Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Brother MFC-L2700DW gekocht - kan niet scannen naar mail

Pagina: 1
Acties:

• francoski
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Hallo,

Ik heb een Brother MFC-L2700DW printer gekocht. Deze kan ook scannen en kopieren. Nu stond zowel in de specificatie van Tweakers als in die van 123inkt.nl dat deze printer kan scannen naar e-mail. Op http://www.123inkt.nl/Bro...00DWH1-i30658-t52734.html staat:
De flatbed kleurenscanner kan documenten direct naar emailadressen versturen.
Helaas staat het in de vergelijkingstabel van Brother anders, maarja, dat document heb ik van tevoren niet goed bekeken:
http://www.brother.nl/~/m...tabel_allinones%20pdf.pdf

Ik heb overigens gelijk een wijziging ingediend bij de pricewatch.

Wat kan ik doen? Product is uit de verpakking, toner erin, verpakking kapot. Dus terugsturen vanwege wet aankoop op afstand gaat niet. Maar ik wil wel heel graag kunnen scannen naar e-mail (e-mail server). Omdat je wel een e-mail server kon instellen om rapporten te versturen, dacht ik dat het er gewoon in zat, maar ik het niet aan de praat kreeg.

De printer heeft overigens wel een functie om via de USB-kabel je e-mail programma op je computer op te starten. Dat noem ik alleen niet echt "direct" (en ik zie uberhaupt het nut er niet van in).

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:57

lasharor

7 december 2004

Heb je hem bij 123inkt gekocht? If so contact opnemen met die winkel. Ik denk dat je weinig kans maakt als je hem ergens anders gekocht hebt.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:06
Volgens die vergelijkingstabel van Brother die je linkt kan hij het ook? :?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1qgkaHFnFXfZ7f3LGLWf8utf/full.png

edit:
Maar als ik het goed begrijp heb je daar dus software op je PC voor nodig.... Ok, dat is dan inderdaad niet echt "direct".

Echter denk ik niet dat je het tweakers of 123inkt kunt kwalijk nemen dat de specs "niet kloppen", ze beweren precies hetzelfde als Brother.

[ Voor 47% gewijzigd door Xander op 14-12-2014 17:42 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• francoski
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
lasharor schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:34:
Heb je hem bij 123inkt gekocht? If so contact opnemen met die winkel. Ik denk dat je weinig kans maakt als je hem ergens anders gekocht hebt.
Ja daar gekocht. Ga ik doen, maar ben benieuwd wat Community hier van vind. Ergens is het natuurlijk mijn eigen domme fout, maar de info op tweakers en 123inkt kloppen niet.
Xander schreef op zondag 14 december 2014 @ 17:36:
Volgens die vergelijkingstabel van Brother die je linkt kan hij het ook? :?

[afbeelding]

edit:
Maar als ik het goed begrijp heb je daar dus software op je PC voor nodig.... Ok, dat is dan inderdaad niet echt "direct".

Echter denk ik niet dat je het tweakers of 123inkt kunt kwalijk nemen dat de specs "niet kloppen", ze beweren precies hetzelfde als Brother.
Nee, Brother noemt direct e-mailen naar e-mail server. Technisch gewoon correct, maar gaat wel in de richting van nep-feature om reclame mee te maken.