken zijn pricewatch: Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD en pricewatch: EVGA GeForce GTX 970 FTW ACX 2.0 4GB de beste keuzes. Bij de EVGA betaal je vooral wat extra voor de kwaliteit van de fans.

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

Klinkt misschien gek maar verkoop jij je gtx 560? Ik wil jou fans namelijk dan op mijn gtx 580 zetten deze zijn namelijk stuk.

verder qua advies,
zou ik voor de evga superclocked, msi gaming 4g of gigabyte gaming 4g. Deze hebben een goede prijs kwaliteit.

• Mrten
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-02 21:21
Ik heb zelf goede ervaringen met videokaarten van MSI. De fans zijn stil, maar koelen wel goed.

• rosavanwinkle
Galinsky schreef op maandag 15 december 2014 @ 00:08:
Klinkt misschien gek maar verkoop jij je gtx 560? Ik wil jou fans namelijk dan op mijn gtx 580 zetten deze zijn namelijk stuk.

verder qua advies,
zou ik voor de evga superclocked, msi gaming 4g of gigabyte gaming 4g. Deze hebben een goede prijs kwaliteit.
hey,
ik zal de gpu verkopen dan ja ^^ je kan me contacteren via steam op
http://steamcommunity.com/id/rosavanwinkle/
Ik zal waarschijnlijk voor de EVGA GeForce GTX 970 FTW gaan

• rosavanwinkle
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 23:58:
Als voeding zou pricewatch: Seasonic S12G 450W moeten voldoen.

Als geluid geen factor is en je waarschijnlijk wel gaat overclocken zijn pricewatch: Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD en pricewatch: EVGA GeForce GTX 970 FTW ACX 2.0 4GB de beste keuzes. Bij de EVGA betaal je vooral wat extra voor de kwaliteit van de fans.
hey,
bedankt voor de info.
maar is 450W wel genoeg?
Ik zal waarschijnlijk voor de EVGA GeForce GTX 970 FTW
bedankt

Verwijderd

450W zal zeker genoeg zijn, je systeem zal met overclock max. rond de 350W trekken.

• ThomasJ
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:21
Wat betreft de voeding, 450W is zat. Ik heb zelf een MSI GTX 970 en een Xeon E5-1620 (gelijk aan i7 3820), wat dus nog wel iets onzuiniger is dan je Haswell i5.

Onder full load trekt dit systeem rond de 350W uit het stopcontact, dus wat het van de voeding vraagt zal nog wel iets minder zijn.

• rosavanwinkle
kweet niet :/ heb nog extra hdd's die ik er in ga steken etc en een soundcard :/

• ThomasJ
Een geluidskaart en een paar harddisks zullen het systeem waarschijnlijk nog niet eens tot de 400W brengen.

Mocht je toch ongerust zijn over de voeding, dan zou ik een 550W voeding nemen.

• rosavanwinkle
welke psu suggereren jullie dan?

• ThomasJ
Mij lijkt pricewatch: Seasonic M12II Evo 520W een prima voeding om te gebruiken. Als er nog andere tweakers zijn met een beter advies, graag. Voedingen zijn niet mijn specialiteit.

Verwijderd

Ik zou gewoon bij pricewatch: Seasonic S12G 450W blijven als ik jou was.

• rosavanwinkle
voedingen zijn altijd zo irritant voor mij zal voor een min van 520W gaan wrs maar tja welke...

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-02 20:14
Ik heb de GV-N970IXOC-4GD (Gigabyte), dit is een zeer zuinige en compacte mini-itx variant van maar 17cm lang welke ook nog eens standaard met een hogere clock komt. De performance doet niet onder voor een normale GTX 970 variant, hij is enkel koeler en compacter.

Minimale voedingseis is maar 400watt.

pricewatch: Gigabyte GV-N970IXOC-4GD

[ Voor 24% gewijzigd door Dannydekr op 15-12-2014 11:36 ]

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Verwijderd

Die Gigabyte is eigenlijk niet heel interessant, want door de grootte heeft die beperkte koelcapaciteit wat een hogere overclock in de weg kan zitten. Ook heeft die minder goede stroomvoorziening voor een overclock.

Als je per se 500W+ wilt, is pricewatch: Antec TruePower Classic TP-550C wel een leuk ding.

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:26
Dannydekr schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:31:
De performance doet niet onder voor een normale GTX 970 variant, hij is enkel koeler en compacter.

Minimale voedingseis is maar 400watt.

pricewatch: Gigabyte GV-N970IXOC-4GD
Het is dat je nog geen "gewone" GTX 970 naast die mITX variant hebt gehad, anders had je het verschil wel gehoord. De mITX variant moet een stuk meer blazen om dezelfde temperatuur te halen. En er is eigenlijk geen gewone 970, Nvidia heeft daar geen reference design van. Dus komen ze bijna allemaal met een goede koeler. Er zijn een paar met wat inferieure blower maar de meest gekozen varianten zijn die toch met Strix, Windforce, TwinFrozr of ACX koeler (om er nu een paar op te sommen van Asus, GB, MSI en EVGA).

• Elzenaartje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-02-2018
http://tweakers.net/price...master V550 Semi Modulair

Erg goede gold voeding, en ook nog eens semi modulair. Dat scheelt je heel wat troep in je kast. En ook nog is 100W meer dan die van seasonic, alhoewel je aan 450 ook wel genoeg hebt.

i7 4790k | MSI Gaming 5 | Sapp R9 290X

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Heb je het prijsverschil al gezien ?
Het is ook niet zo dat een hoger vermogen dan ook meer verbruikt, sterker zelfs het rendement van een voeding is het hoogst bij een belasting van 50%.

Edit: Zoals eerder gezegd: verschillen ze niet sterk van elkaar.
Ik heb zelf gekozen voor de Asus Strix 970, maar dat is meer omdat die een 1x 8 pins kabel gebruikt.
De overige gebruiken 1x6 + 1x8 kabels of andere combinatie, maar in ieder geval 2 kabels.
1 kabel is altijd minder dan 2.

[ Voor 24% gewijzigd door GoT op 15-12-2014 13:54 ]

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Verwijderd

Het gaat bij de voeding om de kwaliteit en niet om één of ander stickertje wat erop staat. De huidige MS-TECH is bijvoorbeeld ook maar een ~400W voeding van verschrikkelijke kwaliteit met alleen maar een 850W stickertje erop geplakt.

De huidige videokaart verbruikt overigens ook ongeveer evenveel als de GTX 970, dus een goede 400W voeding zal ook prima voldoen. Je hebt nu immers een ruk voeding van 400W welke al voldoet.

Meer vermogen kiezen heeft ook geen enkele zin, niet gebruikt vermogen is alleen maar nutteloos vermogen.

Het totale verbruik van de PC zal zo rond de 250W liggen, dus om voedingen van 550W of hoger te nemen is totale onzin. Zelfs een 300W voeding zou prima kunnen als de kwaliteit maar goed is en die de juiste aansluitingen heeft.

Alleen zijn er amper echt goede 300W voedingen en hebben die dan sowieso niet de juiste aansluitingen.

Een voeding zoals de pricewatch: be quiet! Straight Power 10 400W of pricewatch: Seasonic S12G 450W is echter prima en beschikt wel over de juiste aansluitingen.

• rosavanwinkle
het staat zo vast dat ik waarschijnlijk voor de EVGA FTW zal gaan.voor een voeding weet ik nog niet exact maar daar zal ik waarschijnlijk een semi-volledige modulaire voeding voor willen kiezen.
voedingen zijn zo irritant als ik eerlijk mag zijn :/ de een zegt zoveel de ander zegt zoveel Watt
iedereen so far bedankt voor jullie hulp so far,

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:37

Thomg

Aww yiss

De FTW lijkt me nou juist een niet zo interessante keuze kijkende naar de prijs.
http://www.hardwarecanuck...ftw-acx-2-0-review-4.html

• rosavanwinkle
Thomg schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:41:
De FTW lijkt me nou juist een niet zo interessante keuze kijkende naar de prijs.
http://www.hardwarecanuck...ftw-acx-2-0-review-4.html
hmm :/
weet er trouwens iemand waarom de EVGA GeForce GTX 970 SSC ACX 2.0 4GB duurder is maar de specs minder goed?

pricewatch: EVGA GeForce GTX 970 SSC ACX 2.0 4GB

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

Volgens mij omdat de cooler beter is dan die andere van evga.

• rosavanwinkle
alsook ThomG ik herhaal zoals ik al gezegd had geluid maakt me niets uit.het gaat vooral om een krachtige kaart en een goede koeling die erop zit,sinds veel mensen EVGA adviseerde dacht ik voor die te gaan...
maar ASUS strix lijkt blijkbaar volgens de pricewatch de top kaart te zijn

Verwijderd

SSC is slechter dan de FTW, maar duurder door de slechte leverbaarheid. Strix is eigenlijk het tegenovergestelde van wat jij wilt, want de Strix is het stilst, maar de clocksnelheid en overclockbaarheid zijn ook minder.

• Thomg

Thomg

Aww yiss

rosavanwinkle schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:01:
alsook ThomG ik herhaal zoals ik al gezegd had geluid maakt me niets uit.het gaat vooral om een krachtige kaart en een goede koeling die erop zit,sinds veel mensen EVGA adviseerde dacht ik voor die te gaan...
maar ASUS strix lijkt blijkbaar volgens de pricewatch de top kaart te zijn
Wie beweert nou dat EVGA de besta kaart is? Goede kaart, sure, maar de meeprijs waard tov de asus, gigabyte of msi? lolno.

• rosavanwinkle
Thomg schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:07:
[...]

Wie beweert nou dat EVGA de besta kaart is? Goede kaart, sure, maar de meeprijs waard tov de asus, gigabyte of msi? lolno.
Welke suggereer jij dan?

• rosavanwinkle
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:07:
SSC is slechter dan de FTW, maar duurder door de slechte leverbaarheid. Strix is eigenlijk het tegenovergestelde van wat jij wilt, want de Strix is het stilst, maar de clocksnelheid en overclockbaarheid zijn ook minder.
Daar heb je gelijk in

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Aangezien je de hoogste kloksnelheid wilt, de gigabyte.
De EVGA biedt een hogere snelheid, maar zoals je kan zien is dit ontzettend insignificant tov de gigabyte, pas zodra je gaat overklokken begin je het pas echt te merken, maar dit geld net zo goed voor de andere kaarten.

• Impulzer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-02 11:54
Ik heb toevallig dezelfde stap als jij gemaakt, van een 560 naar een 970, beide MSI, beide Twin Frozr en ik moet zeggen het bevalt me helemaal prima! Nieuwste games draaien perfect en enige nadeel wat ik kan bedenken is de coil whine, maar die valt mij persoonlijk reuze mee (game meestal met een headset op dus hoor het dan sowieso niet): MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G dus!

Overigens is de 970 zuiniger dan de 560 dus daar zou ik niet over in zitten, ik denk dat je PSU het prima trekt.

[ Voor 13% gewijzigd door Impulzer op 15-12-2014 16:16 ]

Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player

• rosavanwinkle
Thomg schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:12:
Aangezien je de hoogste kloksnelheid wilt, de gigabyte.
De EVGA biedt een hogere snelheid, maar zoals je kan zien is dit ontzettend insignificant tov de gigabyte, pas zodra je gaat overklokken begin je het pas echt te merken, maar dit geld net zo goed voor de andere kaarten.
en zo te zien heeft de gigabyte ook een grotere koeling wat ook wel een plusje is...

• rosavanwinkle
Impulzer schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:15:
Ik heb toevallig dezelfde stap als jij gemaakt, van een 560 naar een 970, beide MSI, beide Twin Frozr en ik moet zeggen het bevalt me helemaal prima! Nieuwste games draaien perfect en enige nadeel wat ik kan bedenken is de coil whine, maar die valt mij persoonlijk reuze mee (game meestal met een headset op dus hoor het dan sowieso niet): MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G dus!
Ja ik heb een fatsoenlijke noise canceling headphone zodus met geluid heb ik echt geen probleem.
kan je hier geen pol starten om te stemmen op welke kaart lol zou zo veel gemakkelijker zijn ^^

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Mja, je kan iets als een strawpoll openen, maar het lijkt me slimmer gewoon een keuze te maken aan de hand van de comments die je krijgt in deze topic.

Verwijderd

je beste keus is een gigbyte of de msi. mag jij kiezen welke je het mooist in je build is. de verschillen zijn namelijk zon minimaal tussen de kaarten dat jij er niks van merkt.

de enigste extra plus die de gigabyte te bieden heeft is een backplate, daarvoor betaal je wel een beetje extra.

de msi is wat goedkoper zet de fans niet aan onder de 65 graden en is wat goedkoper door het missen van een backplate.

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:50:
je beste keus is een gigbyte of de msi. mag jij kiezen welke je het mooist in je build is. de verschillen zijn namelijk zon minimaal tussen de kaarten dat jij er niks van merkt.

de enigste extra plus die de gigabyte te bieden heeft is een backplate, daarvoor betaal je wel een beetje extra.

de msi is wat goedkoper zet de fans niet aan onder de 65 graden en is wat goedkoper door het missen van een backplate.
Ik mis nog het verschil in I/O, maar dan heb je wel zo'n beetje alles genoemd ja.

• rosavanwinkle
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:50:

kwa prijs is het een max van €400 zodus das basicly elke gtx 970 op de zotac na.
okay dan denk ik dat ik voor de gigabyte zal gaan. nu gaan we weer tot de vraag welke voeding zal ik nemen erbij ^^ :)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:23

br00ky

Moderator Harde Waren

• rosavanwinkle

• -Bas
  • Laatst online: 24-02 09:46
"Een voeding zoals de pricewatch: be quiet! Straight Power 10 400W of pricewatch: Seasonic S12G 450W is echter prima en beschikt wel over de juiste aansluitingen."

[ Voor 20% gewijzigd door -Bas op 15-12-2014 17:01 ]

• rosavanwinkle
-Bas schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:00:
[...]

"Een voeding zoals de pricewatch: be quiet! Straight Power 10 400W of pricewatch: Seasonic S12G 450W is echter prima en beschikt wel over de juiste aansluitingen."
Website van gigabyte zegt dat je opzeminst 550W nodig hebt

http://www.gigabyte.co.nl...uct-page.aspx?pid=5209#ov

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Die moeten echter rekening houden met alle brakke C-voedingen die consumenten in hun pc hebben, die helemaal niet leveren wat ze beloven. Als je een goede voeding hebt, zoals één van die twee heb je meer dan genoeg aan 400W.Je verbruikt immers nog geen 300W.
Measured power consumption GTX 970
1.System in IDLE = 120 Watts
2.System Wattage with GPU in FULL Stress = 274 Watts

[ Voor 30% gewijzigd door br00ky op 15-12-2014 17:04 ]

• -Bas
Tja maar als je Guru The Mask niet gelooft moet je hier naar een ander forum ;)

Gigabyte zegt dit alleen zodat er geen misverstanden over ontstaan. Die 450Watt is veeeeel beter dan je oude 850 Watt. :) Wat Br00ky ook al zei dus.

• rosavanwinkle
450W dan,komt die ook in modulair?

• -Bas
Die van 450 naar mijn weten niet.

pricewatch: Cooler Master V450 Semi-Modular Deze is echter ook goed en 450 watt. ;)

Deze hier beneden nemen ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

[ Voor 12% gewijzigd door -Bas op 15-12-2014 17:12 ]

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
pricewatch: Seasonic G-Serie 450 Watt...

/edit overigens moet je je afvragen of modulair wel echt nodig is. De voeding zit onderin. De ongebruikte kabels gaan echt niet veel doen met je airflow. Je gaat mij niet vertellen dat het, afgezien van het esthetische, iets significants doet.

[ Voor 50% gewijzigd door br00ky op 15-12-2014 17:11 ]

• rosavanwinkle
br00ky schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:10:
pricewatch: Seasonic G-Serie 450 Watt...

/edit overigens moet je je afvragen of modulair wel echt nodig is. De voeding zit onderin. De ongebruikte kabels gaan echt niet veel doen met je airflow. Je gaat mij niet vertellen dat het, afgezien van het esthetische, iets significants doet.
mja daar heb je een punt...zie er denk ik ook niet veel nut in,zolang hij maar genoeg kracht heeft.
zal dan waarschijnlijk voor deze gaan zoals me was voorgesteld.

pricewatch: Seasonic S12G 450W

Verwijderd

br00ky schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:03:
Die moeten echter rekening houden met alle brakke C-voedingen die consumenten in hun pc hebben, die helemaal niet leveren wat ze beloven. Als je een goede voeding hebt, zoals één van die twee heb je meer dan genoeg aan 400W.Je verbruikt immers nog geen 300W.

[...]
Die 274W is wel het AC verbruik dus inclusief het verlies van de voeding, vermogen dat je uit de voeding trekt is dus zo rond de 250W wat ik ook al aangaf.

• rosavanwinkle
Ok dus:

pricewatch: Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD
pricewatch: Seasonic S12G 450W

En is er dan nog wat ruimte voor OC en toevoeging van extra dingetjes zoals sterkere cpu fan,gaming keyboard etc.?

• rosavanwinkle
nog altijd die twijfel dat 450W genoeg zal zijn :/
Zal waarschijnlijk nog misschien SLI doen ook zodus :/

[ Voor 37% gewijzigd door rosavanwinkle op 15-12-2014 22:21 ]

Verwijderd

SLI kan niet met je moederbord.

• rosavanwinkle
En een OC zal er dan nog genoeg voeding zijn? kga ook nog een geluidskaart kopen en een paar extra hdd's zodus :/

Verwijderd

Ja hoor geen probleem, je hebt 200W ruimte wat meer dan genoeg is.

• unfor
Nou ik denk dat die geluidskaart net teveel van het goeie is.
Die staan er om bekend minimaal 200W te gebruiken!

=]

• rosavanwinkle
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 23:37:
Ja hoor geen probleem, je hebt 200W ruimte wat meer dan genoeg is.
seasonic S12G 450W it is dan
tis raar dat jullie maar 450W voorstellen als genoeg en er forums zijn waar ze min 550W zeggen etc.

• Giltix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16:07
Guru -The_Mask- is de voedingexpert van tweakers, dus hem kun je echt wel vertrouwen.

• rosavanwinkle
Ok ok,ik vertrouw jullie ^^
een 450W pricewatch: Seasonic S12G 450W
zal genoeg zijn voor OC van gpu en cpu...en de rest van men onderdelen ^^

• Giltix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16:07
Jij snapt m (eindelijk) :P

• rosavanwinkle
Als ik het geinstalleerd heb zal ik een benchmark tonen van men pc'tje.
als er iemand is die de msi gtx 560 ti twin frozr II wilt kopen mag hij me contacteren via dit topic.
zal waarschijnlijk ofwel beetje googlen ofwel een nieuw topic starten over OC van men systeem
bedankt iedereen voor jullie hulp en prettige feesten ^^

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Pagina: 1