Kan iemand mij informatie geven over MikroTik routers, ik lees op tweakers dat veel mensen deze routers geweldig vinden. En ben eens verder gaan zoeken maar ik heb een paar vragen over deze routers.
Zelf bezit ik nu een Asus router maar ik ga deze week verhuizen en de router blijft staan dus zelf kijkende naar een andere router, dus vandaar mijn interesse in een MikroTik router.
De prijs is heel aantrekkelijk en goedkoper dan de consumenten routers.
Nu heb ik de router nodig om te gamen en gewoon normaal te internetten, nu is mijn vraag hoe zijn deze routers daarvoor?
En welk model kan ik het beste hiervoor nemen?
Zodra je de router uit de doos hebt, kun je deze dan gemakkelijk aansluiten en installeren met basis opties etc? En werkt deze ook vloeiend icm Apple producten?
Hoe is het bereik van de routers, want er zitten zoals je hem koopt geen antennes op neem ik aan.
Straks krijg ik UPC als provider DL: 120mbs UL: 20mbs. werkt deze lekker icm. de MikroTik.
Nu heb ik naar de volgende modellen gekeken:
MikroTik-RB951G-2HnD-11n-AP/Router
MikroTik-RB951-2n-SOHO-AP/Router
MikroTik-RB951Ui-2HnD-11n-AP/Router
Alvast bedankt..
Gr. Eli
Zelf bezit ik nu een Asus router maar ik ga deze week verhuizen en de router blijft staan dus zelf kijkende naar een andere router, dus vandaar mijn interesse in een MikroTik router.
De prijs is heel aantrekkelijk en goedkoper dan de consumenten routers.
Nu heb ik de router nodig om te gamen en gewoon normaal te internetten, nu is mijn vraag hoe zijn deze routers daarvoor?
En welk model kan ik het beste hiervoor nemen?
Zodra je de router uit de doos hebt, kun je deze dan gemakkelijk aansluiten en installeren met basis opties etc? En werkt deze ook vloeiend icm Apple producten?
Hoe is het bereik van de routers, want er zitten zoals je hem koopt geen antennes op neem ik aan.
Straks krijg ik UPC als provider DL: 120mbs UL: 20mbs. werkt deze lekker icm. de MikroTik.
Nu heb ik naar de volgende modellen gekeken:
MikroTik-RB951G-2HnD-11n-AP/Router
MikroTik-RB951-2n-SOHO-AP/Router
MikroTik-RB951Ui-2HnD-11n-AP/Router
Alvast bedankt..
Gr. Eli