SSD voor laptop

Pagina: 1
Acties:

• Bob Boiten
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-02 14:36
Ik ben voor mijn Fujitsu Celsius H700 opzoek naar een SSD en kwam via deze site al snel uit op de Crucial MX100 256GB.

Nu heb ik maar 4GB DDR3 geheugen en vraag ik mij dus af of het wel de moeite is om op dit moment alleen de hardeschijf te vervangen...?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je niet meer dan 4GB gebruikt dan is het weinig zinvol om er meer bij te prikken. Een SSD ipv een HDD zal sowieso een gigantisch verschil gaan betekenen.

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:54

P_Tingen

omdat het KAN

Dat. En er is ook geen noodzaak om schijf en geheugen in 1x te vervangen. Verwissel eerst de HDD voor de Crucial en kijk dan weer. Als je geen al te gekke dingen doet heb je waarschijnlijk genoeg aan 4GB

... en gaat over tot de orde van de dag

• Bob Boiten
Bedankt voor de reacties. Gisteren zag dat er sinds kort ook een andere budget ssd is die mij wel interessant lijkt namelijk de Samsung 850 Evo. Deze scoort overal net wat beter en biedt 5 jaar garantie. Is de evo het prijsverschil van 35,- euro waard of merk je het verschil alleen tijdens zware belasting?

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-02 21:40
Verschil zal je nooit merken in het dagelijks gebruik (buiten benchmarks om) . Dus laat die 35 euro lekker in je portemonnee en haal een MX100 :)

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

• Bob Boiten
Nou dames en heren sinds gisteren middag ben ik in het bezit van een Crucial MX100 256GB en ik ben zeer onder de indruk. Opstarttijden, installatie tijden en het werken met verschillende programma's gaat razend snel. Bedankt voor de input. Mods slotje?
Pagina: 1