Hallo,
Ik wil binnenkort graag een nieuwe PC gaan kopen, aangezien mijn laptop moeite begint te krijgen met nieuwere games. Voor de zekerheid wil ik nog aan jullie vragen of ik niet iets over het hoofd zie, of dat sommige componenten beter of goedkoper kunnen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
zoals de titel al zegt wil ik er mee gaan gamen, ik hoop dat ik met dit systeem de komende 2 jaar de nieuwste games goed aan kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
de maximale prijs is ongeveer 1000 euro, een paar tientjes meer vind ik nog wel kunnen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
een muis en toetsenbord heb ik al, ook heb ik thuis nog een westrn digital wd5000aavs die ik graag wil gebruiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
het liefste ga ik met intel en nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
een zeer stil systeem hoeft het niet perse te zijn aangezien ik met mn laptop al wel aardig wat gewent bent.
Ga je overklokken?
nee
Ik wil binnenkort graag een nieuwe PC gaan kopen, aangezien mijn laptop moeite begint te krijgen met nieuwere games. Voor de zekerheid wil ik nog aan jullie vragen of ik niet iets over het hoofd zie, of dat sommige componenten beter of goedkoper kunnen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
zoals de titel al zegt wil ik er mee gaan gamen, ik hoop dat ik met dit systeem de komende 2 jaar de nieuwste games goed aan kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
de maximale prijs is ongeveer 1000 euro, een paar tientjes meer vind ik nog wel kunnen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
een muis en toetsenbord heb ik al, ook heb ik thuis nog een westrn digital wd5000aavs die ik graag wil gebruiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
het liefste ga ik met intel en nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
een zeer stil systeem hoeft het niet perse te zijn aangezien ik met mn laptop al wel aardig wat gewent bent.
Ga je overklokken?
nee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 164,50 | € 164,50 |
| 1 | MSI H97 PC Mate | € 63,10 | € 63,10 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 352,- | € 352,- |
| 1 | Corsair Carbide SPEC-02 Red Led | € 50,- | € 50,- |
| 1 | Samsung S24D590PL Zwart | € 167,40 | € 167,40 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,- | € 12,- |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 59,75 | € 59,75 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 92,- | € 92,- |