Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben hier nieuw op het forum en heb niet heel veel verstand van media spelers.
Graag wil ik wat advies van jullie als dat kan :*)

Owjah, ik ben Lesley en kom uit meppel.

Ik ben opzoek naar een betaalbare media speler waarmee ik films vanaf mijn pc kan afspelen op mijn tv en waarmee ik via popcorn time films kan afspelen op mijn pc en dat ik het dan op mijn tv ziet.

Iemand een idee welke media speler ik dan kopen moet rond de 100 euro graag 8)

Ik zit zelf aan deze te denken en het is wel leuk dat je er een gratis afstandsbediening bij krijg.

Little Black Box V2 - XBMC Mediaspeler http://www.bol.com/nl/p/l...v-29-99/9200000033357643/

Maar is deze ook te gebruiken met popcorn time?

Mvg Lesley

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2014 18:18 ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Welkom op het forum. We verwachten hier toch ook eigen inzet dus ik raad je sowieso aan om eens wat algemene info te zoeken in Mediaspelers en HTPC's aankoopadvies topics te lezen in CEA. Daar krijgt je topic overigens ook een schopje naar toe aangezien dit aankoopadvies betreft.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

bedankt... Ja ik ben er helemaal niet in thuis weet totaal niet waar ik op moet zoeken vandaar. Maar ik pas even mijn post aan |:(

excusses

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2014 18:18 ]

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:30
De LBB is een xbmc-only apparaat. Popcorn time kan alleen met op Android gepasseerde mediaspelers of met een Chromecast

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt,

Ik heb nu een the little black box gekocht. maar snap er nog geen bal van....

Dus ik moet een mediaspeler kopen die android als besturing heb? En welke kan jij aanraden die met popcorn time en xbmc kan werken

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:30
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:28:
Oke bedankt,

Ik heb nu een the little black box gekocht. maar snap er nog geen bal van....

Dus ik moet een mediaspeler kopen die android als besturing heb? En welke kan jij aanraden die met popcorn time en xbmc kan werken
Een minix neo 8 is daarvoor een prima oplossing, zie meer info in het betreffende forumtopic :)

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ja ik heb best wel verstand van computers maar media speler gaat er een wereld voor me open.

Mini x8 is alleen net ff te duur voor mij;(

Alvast bedankt voor je hulp

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2014 20:20 ]

Pagina: 1