Mijn nieuwe medion pc maakt bij opstarten veel geluid, ook bij openen van programma's die op de hdd staan. De pc is nieuw. Het zijn wel typische normaal werkende harde schijf geluiden, maar wat valt er aan te doen om het te verminderen? Of moet ik hem terug sturen?
welk type harde schijf is er gemonteerd?
Er zijn schijven bij die best luidruchtig zijn
Er zijn schijven bij die best luidruchtig zijn
Ja is mogelijk dat er meer geluid uit komt.
Kan door hd zijn,
kan door kast zijn die vibreert door de hd.
Kontroleer of de hd vast zit, en dat er niks los zit.
Geluid is voor iedereen anders, dus of het teveel is kan niemand zeggen.
Kan door hd zijn,
kan door kast zijn die vibreert door de hd.
Kontroleer of de hd vast zit, en dat er niks los zit.
Geluid is voor iedereen anders, dus of het teveel is kan niemand zeggen.
Verwijderd
Hoi floris98,
Welkom op GoT!
Echter, jouw topic voldoet niet aan de regels die wij hanteren inzake eigen inzet en goede topicstarts.
Zo geef je veels te weinig informatie in je topicstart om je te kunnen helpen en is ook niet duidelijk wat je zelf al hebt geprobeerd om antwoord te krijgen op je vragen.
Je geeft geen opname van het geluid dat je hoort, je geeft geen SMART output en zelfs geen type van de hardeschijf.
Om deze reden moet ik je topic sluiten. Ben je van plan de gegevens aan te leveren, stuur mij dan een DM-bericht (klik links van mijn naam op het verticale pijltje) met het verzoek je topic te heropenen, zodat je je startpost kunt aanpassen.
Vriendelijke groet,
CiPHER
Welkom op GoT!
Echter, jouw topic voldoet niet aan de regels die wij hanteren inzake eigen inzet en goede topicstarts.
Zo geef je veels te weinig informatie in je topicstart om je te kunnen helpen en is ook niet duidelijk wat je zelf al hebt geprobeerd om antwoord te krijgen op je vragen.
Je geeft geen opname van het geluid dat je hoort, je geeft geen SMART output en zelfs geen type van de hardeschijf.
Om deze reden moet ik je topic sluiten. Ben je van plan de gegevens aan te leveren, stuur mij dan een DM-bericht (klik links van mijn naam op het verticale pijltje) met het verzoek je topic te heropenen, zodat je je startpost kunt aanpassen.
Vriendelijke groet,
CiPHER
Dit topic is gesloten.
![]()